Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonardo84

    Leonardo84 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de demo al te downloaden voor gamers met en Xbox Live Silver account?
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja vanaf vorige week woensdag volgens mij, maar vind me er niet op vastO-)

    aah zoo :9 okee ik snap hem xD. jammer dat ik zusje heb die speelt geen games, was ik in me hele leven toch wat goedkoper uitgeweest :+
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dubbel post
     
  4. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie zeker dat mlo spelers niet groeien
    zo iets hoor ik juist niet Seabass zei dat jij elke week speler of duurder world of juist goedkoper worden maar als hij duurder kost moet hij toch ook beter worden of ben ik dom
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    De prijs heeft niets te maken met hoe goed een speler is.. Maar hoe graag anderen mensen hem willen.. Als je bv met 100 mensen in een MLO competitie zit, en 50 ervan kopen allemaal Messi, betaald de 51e meer dan de 1e die hem kocht. En bv Siem de Jong is veel goedkoper omdat maar 3 mensen die hebben. Uiteraard is de startprijs wel afhankelijk van hoe goed een speler is (Messi begint bv op 20 miljoen en Siem de Jong op 2 miljoen), maar in PRINCIPE zou de Jong duurder kunnen worden als Messi, als heel veel mensen de Jong kopen.

    Snappie?
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Echt heel veel zin in deze game. De demo speelt erg lekker moet ik zeggen. Je moet het echt leren allemaal, en als dan eenmaal die goal valt!! heerlijk :D Graphics zijn erg mooi en duidelijk. Jammer dat ze niet alle licensies hebben, nu nog hopen dat het online goed werkt.
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja dat is toch ook logisch. maar als ik suarez heb gekocht en voor 30 miljoen en iemand bied 32 gaat suarez dan meteen uit mijn team? of moet ik eerst accepteren? maar als je eerst moet accepteren koop je snel messi en blijft hij bij jou :confused:
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Je koopt niet van elkaar.. Jij kunt Suarez hebben en tegen iemand spelen die ook Suarez heeft.
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Option Files. dan heb je de goede shirts/logos/namen van club en ziet het er straks uit. deze kan je ook online gebruiken!
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ooh dat is wel wat minder.. maarja
    die MLO bestaat die uit iedereen die online speelt of een groep van 20 mensen ofzo?
    en kan je ook nog gewoon online een wedstrijdje spelen? voor lol ofzo
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Tuurlijk kun je nog gewoon online spelen ;).
    En er zijn verschillende divisies in MLO geloof ik.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Het is me gelukt om fifa niet te kopen, werd ook wel makkelijk na alle klachten in het fifa gedeelte. Vaak als ik veel positieve dingen lees wil ik het meteen kopen, ook al weet ik dat ik PES wilde hebben dit jaar. Maar het is gelukt en als het goed is kan ik hem morgen halen. Heb er zin in!
     
  13. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Besteld bij ps3home, and now we wait . . . .|:-
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    welke zijn dat?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Bugs, haperingen, zwart beeld, game speelt verder online terwijl het beeld zwart is, disconnects enzovoort.
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    is er al een uit voor de 360?
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Interessant, heb de hele discussie niet gevolgd maar weet wel dat mensen fifa11 blind wilden kopen, dit is met de huidige bugs bijna niet te doen of valt er mee te leven?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nog niet. Wel een aantal PS3 OF's. Volgende week zullen er vast wel een paar zijn.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Is voor mij niets nieuws die bugs van FIFA. Sinds 09 kan ik al niet normaal offline multiplayen omdat die anders vastloopt(moet ik helemaal mn account afmelden of de controller in slot 3 doen) en heb je die vage Manager Mode freeze. Daarnaast in 10 ook vaak eruitgegooid nadat ik een goal maakte online, terwijl mijn connectie in orde was. Al scheen ik daar wel een uitzondering bij te zijn, niet veel hadden daar last van.

    Maar goed, we gaan offtopic. Morgen even langs de MM bij de ArenA denk ik. Zou nice zijn als ze hem morgen al verkopen, heb woensdag een vrije dag. :D
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat "Daarnaast in 10 ook vaak eruitgegooid nadat ik een goal maakte online, terwijl mijn connectie in orde was." daar had ik nou ook heel veel last van! Echt zwaar irritant was dat. Ik zelf wil a.s. woensdag gaan kijken of ze hem al verkopen, ik ga sowieso even langs de Gamemania in Delft. Ik ken de filiaalmanager dus het zou leuk zijn al kan ik hem dan gelijk meenemen. :)

    Ik denk overigens niet dat ik direct zal starten met de offline ML-modus. Dit omdat veel teams toch nog niet kloppen en ik wel een optionfile afwacht. Anders klopt alles in me ML niet, en dat zou jammer zijn. Begin ik eerst wel met de online versie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina