[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Gek is dat, omdat een goeie vriend van me ook echt een Castlevania fan is en het echt wel zo'n sfeertje vind hebben, en dat is dan alleen de demo :). Ik denk sowieso dat de game genoeg herkenbare dingen zal bevatten, you just gotta wait and see. :thumbs:

2. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je misschien wel gelijk in... Ik hoop dat ze wel remakes hebben van veel Castlevania deuntjes. Zitten zulke vette tussen.

3. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan ik niet tegenop :+

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis denk ik het oude vertrouwde 2D platformen :p Ik zeg niet dat dit een slecht spel is hoor, integendeel, ziet er erg gelikt uit en speelt lekker maar het is geen Castlevania imo ;)

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Miste ik ook wel in de demo, hopenlijk zitten die wel in de full version. Denk 't wel, ik weet van de GT review dat de fans van de serie nostalgische momenten zullen beleven.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja lekker van die 8 bit geluidjes met je dikke hd graphics. :+

Ik ga m binnenkort maar ff bestellen denk ik.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    das wel weer overdreven, maar stel je voor dat je dit hoort:

of

Die 2de zou 't helemaal afmaken, gewoon op 3 kwart van het spel, en dan ineens _O_ damnz xD

Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  8. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga in die demo altijd dood bij dat klote beest heb hem maar eraf geflikkerd xD

9. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk de muziek :D :D Zo herkenbaar :)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vanmiddag opgepikt (PS3 versie)! Nu lekker de hele avond aan de slag! :b:

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben vooral benieuwd naar die vette omgevingen ook,en uiteraard de prachtige cutscenes. Aan de ene kant is het jammer dat je de camera niet kan bewegen, want dan kon je nog meer van die omgevingen genieten, maar helaas pindakaas. Wie weet vind ik het straks helemaal niet jammer meer.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game inmiddels een aantal uurtjes gespeeld, maar heb echt mixed feelings. De game ziet er echt super mooi uit, dat staat vast! Er zijn echter een aantal punten die ik toch wat minder vind.

-De game bestaat uit aparte episodes en deze episodes bestaan weer uit stages. Ik heb hierdoor niet echt het gevoel uit de maken van een episch verhaal. Het ene moment sta je in een bos en een laadscherm later sta je opeens in de sneeuw. Het voelt niet als één geheel.

-Gamedesign. Somige dingen werken gewoon niet lekker. Er is een pad en dat pad is afgezet met onzichtbare muren, waar je dus ook constant tegen aanloopt. Voelt niet echt lekker. Daarnaast is het vaak totaal niet zichtbaar waar je naartoe moet en bij het springen en klauteren gaat het vaak mis, omdat het niet helemaal ok werkt en wat onduidelijk is.

-Moeilijkheidsgraad is te wisselend. Het ene is echt super makkelijk en het andere is weer heel erg pittig.

De combat werkt wel goed en is tof. Maar door deze twee bovenstaande punten voelt de game toch niet helemaal lekker aan voor mij. Daarom gaat ie morgen ook terug, voor Enslaved.

Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het wel mee eens, het kan nogal onduidelijk zijn waar je wel of niet heen kan/moet springen en je bent regelmatig wel ff bezig om uit te vogelen hoe je verder komt.

Audiovisueel is het wel geweldig, vooral de audio is subliem!

14. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik echt jammer om te horen. Ik hou heel erg van games zoals Half Life en de eerste Unreal omdat de gehele game als het ware uit 1 level bestaat, je maakt een reis die nooit onderbroken wordt en dat geeft een veel epischer gevoel.

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik dus al bang voor...

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alleen de eerste episode gespeeld, en je gaat inderdaad van een regenachtig begin, naar een moeras, daarna naar een sprookjesachtig bos en dan naar de sneeuw. Echter wordt er wel verteld hoe/wat en is het onderdeel van het verhaal :)

Weet niet of het bij de volgende episodes ook zo is, maar ik stoor me er niet aan.

17. elduderino

elduderino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dit nu wel of geen buy? Zit ook erg in twijfel

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de manier van het vertellen van het verhaal nou ook niet zo geweldig. Dit gebeurt grotendeels door een tekst in een opengeslagen boek. Had dit toch veel liever met cutscenes gezien. Er zijn wel cutscenes die het verhaal vertellen, maar vind het vertellen van zaken via een tekst op je scherm nou niet zo heel erg geweldig.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar ben je als ik vragen mag? In de eerste chapter wordt het verhaal toch wel degelijk verteld door cutscene's, maar ook door het boek. Het boek verteld echter meer waar Gabriel naartoe gaat, terwijl de cutscenes uit de doeken doen wat Gabriel doet ( zoals bij de fucking awesome Pan :D )

Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Spoilers<!>

Hey Jongens letten jullie ook even op de spoilers, net zag ik al iemand die vertelde in welke gebieden hij allemaal was geweest, en nu worden er filmpjes gepost van waar je nu bent. Ik denk dat iedereen zelf wil ontdekken hoe het spel verloopt :)

Deel Deze Pagina