Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk dan niet alleen andere modus op dezelfde maps ala battlefield.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad, want hoe vet ik BC2 ook vind, dat is echt jammer. En standaard ziten er toch ook niet 8 volledig verschillende maps in BC2?
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    8 halen ze denk ik wel hoor..not sure do..
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Verwacht het wel hoor, als je 8 maps hebt, dan zullen de verschillende speltypes zich steeds afspelen op één van deze maps. Via officiële bronnen heb ik nog niets kunnen vinden over de maps, ben wel benieuwt naar de omvang en de locaties.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik maar niet dat ze dezelfde maps gebruiken en dan een doen alsof het nieuw is terwijl je die allang kon spelen in een andere modus.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Ow, zo bedoel je. Tja hangt een beetje af van de omvang van de maps, bij dice zijn de maps veelal redelijk groot, dus voor sommige modes verwacht ik wel dat ze dit kunstje herhalen. Hoop wel dat er op kort termijn nieuwe maps beschikbaar komen, dit push je wel een beetje om het spel te blijven spelen. Na een maand of drie heb ik de huidige maps meestal wel gezien en heb je vaak alles al unlocked en dan valt de drive een beetje weg.
     
  7. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe lijkt de multiplayer totaal niet boeiend, ik hou het wel bij BFBC2. Enkel de singleplayer trekt me erg aan, daar waar MOH sterk in was. Ik kan in ieder geval niet wachten om in een ruk de singleplayer uit te spelen!
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb je nbooit MOH: Allied Assault gespeeld? Die MP stond als een huis. Het kan je mening zijn dat je de MP niet wilt spelen, maar de MOH serie is niet alleen bekend om zijn SP
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Deze mp is dan ook door dice gemaakt. Hoe goed de vorige delen ook konden zijn, dice is een andere developer. ;)
     
  10. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de mp van MOH nooit iets toevoegen (dertien in een dozijn), de singleplayer experience doet het voor mij veel meer.
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Net op Firstlook de SP van MOH mogen testen en moet wel zeggen dat ik weer stukke enthousiaster ben geworden over heel MOH.
    SP voelde wel lekker aan (behalve het rennen, het kwam nou niet bepaald over dat hij rende om kogels te ontwijken, gewoon sneller lopen ofzo...)
    Maar het speelde wel erg lekker moet ik zeggen!
     
  12. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt het dat de game in andere landen 12 oktober uitkomt?
    Ik zie bij heel veel filmpjes staan dat het 12 oktober uitkomt, maar op alle NL sites 14 oktober.
    Bij de Tier 1 Edition zelfs 15 oktober.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    yep hijs nu te downloaden...
    maar nog niet speelbaar. de beta is nog niet online... zal wel weer Amerikaanse tijd zijn... dus in de morgen :mad:
     
  15. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Morgen rond 10 uur 's morgens is die speelbaar als het goed is.
     
  16. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb wel zin in deze beta.
    Ga hem nu downloaden en hopelijk kan ik het spelen als ik om 3 uur weer thuis ben.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nederland is altijd wat later bij Amerikaanse games, net als de rest van Europa. Misschien heb je geluk dat je hem eerder kunt krijgen, maar tegenwoordig doet EA ook aan Embargo's.

    Laat dit geen reden zijn om al een gespot topic te openen. :+
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel de beta nu op de PC. Speelt wel fijn, maar ik ben niet weggeblazen o.i.d.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ondanks dat zal ik zeker deze game gaan kopen. Heb er wel weer zin in. Hoop alleen dat die niet zo lineair is als voorgaande games in deze serie. God dat kon erg zijn zeg.
     
  20. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee wanneer de reviews verschijnen e.o. het reviewembargo afgelopen is?

    Blijf mijn twijfels houden over deze game. Vorige MoH delen waar nu niet bepaald geweldig, maar de setting van deze game spreekt me erg aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina