Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klopt, afgezien natuurlijk dat ze overal in Europa PES al hebben... op de UK en wij na dan.
    Ze hadden inderdaad moeten wachten tot ze het on-line deel konden zien. Het heet niet voor niets een REview.
    Ze wachten daar bewust niet op. Trouwens, zij hebben de volledige versie toch gereviewd?
    Waar een wil is.... maar ze wilden niet.
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Pes arcade =(
    No Way!. heb je de demo wel gespeelt of ben je zo'n fifa boy. die voor doe de cd erin en scoren maar gaat? pes gaat juist om de skills, fifa gaat daaarom op lange termijn ook steeds saaier worden want je leert geen dingen erbij, dat je bij PES juist wel doet...
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Met mijn versie kon ik niet online, ik zal vanavond nog eens proberen, de servers deden het vorige week niet.
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Toch heeft PES een prettig arcade gevoel. Ik weet niet wat het precies is en ik kan er de vinger niet op leggen, maar het voelt bij mij gewoon zo. En daar ben ik tevreden mee hoor, want het is natuurlijk in combinatie met een flinke leercurve die je moet doorlopen. Je hebt het spelletje niet zomaar onder controle.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Zeg Cyrax, is de full game beter dan de demo? Want ik lees alleen maar dat mensen de demo lekkerder vonden spelen?!
    Voor mij staat een hoge leercurce juist haaks op een bewering dat een game arcade is..
    En wat moet ik me voorstellen bij een arcade gevoel? 8)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is voor mij ook een combinatie zoals ik al zei. Het is zeker geen arcade game, maar ondanks dat je er wat moeite in moet steken, heb ik bijna nooit dat het me irriteert als het niet lukt (en dat was bij FIFA 11 dit jaar helaas wel het geval). De game nodigt op de een of andere manier uit om maar door te blijven gaan. Dat gevoel heb ik ook vaak bij typische arcade games.
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    tetris enz. :D en dat domme voetbal spel dat standaard op je xbox zat(trial) tenminste die voetbal game zat er bij mij op:+
     
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik snap hem wel, alleen dat arcade is niet juist geduid, maar ik denk dat hij bedoelt dat beetje houterige gevoel, dikke poppen, lekker hard geluid met bal op de paal, beetje dat virtua striker tintje dat die japanse soccer games altijd hebben.
    Maar het is beter omdat het PESgevoel te noemen dan arcade volgens mij.
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien is dat wel een betere bewoording inderdaad.
    Maar aan de andere kant is het PES-gevoel ook niet alleen arcade. Het PES-gevoel voor mij is opspringen na een heerlijke (belangrijke) goal. Dat heeft de demo een paar keer voor elkaar gekregen (ik scoor niet zo gemakkelijk :+) en dat zal over een paar dagen niet anders zijn.
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Daar heb ik ook erg last van :x echt kut is dat. welk niveau speel je?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Kwestie van oefenen.. Heb 1x al 7-1 gewonnen 8).

    Maar dat gevoel waar jullie het over hebben, nu snap ik het :D.
    Dat komt elke PES speler bekend voor denk ik.
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Meestal op Pro, soms op Topper. Maar ik win vrij weinig, ondanks dat ik bijzonder vaak op de helft van de tegenstander ben. Bayern München graaft zich alleen in rondom de eigen zestien en mijn laatste pass is te vaak niet goed. Daarnaast zijn de doelmannen ook gewoon goed en houden zij regelmatig een bal knap tegen.
    En twee of drie keer per wedstrijd loop ik wel tegen zo'n smerige Duitse counter aan en dan sta je plots achter tegen alle verhoudingen in. :'-(
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja ben ik wel mee bezig maar heb vooral de demo gespeeld om de gameplay met fifa te vergelijken (fifa bij vriend op ps3 gespeeld) maar dat echt oefenen doe ik in de full-game wel. want dan kan ik ook meteen met een fijne tactiek oefenen en met me "eigen" team. maar is voor mij toch nog wel n beetje twijfelen PES of FIFA denk PES als en online vol te houden is(niet constant lag en vertraging, soms lag vind ik niet super erg dan heb ik het er voor over) en anders eerst fifa daarna ergens op bazar ofzo PES halen
     
  14. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dat is het hele ding
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ehm, nee, de full game is niet echt beter, maar ook niet slechter. Het enige echte verschil qua gameplay is dat de bal niet meer zo raar en traag rolt. Verder voel ik weinig verschil met de demo.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mooi, want de demo speelt gewoon super :) Nog paar dagen wachten :)
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja nog maar een paar dagen, en ik heb nu geen geld :'-(
    dus ik moet wachten op me loon -.-"
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Als je me broertje was geweest had je de game kunnen verwachten. ;)
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    hoebedoel je verwachten.. nouja ik ben broertje toch niet, maar nu wil ik ook wel weten wat je bedoelt:+
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt vast dat als jij zijn broertje was geweest, hij de game sowieso wel in huis zou hebben en jij als broertje er van zou kunnen profiteren.

    Gekke Snekers hier... ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina