Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, vergat er: vind ik, achter te plakken
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Wat een onzin, ik speel hier mw2 en bc2 gewoon op 120 fps op full.
     
  3. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo onzin xD.
    Als ik het niet lekker en vloeiend vind spelen, dan kan dat toch gewoon, als ik het op Xbox lekker vind, kan dat toch gewoon.
    Sjonge jonge, kan je hier niet gewoon je mening vertellen ofzo..
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over het technisch aspect van een videokaart. En je mening kan hier best verteld worden, maar dan wordt er ook op gereageerd. dat is een FORUM (discussieplek). Anders post je maar niet.
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ph4Il, N0 5C0Pe.


    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  6. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut spel.Ik heb de beta twee dagen lopen spelen en laat me jullie vertellen dat het HELEMAAL niet op CODMW2 lijkt zoals veel mensen het zeggen.Het is meer een kloon van BC2 en zo strak zijn die graphics ook niet allemaal een beetje vaag, maar het meeste waar ik mijn aan erg is dat als je een granaat gooit en die ontploft naast iemand HIJ GAAT NIET DOOD maar rent verder weg.HAHAAH wat een pruts spel, ik zou nooit 6 tientjes voor neer leggen max. 20 euro.oww ja download de beta vis steam
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    en laat me jullie vertellen dat het HELEMAAL niet op CODMW2 lijkt .
    Was dat de bedoeling dan?

    Het is meer een kloon van BC2.
    Ach nee toch, misschien omdat die ook is ontwikkeld door Dice en is uitgegeven door EA?


    En zo strak zijn die graphics ook niet allemaal een beetje vaag.
    Dat licht aan je pc.



    maar het meeste waar ik mijn aan erg is dat als je een granaat gooit en die ontploft naast iemand HIJ GAAT NIET DOOD maar rent verder weg.

    dat komt waarschijnlijk omdat MOH realistischer is dan bijv mw2 waar de explosie vele malen groter is.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat heeft weinig met realisme te maken, denk dat het meer iets met balans te maken heeft. In MW2 word je helemaal gek van dat gespam met nades...

    Maar goed, ik heb het spel nog niet gespeeld, ga het vanavond even proberen. Ik wou eigenlijk niet weer een spel als COD kopen, maar toen ik las en zag dat het vooral veel op BF2 leek kreeg ik er toch wel zin in! Gisteren eigenlijk pas mijn eerste gameplay filmpjes gekeken en het enige waar ik nu bang voor ben, is dat de maps misschien weer teveel mogelijkheid hebben om te campen :mad:
     
  9. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij kan met het blote oog het verschil tussen 60 fps en 120 fps waarnemen? _0/
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Zeg ik dat dan?:+
     
  11. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is door sommige mensen al dood verklaard omdat hij niet lijkt op COD.

    Nou, ik ben blij dat deze game niet op COD lijkt, want ik ben op zoek naar een meer serieuze game met minder ADHD-gameplay.

    Ik ben meer een SP-gamer ( helaas te weinig tijd/ zin voor MP ) en volgens mij de SP wel goed te pruimen. Punt dat ik wil maken: Geef de game eens een kans

    Een paar jaar geleden werd Treyarch door iedereen zowat platgetrapt en nu is het de beste FPS dev ter wereld omdat het toevallig de volgende COD maakt? Beats me
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Tis inderdaad een hele soap rondom MoH. |:-

    Kan er van de ene kant wel begrip voor opbrengen. Kennis van me is betrokken geweest bij de incidenten rondom Screbenica. Hij heeft het Korps Mariniers inmiddels verlaten, maar heeft het er nog altijd verschrikkelijk moeilijk mee.
    Is toch iets geknapt in die gast. Echt geweldig functioneert hij niet meer om het maar eens netjes uit te drukken. Kan me voorstellen dat ik er als veteraan/soldaat ook wat vreemd tegenaan zou kijken, al helemaal als je daar maten/familie hebt verloren.
     
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu 2 jaar op een rij naar Bosnië geweest om een docu te filmen en ook rond Srebrenica, is echt erg wat daar is gebeurt en ik snap wel dat er iets geknapt is.
    Wat daar gebeurde kon gewoon niet.

    Over dat het leger de game niet wil, Aan de ene kant snap ik het wel maar wat dan? doen alsof dit nooit heeft bestaan of alsof de Taliban niet bestaat?
    Dat is zo typisch Amerika, lekker in de doofpot en niemand weet er iets van...
    Vind het persoonlijk te triest voor woorden gewoon.
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij willen ze het niet in de doofpot, maar het is een game over een lopend conflict en dat kan mensen persoonlijk beschadigen....Laat staan dat de Taliban of ieder die zich er verbonden meevoelt weer oproept tot aanslagen op whatever. Materie ligt gewoon gevoelig in USA denk ik.
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Alsnog vind ik het B#llshit want nu winnen de Terroristen dus, dit laat zien dat we bang voor ze zijn dus dat geeft hun macht.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Kortzichtigheid van de mainstream verwoord in een paar zinnen. 1+
     
  18. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie spelen kunnen we misschien met ze alle!
    Naam: HarrieHakker
     
  20. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er zeker erg vet utit :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina