Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Autoremmen is echt de meest nuttelose tovoeging ooit.. waarom speel je dan een racespel?

Gewoon de racelijn aanzetten dan leer je het veel beter.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan nog wil ik de game wel een 9 of 9+ geven. ;)

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    True for part 2, maar neemt niet weg dat ik eerst wil wennen aan de snelheid. Weinig andere games (laat staan dat ik ze dan ook nog eens heb) hebben dergelijke snelheden op een circuit. Bij Forza kun je eerst wennen door elke keer een klasse hoger te racen. Dus het antwoord op je 1e vraag: daarom! ;)

Af en toe Time Trail met autobreak uit om te wennen, maar blijf Time Trial wel heel eenvoudig vinden. Heb daar na een paar rondjes weinig uitdaging meer aan.

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Op zijn minst :).

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren mijn 1e overwinning behaald. Had ook pole en de snelste ronde. In career dus weer 2 achievements verder.

Sta nu in de belangstelling van 4 teams, maar die zijn matig op BMW Sauber na dan. Ik ga echter voor een plekje bij McLaren, Mercedes, Ferrari, Renault of Red Bull. Renault liever niet.

Als ik bij Mercedes kom ben ik benieuwd wie ik moet vervangen. Als het Schumi is meld ik het wel. :+

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    als je naar een top team gaat wordt je volgens mij eerst 2de rijder. Sowieso moet (bijna) wereldkampioen worden anders hebben ze geen interesse in je

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik werd in het eerste seizoen 6de met de lotus wat erg goed is imo.
    Toch kon ik alleen bijtekenen of naar hrt of virgin gaan.

In het 2de seizoen ben ik met virgin kampioen geworden.
    3 wedstrijden voor het einde zei mijn agent dat er geen belangstelling meer was van geen enkel team.
    Toen ik eenmaal kampioen werd kon ik alleen nog uit Ferrari kiezen waar ik nu 2de rijder ben naar Alonso.

8. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag de GP van Hongarije geracet. Eerste in vrije training. Daarna pole behaald. Gelijk vanaf bocht 1 de leiding behouden, wel moeite moeten doen om de red bull's van mij af te houden. Toen doorblijven rijden tot ik een (verplichte) pitstop moest houden, gelukkig had ik toen al een redelijke voorsprong opgebouwd. Vanaf plaats 1, kwam ik als 7e weer op de baan.

Daarna gingen de auto's voor mij de pits in, en toen ik op rechte stuk van start/finish weer aankwam haalde ik iedereen weer in. Alonso, mijn rivaal, kwam net de pits uitgereden, en kwam vlak achter mij bocht 1 uit. In bocht 2 raakten wij elkaar, waardoor ik een waarschuwing kreeg, maar gelukkig verder niets. Hierdoor moest Alonso een extra pitstop doen, waardoor ik de laatste ronden met twee vingers in de neus naar de finish kon rijden.

Nu ja, teveel foutjes en spins moet je natuurlijk ook niet maken, want dan is je voorsprong zo weg.

9. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    jongens ff een vraagje. Ik rij op medium maar niemand valt ooit uit.....Is dat alleen bij hard en expert ofzo? Of kan ik dat instellen en zo ja, waaar?

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Schijtregen. :mad: In Maleisië als 9e weggereden, doordat ik er voor gekozen had op Full Wets te starten (i.t.t. het hele veld op Inter) raakte ik veel plekken kwijt, maar nam de leiding al heel gauw over en reed zo door naar de vierde stek. En ja hoor, spin in, rijd iedereen me voorbij en wanneer ik de baan op wil krijg ik een Penalty omdat die Kovalainen die van een kilometer afstand aankomt niet aan de kant gaat. :F: Uiteindelijk 21e geworden...

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ai das klote , geen rewind?

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Had er al twee gebruikt, het regende constant dus had ze wel nodig. Eigenlijk te vroeg gebruikt, had ze beter gespaard voor wanneer het écht nodig zou zijn. Zo heb ik m'n eerste rewind opgebruikt omdat ik door een domme fout iemand voorbij liet gaan, maar ja, da's één plaats, beter dan een stuk of 10-15. 8)

13. rubenpol007

Leuk Bevonden:
    72
    kan je ook op expert spelen en dan schakelen automatisch en niet zelf doen? how?

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een custom setting maken, bij options. kan je zelf alles bepalen met assists en AI etc.

15. rubenpol007

Leuk Bevonden:
    72
    moet ik dan outside? en dan my f1 options? snap er niks van :'-(

16. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    voordat je een sessie start kun je de lengte van de race instellen. als je dan op diffeculty op a drukt kun je alles aanpassen.

Hoe werkt dat R&D precies? Net begonnen met de race in Shanghai. Bij de eerste training kon ik een R&D challenge doen. Beloning zou nieuwe engine map zijn. Ik geaccepteerd, meteen die veel te makkelijke tijd neergezet. Maar geen beloning... Bij de tweede training zelfde verhaal. Moet je soms in één weekend tijdens alle trainingen een R&D challenge halen voor een beloning?

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja die R&D tests zijn in alle 3 trainingsessies

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Alsof dat de enige bug is...

Ik zou afwachten en kijken wat de patch gaat brengen.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee. In je trailer naar de race van je Career gaan en daar kun je de difficulty instellen.

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij niet hoor , gewoon 1x een tijd halen en dan meteen door naar kwalficatie.
    Dan zegt je engineer dat ze iets nieuws hebben gemonteerd.

Ik doe wel short weekend.

Deel Deze Pagina