FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik dacht dat jij NOOOOOIT meer terug zou komen. En jezelf slaan als je een tegengoal krijgt waardoor je daarna ook nog echt pijn hebt:emo: Vind het allemaal wel meevallen, misschien ook omdat ik de meeste wedstrijden win.

    EDIT: en voor siemenn. Je moet met Stick naar beneden tikken en tegelijk met je pijltjes ding. Zo kom ik altijd spits ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  2. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe neem je een goede penalty?
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  4. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Die handsregel is heerlijk suf uitgewerkt. Haal een doorgebroken speler neer en hoop dat hij met z'n hand op de bal valt, want dan krijg je gewoon een vrije trap mee :lol:
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Moet je ook niet aanzetten, dat was het enige minpunt bij de meeste reviews: Hands :eek:!
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, inderdaad. Als ik het aanzet lijkt het wel volleybal.
     
  7. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind Legendary best makkelijk deze keer.
    Sta na 20 wedstrijden met Ajax bovenaan met 16 overwinningen, 3 gelijke spelen en 1 verlies. Wil na dit seizoen nog wel bij Ajax blijven om champions league te spelen.

    Heb 2 spelers gekocht, De Cegli, een jonge linksback van 73 en Kolodin, een centrale verdediger van 78 die als specialteit afstandschoten heeft :)
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kolodin, wat een held.

    Herinneren jullie de wedstrijd tegen Rusland nog? Natuurlijk, omdat we toen uitgeschakeld werden. Maar ook als de wedstrijd waar Kolodin vijfentachtig schoten van 40 meter had gelost _O_.
     
  10. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    ik wil met wat vrienden clubs gaan doen maar heb dit nog nooit gedaan ook niet in fifa 10...
    Hoe maak je nou precies zo een club aan dan? kan iemand wat meer over clubs vertellen? (hoe wedstrijden precies gespeeld worden etc etc)


    Alvast bedankt! :thumbs:
     
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt met bijv 4 man in een team

    3 personen kiezen een positie en eentje speelt de "any"

    Met je Virtual Pro kom je dan in dat team terecht. Het is dus wel de bedoeling dat je je virtual Pro traint want daardoor krijg je een betere club. Hoe meer spelers met een goede Virtual Pro des te beter je club is. Probeer met een vooraf bedachte tactiek het veld in te gaan zodat ieder weet wat hij moet doen. Mocht je interesse hebben in een clubcompetitie kan je me PM-en

    Succes :thumbs:
     
  12. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    thnx voor de info :) maar ik moet dus min 4 spelers hebben? 3 is niet mogelijk?
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    minimaal 3 sorry, wij spelen het liefst met 4/5 vandaar
     
  14. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Ok goed om te weten dan ga ik vandaag of morgen maar eens kijken of het wil lukken :)
     
  15. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand hier ook last van een plots uitkomende keeper? (Dus niet dat je zelf op 'Y' drukt)
    Soms komt mijn keeper echt als een gek zijn hok uit, terwijl er nog genoeg verdedigers voor hem staan.
     
  16. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je zeggen dat je gelijk word uitgeschakelt in de Champions League
    ik zat in een poule met Inter Bayern en Galateseray

    haha enne bij mij komen de spelers nooit want ze haten de eredivisie:mad:

    En trouwens waar wil je heen dan? ik had alles gewonnen na het eerste seizoen en ik kon bij alleen maar slechte clubes
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Minimaal 2.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wordt nog een spannend seizoen :)
    Sta met nog 7 wedstrijden te gaan 3 punten voor op PSV, in de bekerfinale moet ik tevens tegen PSV..

    Ik snap wel dat het in de CL erg lastig is op Legendary, dat komt grotendeels doordat je spelers heel moe zijn als ze niet meer dan 3 dagen rust krijgen.. na de halve finale in de beker had ik net maar nipt gewonnen van Vitesse doordat me spelers nog kapot waren..
    Dat maakt het ook weer aantrekkelijker om mindere spelers op te stellen of in ieder geval minuten te laten maken.
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt sinds Fifa 11 is het mogelijk om met 2 mensen online clubs te spelen. Let er dan wel op dat je dus 9 veldspelers hebt als "Any" die er niks van kunnen en het fysieke vermogen hebben van een eencellig organisme.
     
  20. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er trouwens nog een review van PES en Fifa hier op xboxworld? Zijn volgens mij toch de 2 populairste spellen op dit moment.
    Vind het nog steeds heerlijk spelen en heerlijk hoe je kunt tikken totdat je een gaatje vind, wel jammer van die figuren die leaven in de loop van de 2e helft en dat ik daar toch geen punten voor krijg..enige wat je kunt doen is ze uitkafferen via een berichtje en ze blokkeren. Bah, die gasten verneuken dit soort spellen online wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina