Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het gister even geprobeerd. Nogal kut dat je je niet kan aanbieden, je moet maar op hopen dat ze een keer de bal naar je passen. Ik wilde gelijk dat hele team naar mijn hand zetten en het spel maken maar dat lukte niet echt. Rond de 60e minuut werd ik gewisseld, een reden kreeg ik daarvoor niet, had namelijk wel gewoon gescoord daarvoor. :mad: Heb het wel een beetje gezien denk ik, dat Be-A-Pro of Legend. Was twee jaar terug leuk maar nu minder.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan je wel aanbieden ,althans in 2009 / 2010 wel dus neem aan dat ze dat er niet uitgehaald hebben.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Is het online gebeuren verbeterd op de 360? D.w.z.: geen lag en manieren om je tegenstander een hak te zetten d.m.v. het saboteren van een wedstrijd.
     
  4. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Online is verbeterd ja, maar het tweede kan je weinig aan doen lijkt me, dit komt in alle games voor.
     
  6. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds PES2008 geen deel meer gespeeld, PES2010 gehaald voor de PS3. Het ziet er goed uit, speelt lekker, maar jezus wat zitten er weinig officiƫle teams in.
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    2010 verschilt jammer genoeg weinig met 2011 in dit opzich, toch zijn de meeste grote Europese clubs aanwezig en de eerste option files stromen weer binnen ;)
     
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    nu nog die voor de 360 ;-)
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Gaat me er meer om of er nog steeds misbruikt wordt gemaakt van dat puntensysteem. Dat is weldegelijk te verhelpen uiteraard. Gewoon door iemand een maximumpauze (van 100 seconden ofzo) te geven en een max. aantal mogelijkheden om te pauzeren.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is er al lang.

    Ik dacht meer dat je doelde op het verstieren van een wedstrijd dmv je upload/download aan te zetten ;)
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat valt wel mee. PES2009 in ieder geval niet (op de PS3 that is). 2010 niet gespeeld, vandaar de vraag.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    2010 is voor mij lang ;) In 2009 zat het dacht ik ook? Dat je maximaal 80 seconden hebt om aanpassingen te doen etc.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Op de PS3 kun je hier simpel iets voor downloaden, moet je maar zoeken ;).

    Vind het wel schijtirritant dat je niet voor de aftrap kan leaven! Elke keer als ik een Italiaan tegenkom is de verbinding niet best. Nu wil ik dit cancelen maar dat kan geeneens :mad:.

    Kom wel steeds meer zieke teams tegen zeg..


    En al sinds 2008 had je maar een bepaald aantal seconden om aan te passen hoor. Dus is er al lang ja.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat je maar een bepaald aantal seconden hebt om aan te passen had je al bij PES2006, maar dat mensen vervolgens niet meer terugkeren en rustig wachten tot jij je console afzet zodat zij de punten kunnen cashen zat er in 2009 nog in volgens mij.
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    zieke teams of de menselijke gamer(s) erachter?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Gewoon gasten met Rooney in de spits, Mutu etc.. Aardig wat geld waard.
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik zie op internet dat er al wat OF zijn voor de ps3, maar voor xbox kon IK niks vinden? zijn er al mensen op het forum die een OF hebben geherinstalleerd op 360 of moeten wij nog even wachten?
    verder nog even een vraag waar ik niks meer over hoor: is die voorzet bug eruit? (ik heb PES nog niet kunnen kopen, moet even wachten op me loon ;))
     
  18. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de spel eindelijk binnen en ik vind het echt een supergame.
    Je voelt je zo vrij op het veld, de passing is zo vrij je voelt gwn dat wat jij doet ook echt precies gebeurt.
    wel vind k dat de schoten overdreven hard kunnen zijn.

    Ik hoorde ook klachten dat soms de spelers die je gebruikt niet naar de bal rennen, heeft iemand hier nog meer last van, ik had er geen last van maar hoorde het wel.
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja Tyrant. Die OF voor Engelse comp was toch al klaar voor 360?
     
  20. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je straks die patches overzetten naar je xbox, gewoon met een usb stick, of moet je daarvoor weer extra zooi kopen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina