[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie analyse! Ik vind de rol al cv ook goed speelde eerst op links maar is me om t even. Vanavond ben ik weer van de partij!
     
  2. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ter informatie: Headset is gekocht :thumbs:. Eindelijk niet meer buitengesloten. Hopelijk verstaan jullie twents!

    Gister best wel veel onderbrekingen gehad. Telkens werden er mensen uit het spel gekicked en ik denk toch niet dat al onze internetverbindingen zo slecht zijn. Neem toch aan dat het een bug is.

    Mijn persoonlijke spel was bedroevend. Moet ook zeggen dat mijn speler traag reageert. Het lijkt wel of mijn acties pas een halve tot een seconde later worden uitgevoerd, wat resulteerd in het wegschieten van de bal omdat ik de bal met A van de tegenstander af wou pakken of dat spitsen mij gewoon straal voorbij lopen. De 2 doelpunten bij de laatste wedstrijd (3-:cool: was wel even een opsteker die hard nodig was, al was het ook moeilijk om die perfect afgemeten passes van benny te missen...

    LB is voor mij prima, Al is mijn VP als CV beter (81 points). Vraagje, beter de aanvallende wing back of de meer verdedigende full back?

    Hopelijk tot vanavond! :)
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Lekker bezig joris!

    Over je verhaal. Ik wou vandaag ook een berichtje hierover gaan zetten aangezien ik me gisteren ook zat te irriteren (waarom ik in de avond weinig mee deed of vaak stil was)

    Mijn intake.

    De opstelling die Joris verzint staat wat moij betreft zo goed als vast nu. Mocht je het niet leuk vinden dan is het heel erg pech en vrees ik dat je een andere club moet zoeken. Dit klinkt heel grof maar ik irriteer me ergelijk als sommige posities gewoon hun werkt niet goed doen! Natuurlijk spelen we allemaal voor de lol maar ik wil tijdens die wedstrijd wel winnen en ga me ergelijk irriteren als we dat niet doen door fouten die verholpen kunnen worden.

    Waarom deze opstelling mij bevalt en wat oordelen + puntjes van kritiek op de posities:

    DM - comp: zou wel verdomd handig zijn als iemand dit wilt doen!

    RV - QueenOwn: Nog niet op deze positie gespeeld dus weinig oordeel. Zorg dat je snel traint op uithoudingsvermogen (je moet zowel voor als achter aanwezig zijn. Kom echter niet te snel naar voren. Blijf een aanspeelmogelijkheid voor de LAM!) en train je pass skills en verdedigingskills

    CV - Donnie: Donnie je bent een goede verdediger. Met jouw errbij is er een hoop stabiliteit. Train je speler gewoon goed en zorg dat hij de juiste kracht/snelheid combinatie heeft en een killer kopbal heeft zodat je tijdens de corners kan scoren! Je moet zo snel mogelijk proberen het schildje achter je naam krijgen van Kopgevaar!

    CV - Speter: Speter: Zelfde verhaal als donnie over wat je moet doen. Verdedigend ben je lekker bezig maar hou de concentratie vast. Spreek af en toe af met Donnie wie er naar voren komt om te helpen. Zorg ook dat je een kop en tacklegevaar wordt!

    CV - Any - Paribus: Je ben een fantastische any. Laat je alleen niet opfukken als die ventjes die je bestuurt het verkloten voor je. De rest moet ze bek houden met als iets mislukt want we weten dat je de skills en het inzicht hebt om goede passen te geven maar dat de comp gewoon soms niet meewerkt!
    LV - Bird: Zelfde verhaal als Queensown alleen dan met betrekking op de RAM


    RVM - Voltreffer : Nog weinig over te zeggen zorg dat je passen goed zijn maar ook je tackles. Kom wel mee naar voren maar niet te snel en niet te ver. Je blijft een terug aanspeelmogelijkheid

    LVM - Pkager: Zelfde verhaal als Voltreffer!

    RAM - Winter: Winter, eindelijk een aantal doelpunten. Je speelt lekker en je hebt mooie verhalen maar zorg dat je op je positie blijft en niet te vaak naar binnen snijdt. Daar is het al zo druk met een CAM en Spits en verdedigers waardoor als deze de bal kwijt willen naar de flank zij meestal maar een afspeelmogelijkheid hebben en dat is naar links. Natuurlijk als we over de linker flank gaan trek je iets naar binnen maar blijf een beetje in het midden van het midden van het veld en je flank. Dan is het namelijk mogelijk het spel snel naar de andere kant te gooien!

    CAM - NL Black Dragon Nu even zeiken over mezelf: Ondanks dat ik CAM ben moet ik niet te vaak te snel naar voren willen. In het begin wel veel gedaan omdat me pro iets hoger is en daardoor ik wat meer kansen had maar zal nu wat meer terug blijven hangen zodat benny als hij vast loopt drie afspeelmogelijkheden heeft en we mooie 1-2tjes kunnen doen

    LAM - Gsus Je bent lekker bezig op de flank. Lees het verhaal van Winter even door en af en toe is afspelen terug ook een optie omdat de LVV ook op kan komen.

    Spits - BennyNL: Je pro wordt steeds beter dus het afronden zal ook steeds beter gaan aangezien je nu soms mist omdat je vp het gewoon niet aan kan wat jij wilt doen. Blijf lekker voorin hangen en zorg dat je pro niet te moe wordt zodat als hij moet presteren hij dat kan! Ik verwacht dat je binnen no time onze topscoorder bent!

    Zorg dat je spelers ook echt de titel hebben. Dus als je cvm bent kies dit dan ook in edit pro ipv bijvoorbeeld CV of gisteren een aantal met spits!

    Komende tijd blijven we allemaal even op de positie spelen hoe veel er ook zijn puur om aan je plek te wennen. We willen allemaal toch winnen?

    Over de concentratie en aanvoerder tijdens de wedstrijd (qua praten): Ik denk dat het verstandig is een Middenvelder of CV als aanvoeder te maken. Verstandigs denk ik dat het is als Paribus of Donnie de zaken regelen als we aan het verdedigen zijn zodat ze kunnen afspreken wie wie pakt en de rest zijn werkt gewoon doet. Aanvallend denk ik dat het het verstandigst is dat ik het doe aangezien ik mijn ventje een centrale positie inneemt op het veld. Tijdens het aanvallen kan je roepen als je goed vrij staat maar geen gezeur meer als de passen de andere kanten op gaan.

    Niet na elke gemiste kans of mogelijkheid op afspelen die niet genomenn is zeuren. Dit doen we in de kleedkamer/pauze of dit doet de aanvoerder als iemand vaak makkelijke aanspeelmogelijkheiden niet ziet maar we moeten de concentratie vast houden.

    Over vanavond. Stel voor dat iedereen die kan zijn pro gaat trainen tot negen uur en om negen uur gaan we een wedstrijdje zoeken. Snap dat als mensen online zijn ze clubs willen spelen maar denk dat we eerst maar eens onze vp alter ego's goed moeten trainen.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    O ja nog een ding waar Joris ook gelijk in had. Terug is ook een optie. Ik blijf ook wat meer terugvallen maar niet elke bal die je hebt hoeft naar de spits. Liever gelijk spel door te lang bal bezit dan onnodig balverlies en tegendoelpunten
     
  5. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik vind het allemaal prima heren.. CV bevalt me goed tot nu toe.. Alleen iemand tips voor het koppen (al veel belangrijke kopduelen verloren)

    verder gisteravond was lache met winter (volgens mij), zes man joinen de game 4 disconected.. winnen we met zijn 2 met 3-0.. HA!!!!!!

    en verder.. wilde ik nog even zeggen dat het Donny is :+
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed bezig mensen ! Ik kan me helemaal vinden in jullie 'kritiek' , de opstelling staat nu inderdaad vast en lijkt me prima. Mooi dat Birdy een headset heeft eindelijk haha :)

    Ik ga vandaag heel veel trainen, mijn Pro mist vooral echt snelheid en conditie. Over het communiceren, laten we ons echt focussen op de wedstrijd en het niet over andere dingen hebben midden in een wedstrijd haha, en idd niet zoveel zeiken als een bal niet gespeeld wordt zoals jij dat had gedaan/gewilt, dat doen we in de kleedkamer wel ja.. op dat moment moeten we gewoon weer richten op de volgende aanval.

    De feedback die gegevens is over de positie van members lijkt me voldoende, daar hoef ik niks meer aan toe te voegen, het is duidelijk wat de posities zijn en waar men zijn Pro op moet trainen.

    Oh Vegeta: aangezien we niet meer aan het recruiten zijn, wil jij de beginpost (en topictitel) even aanpassen met het logo, duidelijk de members noemen met hun positie en eventueel een overview van onze formatie met wie waar staat ? En wie FC Argo is, hoeveel wedstrijden gespeeld, de topscoorders en meeste assists.. lijkt mij wel leuk iig... Ik wil het ook wel doen maar dat wordt lastig :)
     
  7. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    en de meeste tackles:p leuk voor de verdedigers onder ons:thumbs:
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  9. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die het willen weten =

    Doelpunten
    1. Black Dragon: 20 goals
    2. BennyNL: 12 goals
    3. Winter 82 NL: 5 goals
    4. Gsus: 3 goals
    5. paribus: 1 goal

    Assists
    1. BennyNL: 11
    2. Gsus: 4
    3. Black Dragon: 3
    4. QueensOwnRifle: 2
    4. Winter 82 NL: 2

    Verdediger zonder tegengoals
    1. Donno: 5
    2. Speter: 2

    Percentage gelukte passes
    1. Pkager: 86%
    2. Gsus: 70%
    3. paribus / QueensOwnRifle: 68%
    4. Speter: 66%

    Gelukte tackels
    1. BennyNL: 71%
    2. Donny: 65%
    3. paribus: 58%
    4. Gsus / QueensOwnRifle: 50%

    Doe je er een plezier mee. Wellicht heb je wat aan deze statistieken om je VP te verbeteren ;). Andere gegevens zijn op te vragen via 'clubs' en dan bij 'club' --> 'spelerselectie'.
     
  10. dhrluker

    dhrluker Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of jullie nog subs zoeken ,

    Ben 20jaar . speel liefste CV/CVM/ of de ware aard van het beestje RB!.


    dhrluker = gt tag ik hoor het wel


    ps ;


    moment is me headset kapot , bedoeling is deze morgen/overmorgen te vervangen.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  11. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooo jongens goed bezig met jullie analyses ben t helemaal met jullie eens. Samen kunnen we t best denk ik. Moet gewoon wel me pro nog ff flink trainen heb helaas niet zoveel tijd de laatste dagen gehad maar vanavond ben ik van de partij als ik me vriendin t huis heb uitgetrapt rond een uurtje of 8 :p
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee we zoeken geen nieuwe. We gaan eerst even kijken met deze groep!

    En mooi bezig Joris! Hahaha ben topscoorder!!!

    En met Benny gesproken en rond negen gaan we wedstrijden spelen. Daarvoor moet iedereen maar eens nodig zijn pro trainen
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Geniet er nog maar van ;)

    Ik heb vandaag redelijk wat getrained maar o wat gaat het langzaam zeg.. zit nu pas op algemeen 75, maar ik heb wel 86 bij Schotprecisie :)
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad. Hoopdat je het snel bent want daarvoor ben je. Schotpreciesie 85? netjes heb ik ook dus als spits moet je helemaal hard scoren dan! lekker makkelijk dan scoren he?
     
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heeerlijk, ik ram ballen uit alle hoeken en standen erin nu :p
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Jammer dat het gisteren moeilijk was om met meer dan 5 spelers te spelen. Toen we eenmaal een paar potjes konden spelen ging het goed. Volgens mij hebben we niks verloren en ik heb mijn draai wel gevonden als ANY. Dat maakt wel dat ik mijn pro tijdens onze wedstrijden moeilijk kan 'trainen', aangezien ik meer spelers bestuur. Maar goed, dat doe ik dan ook meer offline.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb me pro ook voornamelijk offline getraind. De verdiensten die ik online heb gekregen zijn op één hand te tellen. Dit zijn achievements als speel 25 keer als middenvelder, 25 keer als aanvaller en vooral 100 wedstrijden online (heb ik nog niet hoor) dus die krrijg je toch.

    Liep gisteren zeker lekker. Zonde dat benny niet kon joinen maar ondanks dat hebben we kunnen zien dat zijn pro stukken beter is geworden. De computer maar ook de any kon er lekker mee scoren!
     
  18. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt raar dat ik er telkens uit werd geschopt.. even later kwam ik nog terug en toen wel gewoon 1 wedstrijd kunnen spelen maar wel met enorme lag (4-0 verlies :mad: )

    Ik heb even gezocht naar oplossingen en ik heb een aantal dingen gevonden, op de Twitter van David Rutter geeft hij dit aan 20 minuten geleden:

    "Leaderboard flag glitch fix is a fail. So we'll be deploying fixes for server stability (fingers crossed) and flag glitch has a stay..."

    Ook heb ik gelezen dat EA binnen 24 uur alles gefixt probeert te hebben, dat zou vandaag moeten zijn..

    Hier nog een aantal tijdelijke oplossingen die ik heb gevonden:

    "Me and my team have had all the above non searching issues from the start BUT have recently found a way around them.

    It finds games about 90% of the time doing this.

    Get the captain to press Y and select which leage you're in, to search for. Also select the min number of players you want to search for, make a selection on that and then search.

    Without doing the above we NEVER find games"


    - Het schijnt allemaal een stuk beter te werken als je je FIFA 11 savegame op een USB stick zet en nog beter als je de game installeert op een USB stick of hem verwijderd van je harde schijf..

    " For everyone having trouble finding a leage club game.. try playing a cup match, worked for us all night with 5 people. (clubs) "

    "HI ALL READ THIS IV BEEN HAVING SAME PROBLEMS YOU HAVE< UNRESPONSIVNESS, CANNOT ENTER HOME GROUP[ RESULTS NOT GETTING COUNTED ETC.

    TURN YOUR XBOX OFF, TURN YOUR ROUTER OFF FOR TWO MINUTES, TURN IT BACK ON, WHEN ITS READY, TURN YOUR XBOX ON, GO AND TEST XBOX LIVE CONNECTION. P-S GET EVRY1 IN YOUR CLUB TO DO THIS. WE HAD 3 GAMES FROM FRIDAY TILL YESTERDAY, THEN WE ALL DONE THIS, AND FROM 7 - 9 PM , WEVE HAD LIKE 10 GAMES, NO LAG NO CRASH , NO PROBLEM . TRY THIS!

    LET ME KNOW HOW YOU ALL GET ON. AND THANKS FOR NOTHING EA, ATLEAST AN UPDATE WOULD BE NICE, NAH YOU ALL SEEM TO HAVE VANISHED FROM THE FACE OF THE EARTH!"


    - Het oprichten van een 2e club schijnt ook te werken..

    Sowieso werkt het overdag 10x beter dan 's avonds dus het lijkt toch aan de EA servercapaciteit te liggen..
     
  19. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mezelf ook doodgezocht naar oplossingen. Op dit moment blijft het zoals het is. Lag is er natuurlijk altijd, op elk spel. Het enige wat daarvoor de oplossing is, is een goede verbinding kopen met genoeg bandbreedte ;). Wat echter wel opgelost kan worden door EA is de servercapaciteit en het 'wegvallen' van spelers midden in de game. Belachelijk!! We kunnen nu nooit is een keertje goed trainen met alle mensen in de lobby. Zo heb ik bijna nooit met Benny gespeeld xD!
     
  20. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mezelf weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn internet ligt.. kheb een snelle 60mbit verbinding met een speciale gaming router, NAT staat op open, firewall op open etc.

    Ik denk dat dit bij iedereen wel in orde is in onze club ?

    De bal ligt bij EA, ze moeten zorgen dat hun servers de capaciteit aankunnen en een patch uitbrengen voor de freezes en de disconnects zoals ik die gister veel had.. maar misschien is het allemaal wel gerelateerd.. ik verwacht eigenlijk dat de grootste problemen binnen een paar dagen wel verdwenen zullen zijn :)
     

Deel Deze Pagina