Wat ik me nou es afvraag he, waarom batsen die mensen nooit daaro? ok meerendeel heeft natuurlijk gewoon een relatie maar er zitten ook wat vrije vogels tussen toch. In elke reality soap zie je t wel gebeuren behalve er.
De camera's zijn er natuurlijk niet 24/7, dus ik denk dat de bewoners dit zelf natuurlijk het liefst prive houden, anderzijds, zelfs zonder camera's heb je nog altijd minimaal 5 mansen rondlopen. Je wil je kwakje toch echt niet lozen met de kans dat Iwein achter je staat.
@DiiK: Andersom ook, dat is nog het ergste eraan. Zij zat ook de hele tijd hem te strelen(my god) en te zeggen van 'We moeten echt een keertje afspreken in Brussel!' Ze voelde zich nogal buitengesloten eerst, dus is ze op zoek naar wat sociale zekerheid en een persoon waarbij ze zichzelf kon zijn, en daar kwam Iwein dan snel. Well played, Iwein.
Wat een held die Sugar. Over zijn vrouw die vertelde dat als hij de samensmelting niet zou halen hij het huis niet in mocht. Zijn opmerking 'oei'. Trouwens die Belg die op Johnny Depp lijkt heeft echt een scheermes bij zich ofzo, 14 dagen op dat eiland en nog steeds precies hetzelfde.
Op de achtergrond is buiten beeld gewoon een dikke kapperstent ofzo. Die leden hebben allemaal bijgehouden kapsels en baardgroei. Zal wel weer bij dat celebrity aspect horen, maar een beetje jammer is het wel.