Ehm nee, doe maar niet... Ik weet wel dat Foregames in Tilburg en Breda een Midnight launch gaat doen zodat je hem om 12 uur al hebt! Oftewel dat wordt die avond heel de avond gamen xD wel kut dat het op een dinsdag is, maar dat was vorig jaar ook al volgens mij...
Kijk is wie hier allemaal posten, als ik het zo zie, heb je echt geen gespot topic nodig. En zeker niet een maand van te voren, zelfs 3 dagen van te voren is vroeg.
Echt wel, wedden dat er 82370372103 gestoorde henkies uit hun steen komen een paar dagen voor de release?
Ik heb vandaag de Eplaza gebeld, de bart Smit en de Free Record shop, maar die hadden m allemaal niet! Ik ga zo de stad in, effe een paar winkels checken. * *Gemiddelde post uit een 'gespot' topic.
Ik denk dat je deze game hoogstens 9 november kan krijgen.. Call of Duty is volgens mij nog nooit (misschien op één keer na) eerder verkocht dan de release. Volgens mij is de boete hiervan super hoog, dus dat willen ze niet overtreden..
Is bijna niet te doen nee, daarnaast hebben veel filialen een nacht launch, dan gaan ze de game dus niet eerder verkopen Kleine gamewinkeltjes misschien onder de toonbank, omdat die niet op kunnen boksen tegen de prijzen van MM etc.
Maar het begint wel te jeuken moet ik zeggen hoor! heb echt zin om dat spel te spelen al is het maar om theater mode of wager matches. Wat is het eerste wat jullie checken in de nieuwe cod? - Singleplayer - Multiplayer En zoja Multiplayer, welk gametype wil je als eerste testen? Ben wel benieuwd om dat van jullie te horen! Het 1e wat ik ga proberen is gewoon een team deathmatch, even snel de feeling te pakken krijgen en wat centjes verdienen en zodra het kan gelijk Wager match!
Altijd eerst de single player uitspelen. Dan heb je ook meteen door welke wapens fijn zijn ed. Ik heb het geuk dat mijn ouders rond die tijd een week op vakantie gaan dus hebben we met een paar man vrij gepakt en word het een weekje raggen in het inmiddels bekende gamehok!