Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vorig jaar was ik lid van digitaalgras en van mijn eigen community.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, dan zal het wel kunnen.
    Hebben de mensen die in de toekomst willen meedoen aan toernooien al de poll ingevuld?
    We willen weten wie er PES 2011 voor de Xbox hebben en wie voor PC of PS3. Dan weten we hoe groot de toernooien kunnen worden...

    POLL
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    gaan met die banaan! _O_:+
     
  4. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik ook

    vanochtend opgestaan en moest meteen mn kleren aandoen en de deur uit om mn trein nog te halen :b:
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    =(
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    MLO is echt fantastisch jongens.. In totaal nu 2 laggy potjes gehad. Jammer, maar de andere 10 gingen super vloeiend _O_.
    Heb in totaal nu 5 spelers gekocht, bevallen allemaal super! Heerlijk om je team te zien groeien. Ik had eerst Elmander en Varela.. Later heb ik Varela weer verkocht met 2 ton winst ofzo, vond hem niet lekker spelen. Aangezien ik gisteren door iemand 3-0 weer ingemaakt met Quagliarella heb ik die gekocht en geen seconde spijt. Een echte afmaker, heerlijk als je ff in de counter toch scoort. Daarnaast 2 vleugespelers erbij, een AMF en een beresterke DMF. Minanda dus nog als CMF maar hij red zicht goed.

    Wat werkt dit verslavend jongens.. Gisteravond competitietje gedaan. Snap alleen nog niet hoe dat werkt! Ik dacht dat je op basis van je eerste 3 wedstrijden in een poule werd ingedeeld? Ik werd van de 200 man 23e, maar kwalificeerde me niet.. Vind ik toch wel een beetje raar zeg.

    Dat je spelers niet ontwikkelen vond ik eerst inderdaad ook kut, maar nu snap ik dat dat de game super gebalanceerd houdt. Ben dus blij daarmee!
     
  7. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    mjah, serieus een half uur lopen zoeken naar Schalke om Huntelaar bij te droppen, maar de Bundesliga zit er gewoon niet in... maar zit van Nistelrooij niet bij Oranje gewoon? of kun je daar niet van traden?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Denk niet dat Nistelrooij al bij Oranje zit, dat is ook pas weer sinds San Marino.

    En veel Nederlanders hebben neppe namen. Zo zag ik van der Mich in de top favoriete spelers staan.. Van der Meijden dus. Had belachelijke stats btw haha die wordt echt overgewaardeerd :lol:.

    Klopt het dat je ff niet kan uploaden op Youtube ofzo? Heb gisteren weer wat leuke goals gemaakt :p.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Buiten het feit om dat ik online alleen maar quick match kan doen vind ik deze game al een stuk heerlijker dan Fifa.

    Neem een voorbeeld: Bij Fifa 10 kon je eigen pro niet gewisseld worden als je hetzelf niet deed. In PES 11 word die wel gewisseld door de coach van je team waar je bij zit. Voor mij is dat De Graafschap. Vind het een heerlijk klein detail dat je speler ook automatisch gewisseld kan worden.

    Wel 2x gescoord voordat dat gebeurde. Uiteindelijk 4-1 gewonnen. Ik speel de wedstrijden zo kort mogelijk om zoveel mogelijk te kunnen spelen.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nou geweldig detail.. wil je niet zelf spelen ofzo?
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind dat ook goed uitgewerkt, zeker als je slecht speelt wordt je gewisseld. Of je krijgt een publiekswissel :D
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee, het gaat erom dat als je kut speelt, dat je dan ook gewisseld kan worden. Zo werkt dat nou eenmaal in de voetballerij.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Blijft het nogal kut :p.
    Speel daarom ook nooit BAL.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dus als je hele seizoen bankt is niet erg want zo werkt het in de voetballerij? het blijft een game waar je voor betaald om te SPELEN
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan moet je wat beter je best doen en jezelf in de basis spelen. En dat is echt niet onmogelijk ofzo. Maar die game mode zit gewoon zo in elkaar 8)
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Smallminded...

    Ik vind het juist wel tof, je speelt klote en je wordt terecht gewisseld, speel je de sterren van de hemel kan je wel eens een publiekswissel krijgen. Daarnaast speel je ook genoeg hele wedstrijden.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Naja een seizoen op de bank heb je nooit. Het is alleen niet zo dat je ff komt aanlopen en Suarez uit de basis speelt.. Eerst trainen, dan invallen, dan basis, dan hele wedstrijden. Dat is wel tof gedaan.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En anders kun je nog altijd klantenservice van Konami bellen om je geld terug te eisen omdat je niet in de basis staat :emo:

    Ik heb het overigens ook niet heel lang gespeeld in pes 2010 (zat in 2010 toch?) Tot aan Man U. Stond daar wel in de basis maar speelde nooit echt lekker ofzo. Vond het concept echter wel leuk uitgewerkt.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja en in 2009, al is het nu een stuk veranderd / uitgebreider :)
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan kan het evt. ook 2009 zijn geweest. Heb de laatste 2 delen amper gespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina