Betere synchronisatie? Er was na een tijdje toch een update uitgekomen waardoor de stemmen, uitdrukkingen beter waren? Zit die in Episode 1 of krijg je dat sowieso? Weet iemand hoe dit zit?
Nou ik weet niet zeker f het waar is he! Ik zag iig weinig verschil nadat ik de eerste dlc had. Kijk wel uit naar volgende week dinsdag
Ik kijk uit naar vanavond, lekker episode 2 spelen, en na het spelen nog wat lezen in de Alan Wake files
Ik heb echt al veel collectors editions gekocht, logisch tegenwoordig heeft bijna elk groot spel wel een LE/ CE editie. Maar die van Alan Wake is mijn favo, prachtige doos, veel leuke extra content. En dat dat boekje staat echt vol leuke dingen, als je niet van lezen houd kan je ook genieten van de prachtige kleuren fotos!. De LE was na een tijdje te koop voor €25 bij de MM, dus ik denk dat je hem voor een euro of €20 wel ergens kan kopen, sowieso via Ebay moet wel lukken
Niet echt, eerste paar blz's gaan over iemand die ook naar Brightfalls is geweest, andere blz's geven achtergrond informatie over de characters + omgeving. Door het boekje begrijp je alles beter zonder dat 't wordt gespoilt
Camera De camera staat nu helemaal links of rechts, weet iemand hoe ik dat kan fixen? Ik wil dat Alan Wake in 't midden staat.
Zo gisteren was lastig Ik was bij episode 2 (preciese locatie in spoiler) Spoiler vlak bij de lover's peak waar je de kidnapper ontmoet, je moet hem beschermen zonder pistool, op hard is dit ECHT pittig Maarja na 10 keer dood gaan daar was ik weer verder gekomen
Vond het eigenlijk wel meevallen. Ben er niet dood gegaan... Edit ow wacht ik heb het verkeerde stukje in gedachten
Mwah, zolang je zuinig aan doet met je 'ammo' dan is het helemaal niet moeilijk. Ik was er op Nightmare eerder mee klaar dan op Hard
Ik had echt iets van, hoe pak je dit aan? Ik heb veel gedodged enzo. Maar het is hier zo zwaar dat je zelf geen schade kan doen, ook geen melee attacks. En er is ook weinig ammo. Aan de andere kant was de voldoening daar toen ik het had gehaald
Daarop klikken en mogelijk spoilers zien van het verhaal? no way . Heb best wel weer zin in Alan Wake maar ik stel 't vaak uit, het is echt een spel om goed voor te zitten en het kan alleen s'avonds. En dan ben ik of moe, of het is weer druk op Xboxlive