Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel jammer dat je niet de eredivise clubs ofzo kan veranderen voor de ML.
     
  2. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop echt van harte dat de OF gaat lukken.. hopelijk komt die dit weekend uit want kan niet wachten op de ML.. en erna jupiler league toevoegen handmatig.

    De officiele updates van Konami, zijn die ook via een mogelijkheid te downloaden, aangezien ik niet op LIVE zit?

    Cheers, PES is lovely!
     
  3. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verdien je in godsnaam een beetje snel geld met de mlo?Ik heb steeds maar een klein beetje winst(bij snelle potjes) op deze manier kan ik over een eeuw nog geen fatsoenlijke speler aantrekken:confused:
     
  4. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Net een update gehad. Wat is er veranderd?
     
  5. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap het ook niet echt, Speelde toenet tegen iemand die arshavin en aguero had gekocht. Speelde trouwens wel 1-1 tegen hem en hij scoorde in de 86 minuut pas , wel netjes met mijn armoede team.

    Ik heb nu iets van 7 potjes gespeeld ofzo en heb nu 6 ton. Iemand nog tips voor spelers die een goeie prijs/kwaliteit verhouding hebben?

    Opzich is het ook wel leuk dat het niet zo makkelijk gaat want het is wel een uitdaging om een goed team te krijgen.
     
  6. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen heeft een silveraccount waar je de update's mee kan binnen halen.
    Gewoon aanmelden via je xbox voor xboxlive en dan kan je kiezen voor silver(gratis) of gold
     
  7. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    1 keer een hapering gehad van een paar seconden verder prima!
     
  8. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben gebanned:eek:

    eigen schuld dus:+
     
  9. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je voor hazard en traore betaald?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Zojuist Do Prado gekocht.. Zocht nog een AMF, dus zoek je AMF en dan vervolgens max budget.. Prado is 69, zet je hem AMF, is die 64 :+.
    Naja eerst maar ff testen. Je kunt toch nooit een miskoop doen aangezien je hem voor hetzelfde bedrag weer kan verkopen gelukkig :+.

    Heb nu 6 aankopen totaal! Wel 4 ML default verdedigers maar ik vind ze nog steeds geniaal :+.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Online hebben ze 'iets' mee gedaan, samen met servers waar ze aan gewerkt hebben. Wat er precies anders is weet ik niet, maar waarschijnlijk de kwaliteit van de verbinding.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En Tyrant (of iemand anders), kan je al de nieuwe kits van clubs downloaden en invoeren? Vind FIFA11 toch niet tof en verkoop hem morgen waarna ik meteen PES11 ga bestellen. :)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Vanaf zondag waarschijnlijk de EPL ja.
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm heb een tijdje gespeeld maar ik vind het toch best wel slecht (NO OFFENSE). Ik vind het allemaal wat houterig lopen vergeleken met fifa. En wat duiken die keepers raar :confused:. Maar goed ik probeer het nog even misschien krijg ik dat "oude" PES gevoel er wel weer van. Maar dat voel ik nu nog niet.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb alleen de demo nog maar (game is onderweg) maar in de demo vond ik de keepers al niet zo sterk. Begrijp niet precies wat je bedoelt met "raar duiken" verder, maar ik vind keepers in het algemeen nog matig.

    Echter, als ik Fifa 11 show your goals zie, dan vliegen de vrije trappen en van 30m+ in als warme broodjes. Ook daar zie ik keepers rare dingen doen.

    Verder vind ik het niet super houterig ofzo. Fifa 11 loopt misschien wel wat soepeler over het algemeen.
     
  16. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    rare vraag misschien maar hoe zet je een co-op match op? heb alle instellingen bekeken maar kan het gewoon niet vinden! mis ik iets? (en dan bedoel ik niet coop in 1 ruimte maar co-op met een maat die ergesn anders zit
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Keepers zijn echt een drama. Bij elk schot van afstand hou je je hart vast. Maar daar heb je dan ook weer profijt van als je zelf aanvalt. Vind afstandsschoten trouwens veel makkelijker, heb er nu denk ik al meer gemaakt dan bij FIFA10. 8) Weet niet of dat nou goed is of niet.
     
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Een goede aanrader voor MLO is Douglas van Twente en Yaya Toure. Beide zeer groot en balvast.
     
  19. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee?Want wil wel een paar leuke spelertjes aantrekken.Met deze spelers schiet het niet echt op:+
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Competities doen!

    BTW, hoe sla je nou meerder opstellingen op? Ik heb een goede 433, een 451 en een 442.. Maar kan ik deze alledrie apart opslaan en dan snel laden? :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina