Maar wel leuk dat cod zich daar al op heeft gefocust. alleen is het voor mij pas interessant over 5 jaar wanneer ik misschien een 3D tv haal
3D is overbodig, weinig mensen hebben nog een 3D tv. Ik hoop wel dat Treyarch een Avatar Award system in het spel stopt. Net als met Halo Reach, dat je Avatar stuff kan unlocken. Misschien kunnen ze ons een van dezer dagen/weken nog verrassen.
Lijkt er niet op, met nog maar 35 dagen te gaan is er geen tijd meer om nu nog aanpassingen te doen. Alles wat nu nog uit zou komen is een demo, beta testen hebben ze helaas intern gehouden
Geen idee, ik wou alleen maar aangeven dat het echt al te laat is voor een beta. Dus mocht er nu nog iets komen dan kunnen ze het misschien wel een beta noemen maar dat is het al lang niet meer.
Wat vet! Wil aan het eind van de maand de 50" 3d plasma van samsung halen. Nu ga ik deze game zeker halen.
Vind dat gedeelte waar hij praat over 3D beeld combat training bla bla bots/friends gedoe een beetje vaag. Net alsof je niet online ranked met vreemden kunt spelen zonder 3D aan te hebben. Omdat er zombiemodi inzitten heb ik em toch maar gepreorderd voor de pc. In Nov kwam die uit dacht ik dus dan of iets erna een nieuwe pc kopen.