Waar is cashew82

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Mouse, 3 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thapp

Thapp Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom juist terug van het werk,
    er zat vandaag nog altyd niks in.
    dat is nu al bijna 1 week en een half dat ik wacht
    hij is al byna meer dan week aan het genieten van myn spelletjes.

Vanaf nu als ik ruil, stuur de andere persoon het eerst op en dan ik.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mja, of je kan op de trusted list kijken. Sowieso is het niet netjes als je een gelijke ruil doet, om een andere dan eerst op te laten sturen. Gewoon een beetje vertrouwen hebben.

Wel vreemd hoor, al zoveel mensen hebben een goede deal met m gehad. Maar dit is natuurlijk niet zo netjes.

3. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Juist als je een ruil doet steek je gelijk over. 8)

En misschien heeft hij wel belangrijkere problemen aan zijn hoofd.
    Problemen in de familie, msischien ligt hij wel in het ziekenhuis of iets dergelijks.

Je weet het nooit.
    Ik zou het gewoon ff afw8en.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    kan deze topic niet gewoon dicht ?

als je een probleem hebt met een bepaalde gebruiker dan pm je die eerst , bij geen gehoor pm je een mod. het is nu duidelijk dat cashew meerdere goeie deals heeft gehad.

dit geeft ook een voorbeeld aan voor andere members die wachten op een bepaalde spel van een bepaalde member . . .

5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Tot nu tor niks post kan hier nog komen. Mocht het er vanavond niet zijn het verzoek aan de mensen die zijn adres of telefoonnummer hebben mij dit via PM door te geven aub ... ik vind het nu te gek voor woorden .... trusted of niet na een week vind ik het wel welletjes .... !!!

Ik heb ook op de trusted lijst gestaan (raar dat ik er niet meer sta) maar altijd mij aan mij woord gehouden nooit problemen gehad. Ik wacht echt tot vandaag en nogmaals contact-info is vanaf nu welkom, via pm zodat je anoniem blijft alvast bedankt.

:mad::mad::mad:

6. Thapp

Thapp Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest dat van my eerst opsturen omdat ik nog niet op de trusted list sta.
    en cashew82 wel (bij de positieve). dus ik dacht die is te vertrouwen. myn vertrouwen geraakt nu wel een beetje weg.
    heb hem een privaat bericht gestuurd.
    deze week niet binnen word het een slechte deal.

Zo heb ik vorig jaar ook eens geruild hier.
    na een week nog niet binnen, ook een berichtje verstuurd naar de persoon, paar dagen later zat het in myn bus.

Wacht nog altyd op DIRT2

op wat wachten jullie?

7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Liefst niet dicht want dit gaat om geld vriend ...... mods zijn op de hoogte ... verkoper is gemaild, hij reageert tot op heden niet .... als jij zijn gegevens heb stuur ze dan door of zo, maar ga aub geen hand boven iemands hoofd houden .... ik denk juist dat dit topic als voorbeeld dient voor mensen die zich trusted wanen en dus alles kunnen doen. Je zegt het zelf in het verleden en nu komt hij zijn afspraak niet na en dus ........ !!!!

Sorry ik ben het niet met je eens ... !!!

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als we aan dit soort topics gaan beginnen dan is het einde natuurlijk zoek. Het is natuurlijk heel vervelend als je op je game zit te wachten, maar er zijn andere wegen om dit kenbaar te maken.

9. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

Een user hier stond ook op de trusted list.
    Ik kreeg mijn "product" pas na 1 maand terwijl hij had gezegd dat hij het meteen had opgestuurt terwijl daar niks van waar was.

Ik heb er geen topic voor geopent, maar wel ff een PM naar een mod gestuurt.
    Dat is voldoende dunkt me.

En jij raakt na een weekje al helemaal in paniek.
    Je moet mensen ook leren vertrouwen.

En zoals ik hierboven gezegd heb, misschien heeft hij wel belangrijkere problemen aan zijn hoofd.

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mwah, betreffende user is gisteren nog online geweest. Als je aan het handelen bent weet je ook dat mensen op hun spullen wachten en hoor je ze gewoon op de hoogte te houden hoe het er mee staat.
    Wil je dat niet of kun je dat niet dan moet je gewoon niet op internet handelen. Ik heb precies hetzelfde hoor, ik hou van snel schakelen. Bieden, betalen en max 2 dagen later het spul in huis. Dat verwacht ik van een ander (tenzij ze vooraf aangeven niet in staat te zijn het snel te verzenden) en een ander mag het ook van mij verwachten.

Maar merk het af en toe wel meer, mensen die ruimschoots de tijd hebben om te bieden, maar als het op betalen aankomt haken ze weer af. Of andersom, mensen die uitgebreide advertenties maken maar absoluut geen haast maken met verzenden. Dat is voor mij 1 keer maar niet weer.

Ik kan me dus, gezien zijn online activiteit gisteren, voorstellen dat je je toch wat in de zeik voelt genomen. Een hetze hoeft echt niet, maar zo attendeer je een ander natuurlijk ook op het feit dat het niet lekker loopt.
    Misschien is een centraal topic wel iets waar je dit soort dingen in kwijt kunt.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het kan zijn dat hij je loopt te naaien. Dat hij eerder een paar goede deals heeft gedaan en nu heeft besloten om wat mensen te belazeren en vervolgens niet meer van zich laten horen. Ik zou hem nog een paar dagen de tijd geven.

12. Thapp

Thapp Member

Leuk Bevonden:
    0
    den 28 september heeft hy naar my terug geantwoord, hij zei toen dat ik het spel morgen of overmorgen in de bus ging hebben. ik wachte toen al op het spel. dat is nu al meer dan een week geleden. (byna twee weken)
    ik zie byna altyd online staan.
    heb vandaag een bericht naar hem gestuurd, dat ik nog altyd niks binnen heb gehad en dat ik tegen eind deze week niks binnen heb het een negatieve beoordeling gaat worden.

13. Nodar

Nodar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we even vergelijken wat voor deals we gesloten hebben. Zo kunnen we kijken of mensen op hetelfde spel wachten en dus opgelicht zijn..

Ik heb halo reach geruild tegen zijn splinter celle conviction (+cash).

14. Thapp

Thapp Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb soulcaliber 4 en crash geruild voor zyn Dirt 2

Mousa heeft betaald voor zyn F1 2010

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt al veel deals gehad hier (50+ofzo). En bij 3 was het even spannend (spel liet lang op zich wachten ofzo). Maar uiteindelijk allemaal goed afgelopen.

Met 4 dagen zou ik mij nog geen zorgen maken, zoals andere al zeiden "misschien andere problemen? misschien geen internet"

Maarja ik kan me erin verplaatsen dat 't voor jou wel kut is, heb je het netjes betaald, regel je alles, communiceer je goed. En dan krijg je dit ervoor terug, dat is zuur:{

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

De betreffende user is gewoon online geweest, dus geen internet gaat gewoon niet op.

17. Thapp

Thapp Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 dagen? by my is het al byna 2 weken.
    is een groot verschil he.

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    F1 2010 is binnen.

Hij zei het donderdag 30 september 2010 gepost te hebben is dus niet waar:

Hij heeft het zaterdag 2 oktober 2010 om 11:42 gepost ..... de enveloppe en zegel liegen er niet om. Dit is opmerkelijk omdat ik vrijdag 1 oktober 2010 een vrij pittige mail naar hem heb gestuurd.

Er zijn dus nog 2 mensen (Thapp & Nodardie niks binnen hebben ondanks de toezegging dat het op een "bewuste dag" is gepost. Ik zou graag zien dat deze topic even open blijft totdat een ieder zijn spullen heeft. Dit topic dient als voorbeeld voor personen die beloftes doen en ze niet nakomen.

"Ik wil niemand voor het hoofd stoten maar wat ik als boodschap wil meegeven is openheid en eerlijkheid ....... geld overgemaakt staat het op je rekening meteen posten tenzij afspraken VOORAF anders zijn".

@ een ieder die off-topic gaat .... geen dscussie aub ..... let op de vraag heb je te klagen over mijn (Thapp & Nodar idem) dat we paranoide zijn ... doe dat ergens anders.

"Mocht ik iemand voor het hoofd gestoten hebben mijn excuses"

@ Modje: slotje zodra Thapp & Nodar gerapporteerd hebben dat ze hun spullen hebben aub!

:lol:\o/:thumbs:_O_

Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  19. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is die wel de postzegels vergeten, dan houdt TNT ze voorlopig. Zeker als er ook geen afzender op staat (een keertje mee gemaakt).

Als die donderdagavond heeft verstuurd, zit het pas vrijdag in de postsortering. En zaterdag en maandag komen bij veel mensen geen/nauwelijks post, dus donderdag verzenden, dinsdag binnen kan makkelijk.

Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  20. Nodar

Nodar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook binnen! Indd zaterdag gepost terwijl dinsdag de afspraak was, maar goed hij is binnen en daar gaat het om

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina