[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    pff die laatste wedstrijd gister :x

    einde van de wedstrijd , het staat 1-1 .. ik krijg een 1 op 1 kans die ik op de keeper schiet, even later verdient Joris een penalty maar die mis ik ook, keeper haalt hem uit de hoek. Laatste minuut opnieuw 1 op 1 met de keeper en dit keer schiet ik hem wel binnen.. 2-1 winst :)
     
  2. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    het ging volgens mij wel lekker gisteravond, met uitzondering van een paar lag spikes en een hoop disconnects. De resultaten waren niet verkeerd.

    Jammer dat ik zat te lulhannessen met mijn microfoon, ik hoorde jullie wel, maar volgens mij hebben jullie mij geen 1 keer gehoord.

    Enfin ik weet dat ik moet gaan trainen op verdedigen maar ik heb met FC Argo nog niet verloren. :b:
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  4. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Was zeker mooie match gisteren, met een krappe overwinning in de laatste minuut \o/!

    Wat mij verder opvalt is dat de verdediging steeds stabieler wordt. Met name BirdySong viel mij positief op. Hij had niet alleen een goede pass in huis, maar stond ook achterin zijn mannetje.

    Belachelijk trouwens hoe ver Donno al is met zijn 'verdiensten' ;)! Altijd fijn om een sterke verdediger in het centrum te hebben staan. Het aantal doelpunten tegen via voorzetten viel daarom behoorlijk mee.
    Echter konden de aanvallers simpel door het centrum van onze verdediging snijden. Erg vreemd. Probeer daarom echt nog even te trainen op kracht.

    Op het middenveld liepen de combinaties erg goed. Zo speelde Queens en Pkager erg sterk. Ze waren aanwezig tijdens aanvallen, maar liepen ook goed mee in de verdediging. Enige tip zou kunnen zijn om iets meer voor de defensieve oplossing te kiezen, waardoor balbezit gegarandeerd is.

    In de aanval gaat het steeds beter. Dit komt omdat de pro van BennyNL steeds beter kan koppen. Hij wint veel kopduels en zorgt vaak voor de juiste oplossing.
    Het punt in de aanval blijft; als je niet schiet kun je niet scoren. Blijf werken aan je schot en met name die van afstand. Vaak kan het de wedstrijd beslissen (remember uithaal van mij in laatste minuut 2-1)

    Overall gezien gaat het steeds beter en voelen we elkaar steeds beter aan. Belangrijk blijven kracht, passing en het schot. Als we op deze voet verder gaat kunnen we nog heeeel ver komen! Ga zo doorrr
     
  5. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips, daar kan ik wat mee. Verdedigen staat op mijn prioriteiten lijstje :b:
     
  6. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een update over mn vorige post.

    Zoek een goede combinatie tussen snelheid en kracht. Met name in de achterhoede. Wij zijn vaak in de aanval en krijgen doelpunten tegen via de counter. Wellicht is het slim om je achterhoede speler iets kleiner te maken voor meer snelheid. Houdt echter wel rekening met het verlies aan kracht ;)!
     
  7. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou al mogelijk met meer dan 5 man te spelen? Want al dat online getrain moet toch ook ergens goed voor zijn.
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, gisteren speelden we soms met 7 man. Helaas duurde het wel erg lang voordat we een match gevonden hadden :confused:!
     
  9. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, voelt goed om dat te horen :thumbs:. In de eerste paar wedstrijden was ik echt slecht bezig, misschien ook wel omdat ik sinds fifa 06 geen voetbalspel meer heb aangeraakt en er weer even in moest komen. In die eerste paar wedstrijden rende ik meestal direct op de tegenstander af om de bal af te pakken, waarna hij mij simpel passeerde en ik de achterstand niet meer kon overbruggen. Gelukkig weet ik nu beter! En nu mijn VP ook beter wordt (Vooral sterker, sneller en betere passing) denk ik wel dat ik wat toe te voegen heb aan het team.

    Anyway, het liep lekker gisteren! Als we zo door gaan kunnen we nog ver komen met zijn allen! :) (Mits de lag, etc. wegblijft :emo:)
     
  10. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja op elk spel heb je lag. Ik hoop alleen inderdaad dat EA het weet te beperken. Ik ben trouwens rond een uur of 10 online waarschijnlijk! Ligt eraan of we nog op stap gaan of niet xD.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben er vanavond bij! Vanaf een uurtje of 19/19.30...
     
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen nacht nog tot ongeveer half 3 doorgespeeld met Winter en Voltreffer nadat de rest weg was gegaan: dit waren de uitslagen:

    [​IMG]

    Het was lastig in me eentje in de spits en een paar wedstrijden nog met lag ook, wel weer een paar goals kunnen maken gelukkig (sta nu gelijk met Dragon op 25 goals), waaronder een 1-0 in de laatste minuut na een goede steekpass van Winter :) Het ging wel erg moeizaam jongens, te vaak werd de moeilijke weg gekozen terwijl het makkelijk kon, achterin was bijna elke voorzet van de tegenstander gevaarlijk.. maar goed we waren met zn 3en en Winter speelt normaal ook niet op Any.. al met al kunnen we tevreden zijn met de behaalde resultaten :)

    edit: oh, en Vegeta, wanneer fix je die startpost en titel nou een keer ? ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Even een vraag aan jullie, hoe zit het nu met Clubs? Ik las dat er een patch oid was uitgebracht die de connectie problemen moest fixen. Werkt het nu beter?
     
  14. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was het nog niet gefixt, veel van ons hadden nog last van incidentele lag. Wie er last van krijgt lijkt wel random. Daarnaast zijn er nog problemen dat wanneer je er uit wordt gegooid, je niet meer in het clubhuis kan en genoodzaakt bent om fifa opnieuw op te starten.

    Dit zijn maar twee van de vele, vele bugs die fifa 11 heeft, al is die van de lag toch wel het meest irritant. Daar verlies je namelijk veel wedstrijden mee. Een patch die dit verhelpt is hard nodig, dus liever vandaag dan morgen EA!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wie is er vanavond bij? Ik kan de gehele avond. \o/

    Btw, goed nieuws:

    Van het EA forum. Matchmaking in clubs moet dus nu weer een stuk beter zijn dan de afgelopen dagen. Alhoewel we gisteren ook weinig problemen hadden.

    Hoop dat het jouw vraag ook gelijk beantwoord Daz. ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  16. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er niet bij vanavond ik ga lekker naar de opposites!! aight\o/

    in ieder geval succes voor wie er wel zijn:thumbs:
     
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    yo gasten vanmiddag kon k geen clubs was met een vriend ff offline bezig.. en vanaaf ben k er helaas ook niet, morgen wel :)
     
  18. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Black, ik heb ff een logo'tje in elkaar gezet.
    [​IMG]
    Wellicht handig om in de startpost te plaatsen. Dan weten mensen meteen over welke club het gaat ;)
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ik had ook al een startpost gemaakt in Word en naar Black verstuurd.. Met het Wolves logo, onze opstelling en een overview van onze formatie met wie waar staat enzo..

    Maar ik zie nu dat jij definitief keeper bent Joris ? Weet je zeker dat je dat wilt ?
     
  20. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn nooit met zn elven online, dus mocht de LAM vrij zijn wegens te weinig spelers dan kan ik daar nog altijd tussen switchen. Het is alleen dat we vrij vaak lullige goals tegen krijgen omdat de comp keeper echt kut is. Daarom ben ik ff mn keeper aan het trainen. Hij is nu 84, maar stijgt nog steeds ;).
     

Deel Deze Pagina