FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat iemand dit kan beantwoorden,
    Als je met je virtual pro een career begint ( dus niet als manager ),
    kan je dan bijvoorbeeld na een seizoen een aanbieding krijgen van andere teams ?
    Wat gebeurd er wanneer je meerdere keren uit het team gezet wordt wegens slechte prestaties ?
    Hoe kan je een goede rating krijgen als keeper :confused: ? Play as goalkeeper mode blijft telkens hangen na de game. En in je career krijg je bijna geen kans op saves, ja hooguit 4 ballen en dan is je rating een 7,5
     
  2. Parkeend

    Parkeend Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu op de site van EA een acount aanmaken.

    Vervolgens ga ik een gamertag aan mn email adres koppelen, en dan zegt ie dat die gamertag al bestaat?
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jep, 2x achter elkaar, alleen kreeg ik 2x de winst + punten dus. :+
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke hebt ge geluk:p, even niet meer spelen deze avond weer verder hopelijk is het gefixt.
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  6. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het hier al gezegd is, maar het is bekend dat Ultimate Team gratis zal zijn. Komt in november uit.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon 61 % van alle verdiensten gehaald. Hij is maar 1.70 maar bij me club hebben we toch al een boomlange spits waardoor ik als cam toch spelmaker ben dus toch niet lang hoeft te zijn maar met mijn snelheid (Heb snelheidsmaniak schildje) en dribbel (heb dribbel schildje) en spelmakers (idem schildje) kwaliteiten kan voldoe ik aan alles wat met team nodig heeft. Wil nu alleen nog me afstadschotsschild hebben en dan is ie compleet!

    btw ondanks me 1.70 scoor ik ook nog kopballen door te springen. Maar meestal doet hij mooie volleys!
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind het toch wel weer even wennen, kom echt amper tot scoren in de Manager Mode op World Class. Niks wilt maar lukken en mijn spelers zijn volgens mij allemaal diep in vorm-crisis. Ik speelde nooit via het ping pong systeem (LB + A) maar eerder met Y, alleen lukt dat nu ook niet echt meer. Mis toch wel de wat snellere combinaties, maar over het algemeen ben ik toch tevreden dat ze het hebben aangepast. Nu alleen even goed oefenen. :)
     
  9. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Meer mensen problemen met gameface maken?
    Je moet er een unitywebplayer voor installeren maar vervolgens doet ie niks..
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze praten alleen over Pro Passing Power Assistance.
    Als dat het is maakt dat mij toch geen flikker uit aangezien dat bij mij toch al uit staat.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zou echt kut zijn, want dit is noujuist hetgeen wat het leukt maakt en voor sommigen frustrerend. Je moet er mee leren spelen..
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kut EA, wat een spel leveren ze, vol met fouten. :emo:

    @Siemenn

    Lees is beter wat er staat..
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ontslagen met Barça in begin November, flikker maar op dan. Bestuur is echt altijd zo gaar in de mm van FIFA, je moet echt meteen non stop 1ste staan anders flikkeren ze je eruit.
     
  14. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen ook op het EA forum dat ze dat moeten fixen, hopelijk doen ze er snel wat aan!
     
  15. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom deze Fifa zo veel fouten bevat. Dit was in 10 en 09 niet het geval. Zo veel bugs. Het gaat gewoon irriteren.
     
  16. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Die servers trekken echt op niets hé dit jaar
     
  17. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik kan echt niet wennen aan Fifa 11. Ipv een ontspannend potje Fifa zoals ik dat met Fifa 10 had is nu elke potje frustrerend of ik nou win of verlies. Passing is ruk, A vol in maar is nog steeds een rollertje. Passes naar de verkeerde speler. In de buurt van de 16 is een normale pass vaak ineens een steekpass. Handelingssnelheid van de spelers is flink omlaag gegooid. Je kan de gameplay snelheid niet meer aanpassen. Ik weet nog dat de stap van Fifa 09 naar Fifa 10 even wennen was maar ik heb het gevoel dat het nu wel heel veel tijd gaat kosten.
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    jep ik bend e servers ook echt beu.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb alleen nog de demo gespeeld maar dat van dat passen vond ik het vervelends. Wil je lekker strak inpassen en dan krijg je van die klote passjes met een stuiter er in. Haalt heel de snelheid er uit.

    En zo te lezen heeft EA nog veel op te lossen. Hoop dat ze het allemaal snel voor elkaar krijgen!
     
  20. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    De manager mode van FIFA 11 vind ik verslavender in vergelijking tot die van FIFA 10. Alles is net wat beter uitgedacht. Begonnen met Charlton Athletic, te weinig budget om spelers te kopen dus moet je ze huren. Dit onderdeel werkt echt goed! Ook het hele spel speelt fijner.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina