Hahaha, dat is balen.... Heb na Legendary de andere achievements gehaald op normal..... echt dan vlieg je door de missie heen. Gewoon rennen en elites stampen.
Totaal oneens, vond het zelf echt weinig voorstellen. Ben er zondag mee begonnen en had dinsdag de achievements binnen. Moet zelf zeggen dat ik het niet zoveel vond voorstellen. En ook ik ben niet goed in Halo. Game stond ook niet zozeer op het verlanglijstje, totdat de €50 cashback actie icm. 360 slim in de picture kwam Klein detail met evt. wat spoilers Spoiler Die rare vliegunits zorgen voor extra shielding voor de vijand toch? Engineers ofzo heten die? In de laatste missie, wanneer je die turret moet bemannen, daar zat ik even klem, omdat ik niet wist dat je shielding van die gasten kon uitschakelen door engineers te killen. Heb toen de hele missie opnieuw gespeeld
Spoiler Klopt, dat is ook nieuw in dit deel. In ODST zaten ook engineers maar daar zorgden ze nog niet voor schilden volgens mij Ik vond Reach niet 1 van de moeilijkste Halo's op Legendary Misschien op ODST na wel de makkelijkste. Toch vind ik het wel leuk dat ze er een achievement in hebben gedaan die je beloond als je in je eentje alle misschien op Legendary haalt. In Halo 3 vloog iedereen er volgens mij gewoon lekker simpel met zn 4en doorheen.
Moet eerlijk zeggen dat ik eerste level in coop (via live) met z'n twee-en moeilijker vond dat wanneer ik het alleen speelde.
Het schijnt ook dat Reach de moeilijkheid omhoog schaalt als je met meer spelers bent , Halo 3 deed dat nog niet. Ik heb Reach ook in co-op uitgespeeld en denk dat ik solo toch wat lastiger vond. In Co-op heb je een maatje bij je die (hopelijk) een stuk beter samenwerkt dan de a.i . Dus constant de noob combo uitvoeren op de sterkere vijanden is dan een fluitje van een cent. En daar komt nog bij dat je elkaar weer kunt laten spawnen. Dat maakt het toch wel een stukje simpeler
dat gaat je nog mee vallen geloof me met 2 man kwamen we ergens met allemaal grunts van die gasten met die rooie schilden en 6 elites geloof ik dat was nog best lastig toen ik me eentje aan dat stuk toekwam scheet ik zowat in me broek dacht dit word niks 2 elites stonden er maar appeltje eitje *)
Ik heb een paar, van de laatste missies, ook coop legandary gedaan en dat viel idd tegen qua tegenstanders..... veel meer dan solo. Enkel vond ik het nog steeds een stuk eenvoudiger in coop. Precies de redenen die al omschreven zijn. Een leid af de ander killed ze.... en in sommige delen even op elkaar wachten voor de respawn. Heb nu al een paar keer een missie over gedaan op Heroic en Normal, maar dat gaat overigens nu wel erg makkelijk (zelfs met 6 skulls aan)!!! Ben blij dat ik Legandary heb gedaan.
Ik heb hem uitgespeeld op legendary zonder ook maar 1 keer een plasma pistol te gebruiken. Niet om tof te doen ofzo, helemaal niet; ik heb er gewoon niet aan gedacht Haha en ik vind het gewoon gare guns.
In die ruimte is aan het begin nog een DMR, verder natuurlijk weer plasma pistol+ (iets anders) ik heb hier ook gebruik gemaakt van de holo gram armour.
Ik had denk ik veel mazzel.... Eerst naar binnen geschoten met een granaatlauncher van de covenant. Vervolgens links in het gangpad de DMR pakken. Snel doorlopen dan niet naar binnen maar aan de zijkant wachten. Dan komt de tweede naar binnen... plak, boem,.... plak boom; Dood. Terug gelopen en met de DMR nummer drie. Vervolgens ben ik naar gewoon naar boven gerend al schietend en geswitched naar het zwaard en hoppa!!\o/ Leek net of ik goed was!
Gister tot de 8ste missie gekomen op Legendary solo, viel tot nu toe best mee, een paar stukjes die wel vervelend waren, maar kijk het minste uit naar die missie dat je met die turrets je base moet verdedigen in die ondergrondse grot. Volgens mij gaat dat een kut stuk worden met die wraiths die steeds schieten en dan de brutes en elites die allemaal naar je toe komen. Hopelijk vandaag dan op Legendary solo uitgespeeld (Moet tot nu toe wel zeggen dat ik halo 3 op Legendary destijds moeilijker vond en halo ODST is alleen Legendary een stuk moeilijker, vooral de momenten dat je moest defenden.)
Dat stuk met de turrets is niet zo lastig. Je moet je niet midden in de actie gooien. Jet-pack pakken en bovenop een gebouw gaan staan. Zo nu en dan een kill maken en de waves afwachten. Kwestie van tijd.