Waar is cashew82

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Mouse, 3 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij uiteindelijk ook wel ... !!! Nu Thapp alleen nog (België) waarschijnlijk een dag langer. Thapp i'm still with you!

Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Geen discussie .... kan je effe lezen .... de postzegel vergeten kon hij niet er staat er 1 op van de TNT zelf zo een uitgedraaide met dag en datum ... die post gaat meteen door de machine vriend ... pleasa stay on topic en gean excuses zoeken. .... feiten zijn spellen zijn later gepost ... komen nu binnen .... zodra Thapp zijne heeft mag de topic op slot ...... laat dit een les zijn afspraak is afspraak ... geld is in deze tijd van bezuinigingen hard te verdienen vriend!!!!

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Dude, hold your horses. Jij bepaalt niet of wij willen discussiëren. Het is een openbaar forum en dit is een openbaar topic. Dan had je het maar lekker via de PM moeten doen, niet hier. Donderdag versturen en dinsdag binnen is niet zo heel vreemd.

Ik ben blij voor je dat je je game binnen hebt, maar of dit de manier is geweest om ermee bezig te zijn... Ik weet het niet hoor. Pietje vind twee dagen wachten misschien al genoeg aanleiding om boos te worden, en Henkie vindt 1,5 dag te lang. Als die mensen allemaal denken een topic te moeten starten, dan is het einde zoek en wordt de reputatie van members net iets te gemakkelijk besmeurd en dat kan niet de bedoeling zijn.

Daarbij, je kunt niet offtopic reageren hier, want het hele topic hoort hier niet thuis en is dus offtopic.

Als iedereen gaat doen wat jij doet dan wordt het forum daar niet beter van. Nogmaals, ik snap prima dat je je ongenoegen kwijt wil, maar ik denk niet dat dit de manier is.

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Okay ben je nu uitgesproken ... we wachte nu op Thapp ... btw ik besmet niemands naam ik heb een vraag gesteld ... lezen gaat je kennelijk moeilijk af.

Maar enfín ... info is welkom discussie hou dat hier liever buiten ... ik wacht nu op Thapp zijn antwoord met name ... !!!!

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als jij kunt aantonen dat ik heb gezegd dat jijzelf iemands reputatie besmeurd dan mag je mij wijzen op het niet kunnen lezen okay? Dus niet meteen zo vervelend gaan doen over niet kunnen lezen.

Ik snap je probleem hiermee, en je staat volledig in je recht om boos te zijn. Maar ik hoop niet dat dit anderen op ideeën gaat brengen, mensen die geen reden hebben om een ander te wijzen op afspraken niet nakomen.

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gedoe allemaal, en ik snap al het gezeik niet. Oke, als ie zei dat ie het donderdag op zou sturen kon ie het ff melden idd maar stel dat er omstandigheden waren (familie, weet ik het wat) waardoor ie het pas zaterdag op de post kon doen. Dan is het toch meteen geleverd? Zondag en maandag wordt geen post bezorgd, dus dit meteen de 1e dag dat jullie 'm binnenkrijgen. Dus het duurde maar 2 werkdagen, uiterst redelijk (wat zeg ik, dat is gewoon heel snel), ik heb wel eens 14 werkdagen moeten wachten. Ik snap dus al het gedoe niet, wees wat geduldiger ofzo..

7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    please ... we wachten nog op Thapp zijn zending en dan gooi ik het dicht .... als je het gezeik zat ben waarom reageer je dan? Please lat ons boos zijn die afspraken hebben en dat jij 2 weken wilt wachten prima, bij mij is afspraak afspraak met name as het om mijn geld gaat, ik verdien het niet met niks doen.

Als jij in mijn schoenen stond zou je ook boos worden als je taal nog teken hoort van iemand waarmee je een deal heb. Dat bevreemde mij en neen ik breng niemand op gedachte de vraag van de topic is wie heeft info waar hij is of wat er aan de hand is ... dat is een vraag geen gezeik ... dat zou ik eerder hebben van een aantal meningen hier die niks doen dat zaniken en niet met hulp komen ... amen .. NU!

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik reageer omdat ik vind dat je je aanstelt. Nee, ik wil ook geen 2 weken wachten, maar soms gebeuren dingen die je niet kan overzien. Persoonlijke omstandigheden, de TNT laat soms wel eens te wensen over etc, genoeg verklaren waarom het langer zou kunnen duren dan normaal. Tuurlijk is het nooit leuk, maar een beetje geduld mag wel, jij schreeuwt meteen moord en brand dat je het pakketje niet binnen hebt, je kan ook wat rustiger zijn en het via de PM (en mods) afhandelen. Sowieso dat je binnen 2 werkdagen al paniek gaat zaaien als iemand niet antwoordt vind ik absurd.

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Nu ga je persoonlijk; Ik zou je nu vriendelijk willen verzoeken je meningen voor je te houden en je absoluut niet hiermee te bemoeien. Ik ben al 8 jaren lid van dit forum en dit is voor het eerst dat ik dit mee maak wanneer kwam jij ook kijken? oja 2008 .... een beetje respect kerel je merkt het wel als je dingen op het net koopt dat je zmaar je geld kwijt kan zijn

Als ik me aanstel dan overdrijf jij en bemoei je in zaken die je niet aangaan vriend. Laat mij het zo zeggen hou nu je mond en laat het voor wat het is ...... ik heb je niet gevraagd naar je commentaar ... ga effe ergens anders je nues lopen steken okay!

Nogmaals op zulke onzin reactie zat ik niet te wachten! ik wacht op Thapp en dan gaat deze draad dicht ... want er zijn wat politie agentjes en strebertjes hier sjonge jongen!!!

PM zijn gestuurd mods waren ingelicht ... nogmaals ik kreeg van de verkoper geen reactie .... leer lezen of is het zo moeilijk naar mijn eerste bericht te gaan .... please antwoord niet meer want ik wordt nu boos op mensen zoals JIJ!

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wat een zeiktopic. :9 Je moet je gewoon niet zo aanstellen, er zijn ergere dingen. Je weet dat er een risico aan vast zit om op zo'n forum spellen te ruilen. Moet je ook niet doen alsof de wereld vergaat als het een keer misgaat. Je doet echt alsof je huis in de fik staat.

Je hebt je punt gemaakt, pleur het topic dicht, en neem contact op met Thapp. Misschien hoor je nog eens wat van Cashew, anders hebben we nog altijd de trusted list.

En wat heeft je registratiedatum nou met respect te maken. :+

11. Thapp

Thapp Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor my mag dit dicht.
    als ik het spel binnen heb stuur ik een berichtje naar mouse en naar een van de mods.
    ik wacht nog tot eind deze week (dan zijn we meer dan 2 weken ver) en dan word het een slechte beoordeling voor cashew82

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja als ie geen geldige reden heeft om een pakketje een week te laat op te sturen dan is het gewoon terecht als je een slechte beoordeling geeft.

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ook voor u zelfde antwoord als net .... en ga verder met waar je goed in bent .... naar de WC ... zeiken ja dat doen mensen zoals jullie in dit topic terwijl de vraag simpel was ..... zodra Thapp zijn spel heeft gooi ik het dicht ik hoop morgen ben ik va jullie soort klagers af .... als je moeite hebt met het topic reageer niet man ... wordt zo dood ziek van jullie net een stel kleuters of een gezwel dat maar blijft ettteren ... !!!

Pffff ..... !!!

14. Thapp

Thapp Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij ging het direct dat hy dat van my had op de post doen. Je gaat my niet zeggen dat dit 2 weken duurt dan.
    hy heeft den 28 ste nog gestuurd dat ik het morgen (29) of overmorgen (30ste) september ging krygen dan.
    nu zyn we al 5 oktober.

@Mouse: ik hoop ook dat ik het morgen binnen heb.

15. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Als je niet wilt dat mensen hun neus in jouw zaken steken, waarom maak je dan een openbaar topic hier over aan?:+

16. I idreamz I

I idreamz I Cole world

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien houdt hij hem voor Sinterklaas en stuurt hem dan op naar jou als cadeautje?

17. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    @ een ieder die geholpen heeft Thanx.

@ de overige ..... hij gaat nu dicht kunnen jullie ergens anders gaan zeiken ..... ik hoop dat jullie een keer hiermee te maken krijgen ... zijn jullie meteen een ervaring rijker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina