? bedoel in dat als in game lobbie zit er je hebt een hoge score, dat je dan in het team komt met falers?
Bailout is zeker wel verkeerd, net als storm, alleen salvage was leuk uit die map pack. uit de 2e zijn Strike en fuel leuk en die andere prima te doen,
nee joh die andere maps zijn te klein, vind beetje afstand veel leuker, word je tenminste niet geknifed.
Leuk hé, gekken die met Leightweight, Marathon en Commando rondrennen met hun mooie tactical knife :')
Ik wil best toegeven dat ik een "ren klasse" heb.. Het niet er niet voor niets in, maar tis niet zo dat ik het constant zit te gebruiken en voor de rest niets kan
ik zoek nog iemand om mij mee te helpen met de spec ops missies. Intresse? Add me on xboxlive en stuur me een pm op xbox
Niks mis met ren class hoor, flanken vind ik echt niet storend ofzo, knifen wel, ook zonder commando.
marathon lightweight soms coldblooded ninja mp5k of p90 en soms een Tar silenced rennen sneaken en pak ze in de flank
Maar met als iemand commando gebruikt vind ik het toch een stuk vervelender dan als iemand met iets anders. Maar ik heb soms ook wel eens dat ik van best wel ver wordt geknifed door iemand zonder commando.
Wat jammer dat je hier nog niet kan terugkijken zeg, wat een heldenkill had ik net! Double kill met cookable grenade random oz ver.