[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik word altijd vrolijk van die lijst omdat er heeeel veel Ghibli in staat :)

edit:// Howls moving castle staat op plek 7 van de MINST gekeken films uit de top 250 :mad: WTF Dus er zijn meer mensen die al die films uit de jaren 30 en 40 gezien hebben.. (Chaplin, the Marx brothers, King Kong en Metropolis snap ik nog maar voor de rest zit er maar bar weinig interessants tussen, heb een poging gedaan destijds om ze allemaal te kijken maar in veel gevallen was er geen doorkomen aan)

edit:// mijn lijstje van alles wat ik zeker gezien heb, ik twijfel nog over een paar andere

heb wel het idee dat ik op Inception na niet veel van de lijst nog graag zou willen zien

Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik kan sommige van de films op die lijst echt keer op keer kijken, hoor. ;)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is absoluut waar, ik zit nu voor de zoveelste keer Aliens te kijken bijvoorbeeld. Maar van wat ik tot nu toe gemist heb is er niet echt iets wat me echt trekt

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het ook echt kut dat er zoveel films zijn uit de jaren 30, 40 en 50. Dat trekt mij echt niet, zo'n film.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Wow veel :D ik ben er eigenlijk beetje mee begonnen omdat mn inspiratie beetje op was, en zo kom je nog best goede films tegen

12 angry men vond ik echt geweldig btw :eek:
    Wonderful life was wel een mooie film :)
    Die heb je nog niet gezien

6. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wa's er mis met films uit die periodes?

Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  7. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    die hele oude films verrassen me juist het meest :thumbs:

net Full Metal Jacket (1987) gekeken, dat eerst uur was zoooo briljant _O__O_ echt die drilsergeant wat een held :D
    Verhaal van de 2e helft van de film vond ik echt crap, echt zonde. Personages en muziek waren wel top.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    12 angry men _O_

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Eens, kan gewoon niet kijken naar zo'n oude film op de één of andere manier. :9

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kom net iets over de helft :)

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Toenet Jumper gekeken.
    Leuke film om op tv te zien maar dat is dan ook alles.
    Verhaal is een beetje mager en het is allemaal zo Cliché weer.
    6,5/10 voor de mooie locaties en de makkelijke wegkijker.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net Predators gekeken.

Vond het opzich wel een goede film, alleen de special effects waren drama. Ondanks de slechte reviews over de film vond ik het nog erg meevallen! Actie was wel aardig en soms was 't nog verassend ook nog;)!

7/10

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gister The A-Team gekeken en heb echt kunnen lachen om die gasten. Leuke film. Het is (natuurlijk) veeeeel te overdreven, maar ook gewoon cool. Net zoals Predators geen goede film, maar ongelofelijk tof om te kijken. Laat de volgende remakes maar komen!

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    heb net braaf Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse (1991) gekeken :) Best mooie documentaire en het geeft me wel een beter idee over de film nu. Flinke problemen tijdens die film zeg, Helicopters die midden in een scene wegvlogen omdat ze opgeroepen werden 8)
    ik ging Apocalypse Now in met het idee voor een mooie oorlogsfilm, maar het is eigenlijk meer psychologische drama. Ga hem binnen een paar maanden wel even opnieuw kijken maar dan de kortere versie van 2,5 uur :D

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb er nu al zin in om deze in de bios te kijken :)

16. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Echt wel jonguh! Trailer belooft veel goeds :D

Gister Gran Torino gekeken,
    Was echt zo'n film die ik steeds uit stelde. Ben blij dat ik hem nu heb gekeken. Clint eastwood zet een heerlijk synische personage neer. Ondanks dat er weinig aktie zit in de film heeft hij me van begin tot het einde geboeid.

Dikke 8/10

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Moon

Geweldige film _O_ Voelde echt ff als iets verfrissends anders. Tweede deel van de film werd ietwat voorspelbaar, maar fuck dat. Echt genoten van het sfeertje en acteerwerk.

8,5

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Heb het script al mogen lezen afgelopen vrijdag:D
    Mijn leraar is daar producer bij en die had het script bij (H)
    Ken het begin al uit mijn kop!:9
    geloof je me niet? kijk maar:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    :lol:

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Deze week twee films gezien die ik eigenlijk al lang had gezien, beide schijnen ze nogal matig te zijn en twee keer ben ik aangenaam verrast!

Alice in Wonderland
    Gewoon tof! Heb er met plezier naar gekeken. Visueel erg leuk, hoewel ik er de eerste twintig minuten echt in moest komen. Daarna valt de animatie/real-life hybride niet meer op. Ik vind de personages leuk en goed gespeeld, de stemmen van Stephen Fry en Alan Rickman zijn fantastisch. Johnny Depp als de Mat Hatter viel me reuze mee, prima rol. Gewoon simpel, tof filmpje. 7/10

Robin Hood (2009)
    Goede film! Het verhaal wordt heel realistisch verteld, voor zover het dat is. De film is serieus en donker, maar er zit ook genoeg humor in. De film greep me en dat zegt veel. Russell Crowe en Cate Blanchett spelen goed en wauw, wat worden ze bijgestaan door een fantastische cast! Enorm veel oude rotten en nieuwelingen die ik in de toekomst nog heel ver zie komen. Ook veel bekende gezichten uit films en series van de afgelopen jaren. 8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina