Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Uitslag? :+
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Na een paar dagen spelen concludeer ik toch wel dat het PES gevoel bij mij weer helemaal terug is. :thumbs:
    Er zijn zeker wat minpuntjes op te sommen, maar ik prik er doorheen. Ik geniet van elk potje.
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat spel is pas 1 dag uit, met je paar dagen ;e Net als ieder ander voetbalspel komen de bug snaar boven na een paar dagen spelen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Het spel is al een paar dagen uit hoor. ;)
     
  5. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Er staat toch dat ik al een paar dagen speel? Sinds dinsdag als je het wil weten...
    Verder zeg ik ook dat ik die bugs heus al ben tegengekomen. Ze kunnen mij het plezier niet belemmeren. Zo moeilijk is dat toch niet?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Tuurlijk heb je bugs en de reactiesnelheid online ligt soms iets te laag, maar damn wat verslavend zeg die MLO 8).
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Verslavend en een nachtmerrie tegelijk. :+ Man wat gaat het dramatisch. Ben maar even gestopt want zo blijft het slecht gaan. Wel net even nog die aanvallende middenvelder van Chili gekocht, Valdivia, heeft tenminste goeie passing abilities. Iets wat mijn team totaal niet lijkt te hebben.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Als je eenmaal een lekker team hebt gaat het zo lekker.. Dan komt het echt los...
    4-0 gewonnen net, Quagliarella is on FIRE.

    Jammer dat ik nergens wat statistieken kan vinden, sjonge jonge.
    Met een competitie 7 ton erbij :D. McShane erbij gekocht als CB..
    Merk totaal geen verschil. Eigenlijk vind ik de standaard 4 als verdediging goed genoeg.. Dus McShane maar weer verkopen en een AMF met 75 zoeken ofzo :D.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb moeite met corners van de CPU als je off line speelt. Meestal krijg ik drie corners op rij tegen me.
    Dan had ik dat ik de eerste corner noodgedwongen tot opnieuw een corner verwerkte. Dat gebeurde nog een keer en bij de derde keer scoorde de CPU.
    Iemand die een handige tip heeft om corners af te slaan?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Time je kopballen. Net voor hit pas drukken. En selecteer alvast je langste verdediger. Met RT beweeg je nog in de lucht.
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt lekker ouderwets. ;-)


    Wat ik in vroegere pessen altijd deed was net nadat de corner is genomen supercancel indrukken en dan het kopduel aan gaan. Wel eerst met je mannetje naar de 1ste paal lopen voordat ie genomen is.

    Dat werkte wel aardig.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je pas na een half jaar met MLO begint. Dan zijn alle spelers toch onbetaalbaar geworden? Of zie ik dat verkeerd.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Denk dat iedereen dan spelers rond de 80 heeft dus is alles daar onder denk ik niet veel duurder als nu.

    Heb soms potjes dat het heerlijk loopt en andere potjes dat alles verkeerd gaat. Ze lopen verkeerd, passen verkeerd, ballen springen van me fout af. Dat is erg frustrerend want vaak gaat het wel goed. Weet niet hoe het kom. Heb me opstelling veranderd en begin in 1x te winnen in MLO. Vanmiddag weer spelen \o/
     
  14. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke opstelling gebruiken jullie? Ik speel met 4,4,2 omdat ik geen andere speler atm heb die voorin iets kan met de bal \o/
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb 4-5-1 en 4-3-3 geprobeerd. Nu met 4-4-2 speel ik voor beter.

    Hoe gaan die toernooien eigenlijk? Word je bij mensen met je eigen niveau ingedeeld en ook qua teamsterkte of kan je tegen de beste van de wereld komen met wereldspelers?
     
  16. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    MLO : verschrikkelijk, verschrikkelijk verslavend :p. Ondanks ik de laatste 4 wedstrijden heb verloren is het een waanzinnig idee geweest van Konami zeg! Wat een dramatische wedstrijd heb ik gisteren trouwerns gespeeld. Maak je de 1-0, knal je bijna de 2-0 binnen (helaas via binnenkant paal net het goal niet in:mad: ) wordt de 1-1 gemaakt. Maak ik weer 2-1, wordt het weer 2-2. En als je dan in de laatste minuut de 2-3 om je oren krijgt volgen toch wel de nodige vloeken en schreeuwen hahaha. Maar toch, spannende potjes, het zal een hoop joypads gaan kosten en zal de muren weer regelmatig moeten verven maar dat heb ik er wel voor over. _O_
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Haha ik heb ook 451, 433 en nu weer 442 gespeeld.. Blijft gewoon proberen :p.
    Competities: uurtje om te kwalificeren (beste resultaat in 3 wedstrijden telt), eerste 16 door, daarna knockout..
    En er zijn momenteel nog geen wereldsterren.. Bij mijn laatste competitie werd ik in de kwartfinales uitgeschakeld. Hij zat in div 4 en zijn team was (zag ik later) ongeveer 33 miljoen waard ofzo. Ik zit no op 15 8).

    Ik zit nu op 550. Maandag promoveren naar divisie 4 denk.

    Heb btw Douglas gekocht! Die koekebakker van een McShane verkocht. Stats waren goed, maar ik vond Baumann zelfs beter. Douglas is wel echt een verstering centraal achterin.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  18. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    heb nu Cabral en Elia op de vleugels, en die sterke (ben ff z'n naam kwijt) iets met .....vic :p als spits. Volgens mij had jij die ook Tyrant. Loopt wel lekker nu.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Mandzukic ;).
    Die kerel is bij mij de laatste tijd sterk aan het solliciteren naar een transfer.. Maarja ik heb hem ook niet centraal staan. Vaker LWF of SS. Ik heb al een leuke vervanger op het oog die in Griekenland speelt.
     
  20. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Gaan we goed in de gaten houden hier dan :p Ik denk toch dat ik die Cabral ga verkopen en dan Biseswar ga kopen. Is toch wel een vrij goedkope speler voor zijn snelheid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina