Heb de game inmiddels een aantal uurtjes gespeeld, maar heb echt mixed feelings. De game ziet er echt super mooi uit, dat staat vast! Er zijn echter een aantal punten die ik toch wat minder vind.
-De game bestaat uit aparte episodes en deze episodes bestaan weer uit stages. Ik heb hierdoor niet echt het gevoel uit de maken van een episch verhaal. Het ene moment sta je in een bos en een laadscherm later sta je opeens in de sneeuw. Het voelt niet als één geheel.
-Gamedesign. Somige dingen werken gewoon niet lekker. Er is een pad en dat pad is afgezet met onzichtbare muren, waar je dus ook constant tegen aanloopt. Voelt niet echt lekker. Daarnaast is het vaak totaal niet zichtbaar waar je naartoe moet en bij het springen en klauteren gaat het vaak mis, omdat het niet helemaal ok werkt en wat onduidelijk is.
-Moeilijkheidsgraad is te wisselend. Het ene is echt super makkelijk en het andere is weer heel erg pittig.
De combat werkt wel goed en is tof. Maar door deze twee bovenstaande punten voelt de game toch niet helemaal lekker aan voor mij. Daarom gaat ie morgen ook terug, voor Enslaved.
Laatst bewerkt: 6 okt 2010