Toch niet helaas. Op Neogaf staan al genoeg 'reviews' van mensen die de game aan het spelen zijn of zelfs uitgespeeld hebben. De game schijnt erg moeilijk te zijn ( al in stand warrior ), framerateproblemen identiek aan demo, frustrerende platforming. Grootste domper schijnt de reboot te wezen. De beste man heet dan wel Belmont, maar de relatie met voorgaande delen is vrijwel nihil. let wel: dit is niet mijn mening , maar het valt me erg op dat veel van deze zaken toch worden genoemd
Ik ben nooit een hele grote Castlevania fan geweest, en dus maakt het mij weinig uit of het echt zo aanvoelt eerlijk gezegd. Ik moet zeggen dat ik Gabriel wel echt een hele bad-ass character vind, gewoon echt cool. Framerate heb ik geen last van gehad, totaal niet zelfs, dus dat zal ik dan sowieso nu ook niet hebben. En ach ik ben wel wat gewend van genoeg andere games, een mindere framerate verpest een game niet.
Ik ben wel een grote fan geweest...dat maakt het iets lastiger uiteraard. Tuurlijk hoop ik dat de game top is...ben zelf nog steeds aan het twijfelen Ik lees in de LoS topic wel hoe hij bevalt...enjoy :b:
Ben net ff een paar uurtjes met Enslaved aan de gang geweest, ik moet zeggen dat het best een leuke game geworden is, en als je eenmaal aan de gang bent ga je toch verder met het spel, er zitten toch wel een paar leuke nieuwe dingen in wat ik nog niet eerder in games heb gezien. *)
Ik ga morgen Castlevania LoS omruilen voor Enslaved (check het Castlevania topic waarom). Enslaved ziet er gewoon echt super tof uit. De game is dan misschien niet de langste game, maar ik heb liever een game die gedurende 10 uur gewoon echt waanzinnig is, dan een game waar je 50 + uur mee bezig bent, maar die gewoon saai word.
Brrr, ik heb nix met klim & klauter games, vond de kleine stukjes in Assassins Creed 2 al verschrikkelijk en na de Enslaved demo gespeeld te hebben komt de moeilijkheidsgraad een beetje over als een game die je broertje met Down Syndroom nog vrolijk fluitend uitspeeld.. En daarnaast, in de demo wanneer je ontsnapt en 6 dezelfde levels/omgevingen achter elkaar krijgt maar er voor je ogen de (gevangenis) levels ietsje veranderd.. Wat een zwaktebod.. Maar tegelijkertijd ziet het er ook schitterend uit, en het verhaal schijnt ook heel erg goed te zijn (iets wat bij AC2 lachwekkend slecht was), Dus tsja... Ik wacht nog ff af..
Ik vond de demo wat saai eigenlijk. Natuurlijk had het zijn spectaculaire momenten maar het klimmen was gewoon simpel het pookje die kant op duwen en dan springen maar. Je kan niet echt vallen of zelf een weg zoeken....
De games is al sinds gisteren te koop. Heb vanochtend Castlevania LoS terug gebracht en Enslaved ervoor terug genomen. Wat een topgame zeg!
Ik hoop h'm morgen toch echt in mijn brievenbus te vinden, lees alleen maar enthousiaste verhalen van mensen die h'm al hebben
De CE : Niet op de I am Legend BR letten, die kreeg ik omdat ik gepre-orderd had bij de Game Mania. Heb de OST nog niet beluisterd, maar ik hoop dat het liedje wanneer je de demo selecteert op de PS3 erop staat.
Heb hem ook sinds vandaag. Net aan chapter 3 begonnen en bevalt erg goed. Mo-cap, facial animation en voice acting van hoog niveau. Serkis is da man Trouwens...mooie CE Pegas , wel erg jammer van de veel te grote USK 16 sticker. Was zonder nog fraaier geweest
In Heavenly Sword was het ook al van een uitzonderlijk hoog niveau, had dus niets anders van deze game verwacht (al betwijfel ik dat dit het geval gaat zijn bij de DMC van NT). Waarom mijn naam onderlijnen? Dat leeftijd logo is inderdaad wat minder, maar ben blij dat het doosje anders is dan dat van de gewone versie .
Dacht dat je een lijntje wel wel kon waarderen....snuif Onzin natuurlijk. ik wilde je erop attenderen dat ik je CE wel mooi vond en ik wist niet of je mijn reply zou lezen. Kortom. it got the job done
Over 16 gesproken, waarom is de advies leeftijd zou hoog. Zo bruut is het ingame toch ook weer niet, qua gore dan ?
Lezen is ook een vak. Maar als je bedoeld waarom Gamemania die erbij heeft gedaan? Ze moesten ze vast kwijt.
evengoed leuk gedaan van gamemania... Leuke film, een paar maanden geleden heb ik nog bij dat huis waar Will Smith verblijft aan de deur gestaan toen ik in new york was (ik zal nog wel eens een foto posten) @ Pegas: heb je het alternatieve einde al gezien van I Am Legend? daar ben ik zelf wel benieuwd naar... Om even terug te komen op Enslaved, ik wil deze graag bestellen. Is er iemand die mij kan vertellen welke versie er grafisch beter uitziet (ps3 of xbox360). Of zijn er nog andere dingen waarom ik beter voor de ene versie kan gaan dan voor de andere?
Xbox 360 versie is in veel opzichten beter, waaronder ook grafisch. Best raar voor een developer met aardige PS3 ervaring.