[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sinds ik zo spam met de sniper is mijn ratio van 1.31 naar 1.41 gegaan, in nog geen week tijd :+ Ik speel dit deel echt compleet anders dan de vorige delen, maar dat komt ook omdat ik nog steeds niet weet waar alle wapens liggen. Heeft iemand toevallig de levels met daarop de wapen locaties? Het enige wat ik kan vinden via google zijn de beta maps en die boeien me niet zo, zo'n kaart moet er toch gewoon zijn lijkt me...
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kun je niet in Forge de levels in om te kijken waar alles spawned?

    Ik heb zelf ook een vraagje, hoe haalt iedereen in godsnaam zoveel punten in Gruntopacolypse op Corvette? Ik sta dan voor 1 uitgang en knal ze af maar dan komen ze weer van onder of rechts en wordt ik weer neergeknald of gesticked.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja, maar een map die ik er af en toe even bij kan pakken zou ook wel fijn zijn, Nu bestaan al mijn potjes uit spawnen en sprinten naar de sniper.

    Ik ga zelf zelden dood met gruntpocalypse trouwens. Gewoon je geluid wat harder zodat je het hoort wanneer er een paar achter je komen en voor de rest breng ik de tijd door op het rechter platform, tegenover alle ingangen. En uiteraard zorgen dat je genoeg ammo hebt aan het begin van elke wave zodat je gelijk alle kill combo's kan halen en de meeste vijanden al hebt. Ik heb inmiddels standaard "ammo tijden": Op de helft van de 2de wave en op de helft van de 4de wave. Zo heb ik altijd genoeg ammo en tegenwoordig ben ik al klaar met nog 7 minuten op de klok.

    Ik heb alleen nog steeds geen killionaire gehaald met gruntpocalypse :mad: Al 5 keer een killpocalypse maar elke keer kom ik net te kort voor nummer 10, het moet me gewoon eens lukken... Uiteraard heb ik hem al gehaald in een custom voor de achievement maar normaal in firefight (zonder target locator e.d.) zou wel toffer zijn.
     
  4. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik ga door de linker deur dan loop ik dat plateautje op en schiet alles kapot wat door de deur loopt probeer zoveel mogelijk daar dood te krijgen en die gasten met die full rod canons snel dood te hebben

    ik heb meestal maximaal 2 deaths ofzo ;)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Okay. Misschien wel handig om van afstand te killen ja. Ik ging dus telkens voor een ingang staan, niet echt slim. 8)
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    damn je bent al LT colonel grade 1 :eek:
    hoop dat ze die cap snel liften voor je anders loop je straks allemaal CR te vernknoeien
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als die cap er niet opzat dan was ik ook al wel doorgelevelt. Ik sla nu zelfs de daily challenges over omdat het anders te snel gaat. Morgen komt die update maar ik heb nog niks gelezen of de nieuwe ranks er al komen maar van mij mag het wel snel gaan. Je ziet sowieso al dat het gros van de spelers captain of hoger zijn inmiddels en als je WO voorbij bent dan gaat het sowieso erg snel.
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    die dailys worden er ook niet beter op met de tijd die van vandaag ook ''complete 3 multiplayer matchmaking games'' 300cr WOW :eek: dat was moeilijk zeg.
    en dan had je 3 dagen geleden 17 matchmaking games had er een stuk of 14 moest ff shag halen xbox uit kom ik weer staat hij weer op 0 :p

    http://www.haloreachtips.net/halore...rrow-oct-5th-also-hints-at-double-cr-weekends

    misschien word die cap morgen al gelift dus bungie schijnt bang te zijn voor BO en MOH
    BO kan ik me voorstellen moh niet :p

    / Sorry sorry double ik wou er een /Edit van maken|:-
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Komt door het oh zo innovatieve rating systeem...ok om eerlijk te zijn vind ik het wel tof gedaan alleen jammer dat het zoveel op individuele prestaties let, en zelfs dan kan het geen goede indicatie geven hoe goed iemand zijn rol in het team heeft vervult. Enige mode waar dit perfect werkt is in FFA Slayer.

    Ik speel voornamelijk met vrienden in Arena want precies wat jij zegt gebeurt mij ook als ik in m'n uppie in Arena stap...
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh yeah! Snipers 4 vs 4 op Pinnacle een K/D van 18, Marksman Spree en Running Riot gehaald. _O_
     
  11. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal maar tergend lang duren, ben warrant officer grade 2 maar ik vind het maar traag gaan...

    Ik zie trouwens ook armor shit die ik niet bij mij opties zie staan, zoals de helm van de Master Chief uit deel 1?
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt, in het begin zie je nog niet alle armor. Ik zie nu ook pas de Pilot helm e.d., armor die je pas kunt unlocken als je colonel of commander bent. Bij elke rank zal je weer nieuwe armor gaan zien die je later weer kunt unlocken. Als je Captain bent zie je geloof ik de Mk. 5 helm (halo 1) en je kan hem kopen voor 130.000 als je Lt. Colonel bent.
     
  13. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, vandaar. Hoeveel speel jij dan per dag dat jij nu al zo'n rank hebt?

    Edit: laat ik het zo zeggen, hoe farm ik zo snel en veel mogelijk credits?
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Double headshot :D.

    Filmpje staat in mijn Fileshare, was ook nog buiten zicht voor mij.

    Ze vielen echt precies hetzelfde op de grond.
     
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    me gruntpocalyps alleen nog maar 8x gedaan maar je krijgt makkelijk 3k cr
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Cool, ik zal hem zo ff checken. Ik vond ook nog wat:

    Who's your daddy
    [​IMG]

    Double headshot (Ik & I Silverlink I). Echt op het zelfde moment, en Silverlink kreeg nog een assist ook haha
    [​IMG]
     
  17. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook met een invulnerable skull aan?
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gruntpocalypse is een Matchmaking playlist dus hier kies je zelf niet welke skulls het zijn.
    Co-Op> Score Attack
     
  19. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Maaaar, dat gaan ze morgen dus de-buggen als het goed is. Je zult er dus niet zoveel credits meer voor krijgen als voorheen.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vraagje, bij firefight, zie ik steeds vaker dat gasten z'n luchtaanval ding hebben.

    Waar liggen die? Of hoe komen ze eraan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina