Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze idd haast niet bijhouden..

    Toch sta ik na 12 races 1ste in het kampioenschap op professionel.
    Heb alleen problemen met Barcalona,Monaco en die nachtrace in Singapore.. de rest gaat wel aardig in die virgin.

    Wel moet ik extreem weinig vleugel zetten om ze bij te houden wat nadelig is kwa langzame bochten.

    Helaas alleen nog een contract aangeboden gekregen van virgin en lotus :mad:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik doe het voorlopig gewoon met een ronde eerder pitten, probleem opgelost voor mij hoor. ;)
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog steeds niets van cashew82 gwhoord. Al diverse mails en pm's gestuurd geen antwoord. Aangezien ik alleen zijn rekeningnummer heb vraag ik een ieder indien je over adres en telefoongegevens beschikt kan je die aan mij doorgeven zodat ik contact met hem kan opnemen.

    Ik dacht dit weekend echt het spel te kunnen spelen.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hier, zal ik even kijken als ik jou was ;)
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Iemand trouwens al de achievement voor de perfecte PIT?? Geen idee wat ze er eigenlijk mee bedoelen. Je hebt er nl. weinig invloed op (los van de bekende bug ontwijken)
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik kreeg hem bij de eerste pitstop die ik maakte, deed verder niets, maar was in 4 seconden ofzo weer weg;)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maleisië, 9e gekwalificeerd in het droog. Daarna was het hard aan het regenen in de race en reed ik door naar een 6e stek, zelfs voor Webber! En dan spin ik, rijd er iemand tegen me, krijg ik een drive-through. Argh wat zijn die straffen idioot. :mad: En omdat ik maar 17 rondjes rijdt is een drive-through gelijk einde race.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
  9. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    even pit limiter en pit control op handmatig zetten.

    daarna pitstop maken, op tijd vertragen en pitlimiter aanzetten, remmen voor je box en dan zou je die moeten krijgen.
     
  10. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had online nog dat iemand vol (bewust) tegen mij aanknalt en toen kreeg ik een 10 seconden penalty. Klopt niks van. Die bugs moeten er snel uit
     
  11. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Korte vraag, vroeger vervent speler van GP4 is dit nu de moeite?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zeker weten, behalve als je de kleine pitstopfouten niet door de ogen kunt zien. ;)
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Maar als het gefixed is, zeker een aanrader! :+
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Eigenlijk heb ik zelf bijna geen last gehad van die pitstopbug, simpelweg door een ronde later te gaan pitten. Maar dat zoiets erin zit, dat is gewoon jammer en vooral omdat het weer zo lang duurt voordat het eindelijk eens gefixed is..

    Dit soort bugs getuigen van een test periode van 5 minuten..
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat testen is er goed bij ingeschoten bij deze game.. ik zag het al een beetje aankomen omdat 1 ontwikkelaar maar bleef praten over hoe dit alleen maar de fundering voor F1 2011 zou zijn en dat F1 2011 echt beter en completer zou worden dan F1 2010.. dit alles zei hij voordat F1 2010 in de winkels lag, dat zeg genoeg.

    Maar hij heeft wel gelijk.. de basis is er nu, de handling is wat mij betreft perfect (perfecte mix tussen arcade/simulatie met opties om beide te verrijken), grafisch is het geen parel zoals dirt en grid en ziet het er hier en daar niet compleet uit, maar het is af en toe ook prachtig (vooral in de regen).

    Nu moeten ze online nog uitbreiden.. zoals ik al vreesde schijnt echt een beukfestijn te zijn van allerlei gekken die gewoon niet snappen hoe een rem werkt en mensen die expres raggen en er ook nog mee weg komen.
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb gister tijdje online gereden. Zag dat genoeg lui na een aantal keer beuken DSQ kregen.
    Rij dan zelf op Easy (dus auto remmen aan). Krijg regelmatig achterop rijders, spin ik van de baan. En om nou te zeggen dat zij bij de volgende bocht later remmen om toch gewoon de bocht door te komen... neuh. Schieten ze er weer vanaf, ik ga voorbij, paar bochten verder herhaalt het zich weer.

    Toch zitten er voldoende "gents" tussen hoor. Heb voldoende races kunnen rijden waarbij men wel netjes reed. En dat er dan wel eens een tikje valt (overduidelijk onopzettelijk)...... sh!t happens.
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het zeggen , de eerste bocht voorzichtig doen (mits mogelijk) en daarna 1 voor 1 inhalen.
    Als je zelf geen spins of uitstapjes maakt dan is de kans zeer groot op een overwinning.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt online het best achteraan starten. Als ik van pole start, is het altijd billenknijpen in de eerste bocht. Je weet namelijk nooit wie je van achteren gaat nemen. :+
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    hmm ik krijg wel erg veel regenraces de laatste tijd. De vorige 2 waren in de regen en nu in Duitsland word er ook weer regen verwacht!
     
  20. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto remmen aan is vragen om problemen. Je remt dan zoals de AI in de SP zou remmen en die remmen soms schandalig vroeg en in MP heeft iedereen juist de neiging om zo laat mogelijk te remmen.
     

Deel Deze Pagina