Katti, maandag krijgt Luukie pas Fifa. Dus de wedstrijd zal in de loop van deze week gespeeld worden.
PimLaden-Luukiee09 2-0 PimLaden-Luukiee09 Wolfsburg-Dortmund 3-0 Luukiee09-PimLaden Dortmund-Wolfsburg 0-5
Vanavond? morgen avond rond half 11, vrijdag heel de dag, zaterdag moet ook wel lukken, zondag in de avond? Zal straks ook een team kiezen Wat druk gehad
9 okt Damn, snel ff viktortje zien te bereiken Is het niet beter tot zondagavond de tijd te zetten? Dan kunnen nl veel mensen spelen. edit// al sinds 26 sept offline..ik stuur em wel ff een PM.
Fiorentina (Kontschopper NL) 1-2 Everton (robbin92) Everton (robbin92) 0-0 Fiorentina (Kontschopper NL) Wat een zaadwedstrijden zeg
Katti, mogen Jorrit en ik zondag spelen? Ik heb thuis een virus waardoor het internet is overgezet op een proxy server, nu kan ik niet op live.. XS4ALL zegt dat ik morgen of overmorgen internet heb, als het overmogen toch niet zo mocht zijn ga ik de wedstrijd bij een vriend spelen en Jorrit vind dit prima aangezien hij morgen weinig tijd heeft.