Net de demo gespeeld en wow! Ik heb nog nooit een castlevania game gespeeld, nog nooit god of war gezien of uberhaupt zo'n soort spel gespeeld. Ooit nog Ninja gaiden 1 en 2 gespeeld wat misschien nog het meest in de buurt komt Dus ik ben misschien niet veel gewend maar ik vond die demo echt prachtig, ik denk dat ik het spel wel ga halen! Lekker uitdagend ook.
Dat valt toch wel mee?! Je hebt bij de game je hele rechterhand "vrij" omdat je met de rechter thumbstick toch niks kan doen. Combo's gaan iig als een trein
Dat heb ik dus ook ... Ik heb er wel moeite mee als ik dat soort combo's moet gebruiken... en ik ben ook nooit zo goed in blocken, zie meestal niet wanneer ik dat moet doen en ben dan te laat....
Kwestie van oefenen. Daarnaast zie je toch wel wanneer een tegenstander jou probeert aan te vallen? Dan moet je dus Blocken! Maar wegrollen kan ook, werkt zelf fijner vind ik
Gekeken, wel interessant maar ik begon pas met Castlevania op de GBA. Waren ook 2d Castlevania games maar dan wel diegene die grafisch veel beter waren. Leuk om te zien dat de muziek op de GBA gewoon remixes waren van die van de eerste paar. Wat je ook al kan opmaken is dat Castlevania altijd al een spel is geweest met platform, veel combat, en niet alleen maar in het kasteel van Dracula. Dit zorgt er ook voor dat ik niet begrijp dat sommigen de nieuwste Castlevania, niet als een Castlevania zien.
Volgens mij hebben die dan de street release date gebroken, want de mijne is nog niet eens verzonden.
ff aansluiten bij je reactie Ik wil je niet teleurstellen, maar een 100 Hz tv werkt juist vertragend. De snelste HDTV zijn de tv's die op 50 Hz draaien. De game-mode zet de tv zelfs terug in de 50 Hz stand. Ik heb zelf een Sony Bravia KDL40W4000. Had toen de kans om een 100 Hz tv te kopen, maar deze tv staat bij veel gamers en op veel sites als een van de snelste tv's ooit als het aankomt op lag. Kortom...100 Hz is leuk, maar zegt t.a.v. gamen niets. Sterker nog...CRT, onze oude dikke tv, is sneller dan een HDTV als het om lag gaat.
Aardige demo, maar in mijn ogen geen Castlevania hoor. Ik mis iets, kan er de vinger niet op leggen alleen. Iets te veel een GoW wannabee? Grafisch okee, maar de framerate is alles behalve om over naar huis te schrijven.
Reviews zeiden ook dat het best GoW achtig was en later in het spel het echt anders gaat aanvoelen, wanneer je magic krijgt enzo. En de platform stukken die er genoeg inzitten, het is echt een action/adventure. De demo laat bij lange na niet alles zien, maar das niet erg. Ik heb zelf trouwens een 50HZ plasma, althans dat neem ik aan want ik heb nog nooit 100HZ in de handleiding gezien of in de settings . Framerate probs vallen mij echt niet op iig.