Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    In vlaanderen is hij bij dreamland en carrefour al verkocht geweest dit weekend (NL-versie,PS3,59euro). Ik zelf woon ook in Belgie. Heb hem besteld bij game mania omdat ik een cadeaubon heb van daar maar ik moet me toch erg inhouden om niet naar de carrefour te gaan hoor. Vreemd dat hij in Nederland en in de meeste vlaamse winkels nog niet te verkrijgen is. Is toch de zelfde versie dacht ik.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga met ac milan aan de slag. Gewoon eerst ff een competitie spelen en dan later online knallen.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Kun je aangeven wat er precies arcade is aan PES dit jaar? Ik vind het nogal rare uitspraken namelijk. Ik vind het leuk dat je FIFA komt verdedigen in dit topic, maar PES is makkelijk af te kraken op punten zoals animatie, licenses en bugs. Maar dat het arcade is vind ik nogal uit de lucht gegrepen. PES is zeker niet minder arcade als FIFA.
    Dat 'FIFA zich niet meer hoeft te bewijzen' is zeker de reden van de online bugs ofzo? :emo:

    Hehe nice, Tottenham wordt ook mijn team denk ik.. Ik heb mezelf voorgenomen om niet met Barca online te gaan 8).
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Barca is imo iets te overpowered. Heb het spel de hele zaterdag avond gespeeld en ondanks een aantal kritiek punten hebben we ons ontzettend vermaakt.

    We speelden 2vs2, terwijl we met PES2010 altijd hoge uitslagen hadden was het nu steeds een 0-0, 1-0 of 0-2 etc. wat ook te maken had met de nieuwigheid met het spel, maar ook met de speelsnelheid, het nieuwe passen, het nieuwe schieten en de gewenning. Ik vond dit positief, we moesten echt werken voor de doelpunten.

    Dat PES arcade is vind ik echt onzin, PES 2008/09 was ontzettend arcade, 2010 al een stuk minder en dit jaar vind ik het totaal niet arcade. De spelsnelheid vind ik perfect, het schieten en passen met spelers vereist kunde van zowel de speler en de voetballer, je moet goed kijken naar het favoriete been, het verdedigen is moeilijk maar wel bevredigend en de fysieke verschillen van spelers komt ook goed naar voren.
     
  5. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat ik slechte online verbindingen kan 'cancelen'.

    Moest laatst tegen gasten waarvan het land heeeel moeilijk in je bosatlas te vinden is!
    ..en ja, dan heb je een slechte verbinding
    ...JOH!...wat raar he Konami ?!!
    .....en 90 min een fokkin KU#-wedstrijd !!

    trouwens ? waarom geen verlenging & penaltys meer ?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dat zat in 2010 ook al niet meer, erg kut inderdaad.. Speel best vaak gelijk namelijk :p.
    Ze moeten idd iets introduceren om slechte verbindingen te cancelen.. Zat laatst Tekken 6 online te spelen.. Daar zie je eerst de verbinding van de tegenstander, en dan krijg je 10 seconden om te accepteren of te declinen. Werkt super.
     
  7. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat lijkt me een prima oplossing.

    Maar wat je ook hebt is, dat die K-K-K-Klotenami inderdaad de verbinding laat zien van je tegenstander...groen...en als je ge-accepteerd hebt...istie ROOD !:mad:
     
  8. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Is er al iets bekend over online?
    Gaat het goed of is het weer knudde?
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees verhalen dat het gewoon allemaal goed werkt, geen button lag etc. maarja dat is in 2010 ook niet meer dus :)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dacht jij, ik ging voor de grap ff gisteren online.. 1 potje had 2 seconden vertraging, lachwekkend gewoon :p.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb anders nergens last van, raar :)
     
  12. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk is dat nog uitdagender als je 2 sec vertraging hebt, moet je nog meer vooruit gaan denken _O_
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Haha ja ik kan je vertellen, het is onmogelijk :p.
    1 keer tot het strafschopgebied geraakt.
     
  14. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik heb 1 keer gewonnen met zulke vertraging _0/
    haha. pfff ik wil wel dat PES snel uitkomt zeg.... hoop op vandaag of morgen
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    waar heb jij het nu over? Welke versie?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    O ik had gisteren ff PES2010 gespeeld ;).

    8)
    Dat ligt dan meer aan de onkunde van je tegenstander dan aan jezelf, dus kun je zwaaien wat je wilt, maar tegen een degelijke oponent wordt je weggetikt.

    Ik zit trouwens wat screens te kijken van stadions gemaakt met de internal editor, dit is echt zo'n gigantische feature, damn 8). Fantastisch.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Net ff plaatselijke shop(je) geweest: nog niet binnen, laat staan verkopen.
     
  18. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Vreemd. Net op een ander forum gelezen dat er ook in de fnac pes 2011 verkocht word. Het ging wel over de pc-versie maar die komt toch gelijk uit.
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    fnac?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het werkt allemaal prima???!! En dat durf je te zeggen met een staalhard gezicht en zonder tranen in je ogen te krijgen?
    Moet je voor de grap maar eens HIER op de EA-site lezen... 27 lange pages vol klachten over de meeste online-functies! En als je daar mee klaar bent staan HIER nog allemaal topics met andere klachten over FIFA!

    Ik denk eerlijk gezegd dat je hier alleen maar komt om PES-liefhebbers even op te naaien, dat is je dan bij mij gelukt :x
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina