Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Naja meer over de lijn die PES nu heeft ingezet (hopelijk :p)
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben benieuwd welke dag de levering bij de winkels aankomen. Las op internet dat het op maandag was, maar ik geloof weinig meer wat iedereen zegt op allerlei forums. :) Hoop dat we niet hoeven te wachten tot donderdag!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Op DimPlus staat de 6e. Ik ga dinsdag denk ik ff de winkels checken. Ik zal dit jaar eens gaan voor Pro Evo. Eerste PES op mijn huidige account.
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt zeker vet, alhoewel al de goals uit dat filmpje echt precies zowat de enige soort goals zijn die ik tegen kreeg online in voorgaande pesses.

    Maar ik denk dat als je dit jaar goed bent je hier jezelf beter tegen kan wapenen.

    En ik heb het nog nooit zo vloeiend gehad online, dus dit ziet er goed uit. Die hickup bij de doellijn heb ik trouwens zelf nog nooit gehad, zie ik nu voor het eerst. Nou, als dat het is, dan ben ik dik tevreden over de online modus.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    en jij opent straks een apart draadje voor 360 option-files?
    als ik in dat filmpje namelijk de shirts van liverpool en braziliƫ zie in vergelijking met de shirts in de standaard-versie van pes2011 (braziliƫ in een groen uit en wit uitshirt !!!) dan hoop ik echt dat wij zo'n vette option file krijgen, helemaal nu het dus ook online werkt!
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nee, maak wel een post en zet het in de startpost ;).
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel goeie hoop dat ze hem wat eerder gaan verkopen. In Duitsland/Frankrijk etc is hij toch al uit, dus zoveel waarde hoeft aan de releasedate toch niet meer worden gehecht, lijkt me.
     
  8. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb hem bij Mediaoffer besteld. Krijg hem vrijdag als het goed is. Gaan zij ook eerder verzenden wanneer dit kan/mag of staat die datum daar gewoon vast?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Geen idee.. Normaliter volgens mij niet, maar wie weet.. Ik heb er best geloof in dat ze hem voor donderdag gaan verkopen.
    Maarja, ik lees het hier wel!

    Ik hoop dat ze ook eens ooit een goed online systeem maken waar het loont met mindere teams te gaan.. Net een partijtje Lazio - Fulham gedaan, superfun!
    En een potje Braziliƫ - Zuid Korea, Korea speelt heerlijk _O_.
     
  10. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    PES speelt echt waar HEERLIJK ,ik heb al eeen paar mooie goalen gemaakt &ben begonnen met ML met liverpool,hij speel echt lekker en met MLO heb ik al 4 goeie aankopen gedaan , Milan Baros - Podolski - Fellaini - Bale :)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Goede aankoop die Bale lijkt me :p.
    In PES2010 was die 69 8).
    Ik denk dat ik gewoon met Tottenham ga beginnen omdat het zo'n ziek team is plus wat talenten.

    En dat ik sinds 2008 weer eens mezelf online durf te begeven :D.

    O en Issam, zitten de growth charts er weer in?
     
  12. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand online met eigen chants gespeeld?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Voor zover te zien is er maar een online achievement, maar voor ons beide denk ik wel lastig. Je moet van 20 online wedstrijden minstens 75% hebben gewonnen. Nu speel ik bijna nooit online en speel al helemaal weinig footies. Gaat dus best een uitdaging worden als ik deze game ga kopen.

    Aan de andere kant hoop ik dat GM ook een actie omtrent deze game gaat doen. Heb ik een excuus om weer eens naar Leeuwarden te gaan. Ook om even een gezellig World of Warcraft praatje te maken. Baas daar is een beetje jaloers op mijn beta testing. :+
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Hm ja OP ZICH is die 75% niet heel lastig, had hem in 2008 ook.. In denk zelfs dat het in 2011 ietsjes makkelijker zal worden voor me (hoop ik) als ik gelijk online ga. Heb namelijk flink geoefend :+.
    Gaat er meer om dat in 2009 of 2010 altijd wel een zure appel tussen zat die zat te kutten met zn internet waardoor je standaard verloor :mad:
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Waarom zuigt Fifa ? Werkt hier allemaal prima en de gameplay is top. Juist het simulatie voetbal in Fifa spreekt mij erg aan. Ik ben echt niet voornemens om weer richting arcade te gaan en pes aan te schaffen. Pes is beter geworden maar veel slechter dan de afgelopen twee jaar kon het ook niet... Fifa is imiddels op zo'n niveau dat het zich niet meer hoeft te bewijzen. Als pes zich de komende jaren ook op arcade voetbal blijft richten dan vrees ik dat ze wederom achterblijven...
     
  17. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    beide games zijn gewoon kut dit jaar
     
  18. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    :x

    je kan alles over fifa zeggen dit jaar :)
    maar over pes ho maar :cool:

    pes is niet zo als fifa dat je ff de bal er in schieten
    of ff die bal af pakken
    nee het gaat niet zo
    schieten doe je met gevoel/timing
    tackle/sliding doe je met precisie/timing/gevoel_0/_0/

    en deze ding doe je niet 123 zo
    hij gaat nu om SKILLS _0/
    misschien moet je beter die demo spelen
    en leren van je fouten en gewoon doorgaan
    maar als je zegt dat beide games slecht zijn heb je voor mij 50% goed
    FIFA jaa die is ECHT slecht vooral die be a goalkeeper cool man
    veel succes Met je Skills (die heb je toch anders kan je niet zo over de beste footie praten op dit moment XD ):lol:_0/
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nou..eens kijken of de winkels hem dan vandaag 'per ongeluk' in de schappen leggen. :cool:
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Keep us updated ;)

    Ik ben benieuwd wanneer de transfer update komt, kan niet wachten om met Tottenham ( vd vaart :D ) aan de slag te kunnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina