Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Corrupte savegame valt op te lossen door na de R&D test meteen naar de kwalificatie te gaan.

    Online is erg leuk!
    Rang 50 duurt wel erg lang.. ik ben nu rang 28 met net iets meer dan 100.000 punten.
    Bij 1 miljoen punten ben je rang 50.
     
  2. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    bij mij gaat het prima. Bij langzamen, scherpe bochten gewoon rustig op het gas gaan.
    En vloeiende lijnen rijden gaat ook wel goed eigenlijk, als je maar op het juiste moment instuurt.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    En waar check je het aantal punten dan bij je online ranking? Ik zie de rank wel, maar punten niet. Ennuh..... gaat dat puntensysteem voor je online-ranking dan op dezelfde tellingswijze als 25 punten voor een overwinning?
    Dan kan 1.000.000 punten nog wel ff duren 8)
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de leaderboards staat dat :)

    En de telling heeft te maken met je plek,clean lap en volgens mij ook of je hogere rangen achter je hebt.

    Niet zoals de gp puntentelling.
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo spel is binnen sinds vandaag: Ik heb hem op de XBOX 360.


    @ overigen voor een competitie ben ik beschikbaar, wel weekend ... waar kan ik me aanmelden?

    Nog een vraag ik wil een Full HD TV kopen welke inch is een beetje goed ... ik heb nu een flat beeld 60 cm staan? Het is voorop zolder dus hoeft niet mega te zijn ... ervaringen please .... en natuurlijk leuke aanbiedingen!
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295

    Hoever zit je ongeveer van je tv af als je gamed? Als je op 2 meter afstand zit is niet ideaal om een tv van meer dan een meter te hebben.
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf zit 3.5 meter van de tv af en heb een samsung 40inch led tv , ben daar wel erg tevreden over.
    Zeer mooi beeld :)
     
  8. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    als het voor op zolder is heb je waarschijnlijk geen tv aansluiting? misschien dat een flinke monitor dan ook voldoet. Is meestal goedkoper...
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zeg maar max 2 meter of zo !
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Persoonlijk vind ik dat je dan een 32 inch moet nemen, maar een 37 inch zou ook nog wel kunnen. Groter dan dat is niet prettig gamen en tv kijken;)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het spel valt me echt dik tegen zeg. Net de race in China gedaan. Liuzzi passeert als eerste de vlag, gevolgd door Kovalianen, die daarna plots 1e wordt (wat voor rare penalty heeft Liuzzi dan?). Wat een idiote klassering? Ik rijd als laatste over de finish, mijlen verwijderd van iedereen, en word opeens 23e vóór mijn teamgenoot.
    Daarnaast was ik in dezelfde race (andere poging) de pit ingedoken, vroeger dan nodig, tegelijkertijd met een aantal andere coureurs. Omdat ik op het laatste nippertje de pitstraat indook remde ik veel te vroeg, en schieten drie auto's achter mij als 'ghots' door me heen en rijden we met vier auto's in elkaar de pitstraat. Waaronder mijn teamgenoot, die gewoon STOPT voor het team. Een minuut gewacht... en toen maar opnieuw begonnen. :F:

    Ook idioot dat HRT nu van mij verwacht dat ik 15e kwalificeer en 12e finish. Met een HRT? :emo:

    Ik heb echt het idee dat Codemasters geen idee had waar het mee bezig was. Moest ik het spel nu reviewen, kreeg het een onvoldoende.
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat eindklasserings foutje heb ik nog nooit gehad , wel dat mensen zoals Liuzzi 2de worden..

    Pitten moet je ook niet met anderen doen , gewoon in de laatste ronden of de 2de naar binenn gaan.
    Dan heb je dat probleem niet gelukkig.

    Ik rij nu voor Ferrari en Alonso kwalificeert zich meestal als 2de maar in de race eindigt hij dan vaak buiten de top 10 , heel vreemd allemaal.

    Daarom maar lekker online spelen totdat de patch er is.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, het is oplossing voor een probleem dat er is. Moeten wij ons als speler gaan aanpassen, is toch ook stom?
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vind ik ook wel zo, het is ook wel tof om met regen met z'n allen naar binnen te klappen. Zolang het niet kan, moeten we ons maar aanpassen.

    Speel zelf nu op Legend met Virgin en nu rijd ik ook echt achterin en ben in gevecht met Lotus, HRT en af en toe Toro Rosso. Wel erg leuk. Alleen die straffen zijn zo kut soms, vooral in de kwalificatie als ik spin ofzo en iemand dan boven op mij klapt. Of als ik iets eerder rem om een andere lijn te pakken dat ik dan van achteren geraakt wordt.

    Toch blijf ik het spelen 8)
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook aanpassen voor een probleem maar het is nu even niet anders helaas.

    Ik ga zo beginnen op Monaco op legend , tot nu toe alles gewonnen maar dit zal wel weer veel vleugels kapot rijden worden :mad:
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga zo beginnen. Ik dacht career mode toch? Welke tips hebben jullie ivm de bugs want ik ben even het overzicht kwijt als het gaat om save games dat ze niet corrupt worden.

    Kan iemand even snel een opsomming doen, thanx!
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Sowieso, de eerste keer dat ik het meemaakte dat die AI gewoon door me heen vloog, had ik al zoiets van WTF?! De pitstraat is tegenwoordig één van de beste manieren om een plek/race te winnen, als de AI door je heen gaat rijden vervalt dat een beetje he?
    En jah, ik erger me er ook aan dat een mafkees als Liuzzi gewoon 2e of zelfs 1e kan worden. Misschien met 15 uitvallers op een zeiknatte baan, maar nooit op een droge baan met alle topteams nog aanwezig :9.

    Jah, er komt een patch en er zijn manieren om bepaalde bugs te omzijlen, maar uiteindelijk wil ik voor mijn 45 euro (en anderen voor hun 64 euro) toch graag een spel dat goed speelbaar is op de manier waarop het hoort!
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    damn... save file corrupt. Is dat trouwens ook bij Codemasters onder de aandacht gebracht? kans dat middels "de" patch m'n savebestand dan weer wel werkt?
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik weet alleen dat ze mensen gevraagd hebben hun corrupte savegames te uploaden naar de ftp van Codemasters, of ze ook weer werkend worden ooit is nog maar de vraag... Vaak kun je er naar fluiten, bij andere games/bedrijven.
     
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Begonnen aan de game ik zit nu in de 2e practice van Bahrein. 8e.

    Ik zit bij Force India ... waarschijnlijk gekozen voor medium want dat zie ik staan bij instellingen.

    Heeft iemand die lijst met setups van de wagen want ik rij met alles aan (wat aan is bij medium) en wil break assistent gaan loslaten maar getracht dat te doen en ik vlieg constant uit de bocht.

    Wat is trouwens R en D en wanner kan k wat ermee doen? :lol:
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010

Deel Deze Pagina