Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Is dit nou echt een complete nieuwe Fallout? Of een soort stand alone van Fallout 3?
    Moet bekennen dat ik het compleet niet gevolgd heb...
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Is wel compleet nieuw, nieuw gebied, nieuw verhaal, nieuwe protagonist.
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Officieel is het een compleet nieuw deel, nieuwe personen, locatie etc etc. Maar op basis van de hands-on impressies vind ik wel dat je kan zeggen dat het echt een Fallout 3,5 is of een gigantische uitbreiding. Dit vind ik vooral duidelijk te zien in de grafische setting (plus weinig nieuws los van de hardcore mode). Zeker niks slechts, Fallout 3 is één van mijn favo games dus ik ga sowieso genieten van dit spel :).
     
  4. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je niet kan doorspelen nadat je het hebt uitgespeeld... Je kan waarschijnlijk alleen doorspelen nadat je het hebt uitgespeeld als je een DLC koopt. Ik kan echt niet meer wachten. 22 oktober komt aardig dichtbij.:)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik haal de game absoluut nog wel, want Fallout 3 is één van mijn favo 360 games. Maar ik heb nog altijd Point Lookout DLC uit te spelen van F3 en om een of andere reden zit ik nog niet te wachten erop. Ik wacht meer op een RPG met een middeleeuwse setting zeg maar, en third person.

    [gt]705552[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    The size and scope of New Vegas is immense!

    According to a blog post sent via PR earlier today, that deals with the creation of the Strategy Guide, there are some serious numbers at work in Fallout: New Vegas. For instance there are over 200 primary locations in the game. That figure is fine on it’s own until you realise there are about another 200 secondary locations too.

    Add to that in excess of 70 side quests and 90 free roam quests and you begin to appreciate the massive size and scope of Obsidian’s take on the Fallout 3 universe.

    The game ships October 19th in the US and October 22nd in the EU.

    Full PR release on the making of the Strategy Guide below:

    (brutalgamer)
     
  8. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel locaties is leuk maar dan moet er wel iets te doen zijn. Het aantal quests in Fallout 3 was lachwekkend laag vergeleken met oblivion. (waar ik na 500 uur spelen nog steeds soms nieuwe grote quests ontdek)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar het verschil in inhoud met Oblivion was dan wel weer gigantisch. Echt, Oblivion is zo'n vreselijk dom spel. In Fallout 3 is elke quest uniek, een apart verhaal, het voegt constant iets toe aan het universum. De miljoenen side-quests in Oblivion gaan helemaal nergens over.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dude, welke Oblivion heb jij zitten spelen? TES IV >>>>> F3. De simpele quests zijn dan misschien niet zo heel spannend, het had wel guilds. Daarnaast kon je ook echt je eigen character maken. In Fallout eindigde je altijd met een plasma weapon en power armor. Fallout had niet eens leuke steden oid.

    Op ontdekkingstocht was wel beter in Fallout. Ik hoop dat Bethesda hier van heeft geleerd en het beter gaan doen in de volgende TES.
     
  11. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik vond de missies van oblivion veel gevarieerder eigenlijk met gekke dingen zoals plagen veroorzaken in een dorp, een feest in een kasteel verpesten, misdaden oplossen, en bijvoorbeeld die brotherhoods quests waarbij je mensen op allerlei orginele manieren moest omleggen. Er kwam veel meer bij kijken zoals inbreken, sluipen, stelen, potions brouwen, etc. Ik wou dat fallout 3 wat dieper en breder was kwa gameplay. Alsnog een leuke game hoor want ik heb elke locatie in heel fallout 3 binnenstebuiten gekeerd dus het bleef me altijd boeien.

    En wat AVHAHA zegt. Zelf op ontdekking gaan in Oblivion loonde veel meer dan in Fallout 3, hoewel je daar ook regelmatig vreemde dingen tegen het lijf liep had ik dit in oblivion toch een stuk meer. Het leuke aan Fallout 3 was dan wel weer dat je vaak meer keuzeopties had bij het praten met keuzes die ook echt totaal verschillende uitkomsten hadden.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Of de missie waarin je in een schilderij zat. _O_

    Hackledirt was ook erg tof toen ik daar voor het eerst kwam.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Er is een mod, genaamd Green World, op de PC waar je de Fallout 3 wereld wel in een natuurlijk jasje ziet. Compleet met bomen en gras.

    [​IMG]

    Het kan dus wel worden gedaan. Kost alleen wat werk.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van smaak i guess, vond Oblivion echt matig, ik vond dat er teveel vrijheid was, ondoudelijkheid. Ook qua side quests, main quests met het sluiten van portals werd al snel saai.

    Kwestie van mijn smaak, want ik weet dat 't spel verder prima is.

    Zin in Vegas :)
     
  15. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    23e komt ie toch uit? kan niet wachten!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar eigenlijk wat Obsidian nu doet is niet eens persé knap te noemen toch? Ze gebruiken de engine die Bethesda gemaakt heeft. Ook de gamewereld zelf lijkt vreselijk veel op F3, dus dat is allemaal overgenomen. Obsidian heeft puur nieuwe gebouwen neergezet en andere characters en nieuwe quests, that's it , right? Er lijkt tot nu toe echt zo weinig hun eigen 'touch' aan te zitten.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mwa. Er zijn een boel nieuwe minigames aan toegevoegd, zoals gokken. Het systeem van Companions is veranderd, er is een Companion Wheel waarmee je makkelijk bevelen kan uitdelen. Als je de L-Trigger nu indrukt kijk je recht over het wapen, in plaats van die suffe zoom uit Fallout 3.
    Ik moet ook toegeven dat ik niet echt onder de indruk ben van de trailers. Maar als het spel net zo veel verrassende quests heeft als Fallout 3, ben ik tevreden.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop alleen dat Obsidian het met deze game niet net zo verkloot als met Alpha Protocol...
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Fallout 3 was aardig, maar ook ik ben nog niet overtuigd van dit vervolg. Ik vind de wijzigingen en toevoegingen nog maar mager tot nu toe... tenminste wat ik gezien/gelezen heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina