New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    zucht... ik suggereerde dat de mensen die spelletjes willen spelen een xbox 360 kopen en de mensen die willen surfen die kopen een pc/laptop.

    Dus vond jou argument niet echt sterk...
     
  2. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja maar niet iedereen heeft daar geld voor dus zal het erg handig zijn als het ook op xbox 360 kom.
     
  3. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel eens die browser gebruikt van de PS3, maar dat gaat helemaal niet zo fijn. Sowieso zal Flash nog ontbreken en dat is al een zeer groot gemis.
     
  4. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Denk het alsnog niet dat het handig is, zie o.a. de punten van CheesieUnion en waar gebruiken toch de meeste mensen hun internet voor? voor films/muziek/foto's downloaden en uploaden.
    Als je alleen hyves en Facebook wilt checken dan kun je beter een pc kopen daarnaast is een xbox natuurlijk niet ontworpen om een browser aan te kunnen, zal nooit zo soepel gaan als op een pc dus als mensen willen internetten en spelletjes willen spelen dan investeren ze maar in een goede pc maar een console is daar geen goede vervanger voor.
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Iedereen die een xbox360 heeft zal ook heus wel een laptop of pc in huis hebben. Dat je m moet delen met je vrouw, kinderen of broer/zus dat maakt niet uit. ER is een mogelijkheid om gewoon te kunnen surfen. Dus de reden dat niet iedereen er geld voor heeft klopt niet, er is wel geld, alleen besteed aan een SPELcomputer ipv een WERKcomputer.

    En ik zelf heb liever dat ze zo min mogelijk multimedia toestanden toevoegen aan een console. Want wat is dadelijk t verschil met een pc? Een console kan veel minder als een pc, is minder mooi als een pc(qua spellen)... en dadelijk krijgen wel allemaal bsod, virusen spyware.. nee.. laat ze dat aub nog ff achterwege laten. (en op de ps3 is er wel een surf mogelijkheid, maar dat werkt toch helemaal niet)
     
  6. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch zou het wat aan de ervaring toevoegen als er een YouTube app zou zijn voor de 360. Het uploaden van zelf opgenomen gameplay filmpjes is vet, dat liet Just Cause 2 goed zien. Maar goed, YouTube is van Google dus dat zal er waarschijnlijk niet inzitten. Dan is het nog waarschijnlijker dat Activision Nintendo overneemt.

    Verder zou het ook wel aardig zijn als MS de mogelijkheid gaf om Twitter te kunnen gebruiken via de Guide-knop, in plaats van dat veel te vrolijke en omslachtige programma te gebruiken.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je geen laptop/pc hebt waarom zou je dan een Xbox360 kopen :+
     
  8. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Misschien om te kunnen gamen he ;)
    Facebook ziet er wel mooi uit op de xbox360 dus hoop dat we nog iets met tv kijken krijgen ofzo.
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Meer Beta mensen die vanaf heden geen videos meer kunnen downloaden vanaf de Game Marketplace?
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Klopt, dit was gister bij mij het geval...

    Ik wilde de nieuwe Customization trailer van COD Black Ops downloaden, toen het kon het niet.
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nieuwe update, nu kan het weer wel :)
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    TV kijken via de Xbox 360



    Tijdens het inmiddels beruchte Mission 360 event uit 2006 waar door Xlife.nl exclusief kon melden dat de console DivX ondersteuning kreeg, vertelde de aanwezige PR dude ook over de aankomende mogelijkheid om TV via de console te kijken. Alleen is daar verder nooit meer wat over naar buiten gekomen, tot vandaag de onderstaande video verscheen. Nadeel is dat dit nu voorlopig nog alleen voor de Amerikaanse markt is.



    http://www.youtube.com/watch?v=5vh5eNcXrM0&feature=player_embedded

    http://www.xlife.nl/article.php?id=35167
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    IK heb gister een System Update gekregen. Weet iemand toevallig wat er veranderd is? Ik heb trouwens wel de Dashboard Beta.
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Kijk daar hebben we wat aan! En nog kunnen opnemen ook. Komt die 250gb nog van pas.
    Ben benieuwd of het ook naar eu/nl komt. Comercieel gezien super intresant. Pas nog zitten kijken voor een receiver van humax voor interactieve tv. Die krengen kosten rond de 400,=. Als microsoft dit uit weet te brengen zal er in veel huishoudens een 360 komen te staan!
     
  15. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    idem hier !
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het zelf, het is een beta. Dus ze zullen die zooi blijven updaten totdat hij voor iedereen beschikbaar is.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat is wel erg veel. 8)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Beter dat ze het zo hoog instellen dat dat ze de limiet met 'maar' 50 friends verhogen en mensen dus na een week of 2 opnieuw gaan klagen. ;)
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Is dat een Xbox Slim @ 1:23?? Die is mat??? Is er een matte versie van de slim waar ik (nog) niks van weet? Of lijkt het maar zo?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik me niet vergis is de 4GB versie van de Slim mat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina