Jij hebt toch de ps3 versie Als jij een herhaling kijkt op een regen circuit! hebben dan de tegenstanders ook water sporen achter zich? Was ik benieuwd naar!
hmm ik ga vanaf volgend seizoen toch echt de moeilijkheid omhoog gooien Net weer 1e geworden op Silverstone met 25 seconden voorsprong op Hamilton. En dat in een Lotus
Ik moet zo meteen met een Virgin vanaf Pole op Valencia mijn 2e overwinning veiligstellen. Tsja, misschien doe ik wel hetzelfde als jij volgend jaar.
Ik blijf (hoe cliché het ook is) Eau Rouge geweldig vinden. heb die een aantal keer in m'n eigen auto (1.6 motor) genomen....... aankomen met 120 beneden, bovenkomen met 70 km/h..... wat een hoogte verschil. En nee, in m'n eigen auto neem ik 'm niet plankgas
Haha is een super mooie bocht idd Helaas daar nog nooit gereden. Wel op de nordschleife maar daar ga je 200 en nog word je dik ingehaald door alles wat een catalogus prijs heeft van 200.000+
Ik moet toegeven dat Valencia ook wel snel rijd. Je hebt wel rondetijden van richting de 2 minuten, maar het echt rap dat circuit. Overigens zit dat vlak voor start finish ook een heel snel stuk in. Moet je natuurlijk wel uitkijken geen vleugel en banden er af te beuken. 2e overwinning is veilig. Nu Silverstone. Het schreeuwen van het team is ook vet. Bij mijn 1e overwinning op Canada schreeuwde te het uit. Bij de tweede op Valencia riepen ze: A Double, fanastic!
Fantastic mate! The tifosi will be happy zegt hij steeds bij mij. Valencia is vanaf die scherpe rechter bocht aan het einde van het rechte stuk helemaal vol gas tot aan de laatste bocht , vooral de ai is daar tergend traag.. zelfs op legend.
Tsja, wat maakt het dan nog uit of je op easy speelt of legendary als de ai toch traag blijft rijden?
Mijn eerste overwinning was ook canada en bij mij duurde het ongeveer 10 sec voor hij begon te schreeuwen. Vond dat een beetje apart! Vanavond op weg naar overwinning nummer twee in de Virgin. \o/
AI rijdt zoals je kunt lezen alleen langzaam op dat stuk. En voor de rest rijdt de AI echt niet traag op legendary hoor.
Ok, maar dat weet ik dan ff niet. Ik wil in elk geval aan het einde van het seizoe naar een topteam. In mijn 2e jaar als doelstelling kampioen worden.
Ik rij constant fair ... maar ik denk dat ik met force INDIA de concurrentie aanroep. Want dan zit je net aan de favorieten. Nou meneer Kobayashi ramde me wel vol de baan af hoor. De meeste zie ik in practice. Bij het inhalen netjes slipstreamen er naast uitremmen en zo knalde tijdens de wedstrijd Herr Schumacher zo tegen mij aan hij kwam van rechts achter en ja hoor warning penalty ... dat soort dingen. Maar ik denk dat ik career opnieuw start met ene wat lager team dan Force India .... of gewoon doorbijten. Ik moet wel zeggen Bahrein is niet een moeilijke track maar ik weet dat ik in sector 2 de meeste tijd verlies en daar op wel tijd won in de practice en in de quali maar door de straf van 2 keer 5 plekken stond ik op plek 24 uiteindelijk toch naar easy en op 3 maar dat vind ik te makkelijk ik ga straks proberen weer op medium, alleen twijfel ik of ik een minder team zal nemen en ipv 5 seizoenen voor 3 te gaan. De race zelf ga ik ook kijken naar wat langer dus 30 - 40 % want ik vind het wel leuk de race op zich. Trouwens practice en quali heb ik op long weekend, leer ik de track nog beter kennen. Ik heb wel gemert dat dat real time is hé?
Hmm, ben nu tijdje bezig, en heb gemengde gevoelens. Vind het heel tof, dat geluidje, de snelheid, heerlijk! Ben zelf niet echt een pro-racer, maar vind het erg pittig in de regen op medium. ga te snel op het gas, te kort door de bocht etc. Dus dat zorgt voor heeel veel frustratie momenten, en dat is wel vervelend. Verder snap ik het niet dat ik op monaco pole-position haal zonder penaltys of iets, en vervolgens in de race als 6de begin.. Snap ik het nu niet, of? kreeg namelijk wel de achievement voor pole-position:{ Had t eigenlijk al 3 dagen geleden gepost, maar was in het F10 toernooi topic!
Vandaag o.a Silverstone gedaan en dat is wel eventjes een verschil met bijv Forza 3 zeg! Best wel 'n verschil hoe je bochten ingaat etc, en in Forza vond ik het altijd maar een stom circuit maar hier vind ik hem juist erg vet. Zitten ook wel een aantal lekker snelle bochten bij en het is wel een verschil of je hem met een F1 auto of een Gallardo neemt.
In Forza is het wat moeilijker om de ideale lijn te rijden, waardoor je soms net niet zo hard mogelijk door een bocht kan.
+1 En china is echt een kut circuit. Had net iets sufs. Rij paar wagens voorbij op start/finish omdat zij aan het pitten waren. Op de radio: Nice overtake. Well done!