Idd, ik zag het ook al. Volgens hem zijn de 2 geheime characters Zetsu en Yugito Nii. Hier nog gameplay van Tobi: http://www.saiyanisland.com/2010/10/ultimate-ninja-storm-2-tobi-vs-sasuke
Ik zou het niet weten, al denk ik dat het nu nog wat te vroeg is. Ik denk dat je vanaf maandag wel al een kans zou hebben om het spel ergens te krijgen.
Ik wacht wel totdat MediaOffer het spel naar me stuurt. Helaas geen CE, maar dat krijg je als je een budget hebt.
Ik haal hem liever in de winkel, heb je ook nog eens kans dat je het spel een paar dagen eerder kunt tegenkomen.
Hebben jullie al een enig idee wie jullie gaan mainen/het meest gaan spelen? Al zou het niet zo moeilijk zijn meerdere characters te beheersen in UNS2.
Ja is goed, ik post het hier wel als ik hem misschien heb kunnen vinden. Ik heb nog geen idee, ik wil eerst alle characters zelf uitproberen. Ik wil wel het aantal characters waar ik mee ga spelen zo veel mogelijk beperken. Ik wil gewoon onverslaanbaar zijn met één character.
Damn, ik heb al lang niet meer zo'n moeite gehad met het wel of niet kopen van games. Heb op dit moment nog m'n handen vol aan Reach, en de 26e komt The Force Unleashed 2 ook uit.. (Fable 3 ook nu ik er aan denk) en dan in november Black Ops en Brotherhood! Maar ik moet eerlijk zeggen.. Ik heb al ik weet niet hoe lang geen game meer gekocht van het genre zoals UNS2 en dat vind ik eigenlijk wel zonde wat heb altijd veel plezier met dit soort games. En het feit dat het Naruto is en er tot nu toe allemaal zeer goed uitziet maakt het er niet echt makkelijker op.. Wacht nog maar even wat user reviews af.