Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Er is een setting die heet : 'gebruik steeds hetzelfde IP adres' : Staat die uit bij jou?
    Probeer deze setting te veranderen en probeer het dan nog een keer...
    Modem gereset?
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kan je de replays ook overzetten naar je PC en bekijken/uploaden naar YT? :)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nee dat kan nog steeds niet, zonde. :p
    Heb toch al wat leuke goals gemaakt..


    Edit: GOED NIEUWS!
    Het is iemand gelukt om een PS3 (dus met PNG's) optionfile te transferren naar een Xbox360... Oftewel, dat betekend dat Xbox 360 dan ook haarscherpe kits zou hebben..
    Screens:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ziet er veel beter uit toch? :D
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Fcking beter... Weet je ook of het heel lastig te doen was??
    En komt er geen OF voor spanje :'-(?
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Spanje? Wat bedoel je?

    Ik heb btw een Community aangemaakt.. Xboxworld.
    Als je dan online bent kun je tegen andere XBW'ers voetballen en gelijk zien wie er online is. Hoef je ze dus niet aan je vriendenlijst toe te voegen, handig! :D
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is wel een goed id :) Hopen dat ik begin volgende week de game binnen heb.
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    nou Han het zou wel aan gisteren hebben gelegen, online werkt nu prima (af en toe een kleine hapering, maar verder dik in orde!)
     
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    raak een beetje de draad kwijt. Op welke option file moeten wij 360-ers nu wachten en waar is ie straks te downloaden?
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja ik bedoel gewoon spanje;)
    want die spaanse competitie is toch niet helemaal compleet met goede enzo?
    ---
    hully, volgens mij is engenland bijna klaar, dan komt daarna wrs nog de duitse en Championship(ik denk competitie met allemaal TOP ploegen; barca enz. Maar dat weet ik niet) competitie... Die komen dan voor de 2 competities
    die ene competitie is met pes united en we pes, en die andere geen idee met welke teams daarin ook alweer speelde... Ikdacht ook verzonnen teams
    ---
    nog n keer aan tryant xD
    die png OF voor ps3 is die ook voor "mij" naar xbox te zetten(zonder ombouw en uren gezeik)?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  10. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Wow....vanavond een paar potjes gespeeld tegen kameraden. Er zijn regelmatig van die momenten die je even terug wilt zien. Zo gaf ik met Ronaldinho een geweldige steekbal met buitenkant rechts. Die animatie was echt om te smullen. Het gave is dat dit soort dingen niet vanzelfsprekend zijn. De variatie van acties is geweldig. Er zitten nog wel dingen in waarvan ik zeg dat ze verbeterd mogen (w.o. bepaalde balaannames) maar overall ben ik voorlopig erg positief.
     
  11. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je mannetjes uit de muur weghalen?
    Ik vind het zoooo zwaar vervelend dat op een onnozel verre positie 3 man in de muur gaat staan, waardoor de spitsen van hun hem zo binnen kunnen koppen.
    Kan me herrineren dat je bij die oude pes dit altijd kon veranderen..
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Staat in je manual.
     
  13. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik bij die community te horen? password?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Heb ik niet ingesteld. Gewoon zoeken op Xboxworld?
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Kan niet je kan alleen in de muur die er staat er nog 2 man nij doen(lt+rs omhoog) rs weet ik niet zeker kan ook ls zijn
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Tyrant, jij verwees naar iemand die het gelukt is om ps3 patch om te zetten naar 360. Maar een patch, daar hebben wij niets aan toch (althans degene met een niet gehackte xbox die online willen gamen)? Althans, ik herinner mij dat je patches in je iso moet branden maar option files via usb moeten/kunnen...?

    En hoe zit het met 'eigen option files' die je importeert (met nieuwe kits) en vervolgens een officiele patch van Konami daarna? Werkt dat samen of ben je na die officiele patch qua kits en licenses weer terug bij af?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel hem op de 360. Had online echt slecht verwacht maar het werkt wel gewoon goed zo op dat ene potje na. Me mlo is nog erg slecht. Heb een spits gekocht, guller. Heeft body balance 89 maar word nog vaak van de bal gezet en heb ruiz en schaars gekocht. Verder nog geen geld.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dat MLO cool zeg :) Ik heb alleen nog geen potje gewonnen :mad: Over het algemeen speelt het wel vloeiend online al heb ik alleen nog maar tegen italianen en spanjaarden. Verwacht vanaf vandaag morgen een stortvloed aan UK spelers :)

    Ik heb nu Enoh & Dembele gekocht, daarbij bedank ik diegene die zei dat je ook je basisspelers kon verkopen :D
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem gister ook gehaald, en ik ben tot nu toe zeer tevreden. Het speelt in ieder geval erg lekker. Direct gestart met MLO. Tot nu toe vind ik het wel lastig online, ik maak gewoon me kansen niet af. Ook heb ik af en toe wat 'laggy' potjes maar het valt allemaal wel mee. Soms wat framedrops. Ik heb nu Mandzukic (lange en redelijk snelle spits) en El Hamdaoui (Snel, behendig en finishing 87! & goedkoop) gekocht. Oja, en Granqvist gekocht. Erg goede verdediger die automatisch vaak fel instapt en de bal afpakt. Eerder had ik Ruiz en Eriksen gekocht maar dat werkte niet lekker dus had ik mijn team gereset.

    En wat kan ik genieten van die Champions League licentie zeg. Alleen al de eerste keer dat je dat opstart, prachtig. Had gelijk even El Hamdaoui bij Ajax gezet. Wat wel toevallig is dat tot nu toe mijn resultaten erg kloppen. Ik begon tegen Real Madrid uit, verloren met 2-0. Daarna thuis tegen Milan 1-1 gespeeld. Om vervolgens thuis Auxerre af te slachten met 3-0. (2 goals El Hamdaoui en 1x De Zeeuw). Laten we hopen dat dat laatste binnenkort ook gaat gebeuren. :p
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Denk dat ik 'm toch maar ga halen. Dan maar twee footies dit jaar! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina