Nu ga je persoonlijk; Ik zou je nu vriendelijk willen verzoeken je meningen voor je te houden en je absoluut niet hiermee te bemoeien. Ik ben al 8 jaren lid van dit forum en dit is voor het eerst dat ik dit mee maak wanneer kwam jij ook kijken? oja 2008 .... een beetje respect kerel je merkt het wel als je dingen op het net koopt dat je zmaar je geld kwijt kan zijn
Als ik me aanstel dan overdrijf jij en bemoei je in zaken die je niet aangaan vriend. Laat mij het zo zeggen hou nu je mond en laat het voor wat het is ...... ik heb je niet gevraagd naar je commentaar ... ga effe ergens anders je nues lopen steken okay!
Nogmaals op zulke onzin reactie zat ik niet te wachten! ik wacht op Thapp en dan gaat deze draad dicht ... want er zijn wat politie agentjes en strebertjes hier sjonge jongen!!!
PM zijn gestuurd mods waren ingelicht ... nogmaals ik kreeg van de verkoper geen reactie .... leer lezen of is het zo moeilijk naar mijn eerste bericht te gaan .... please antwoord niet meer want ik wordt nu boos op mensen zoals JIJ!
Laatst bewerkt: 5 okt 2010