Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Trouwens, is er al een eigen community van xboxworld in de running? Lijkt me wel eens leuk tegen gasten van dit forum te spelen :)
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel maar volgensmij zitten alleen Tyrant en ik daarin. :+
     
  3. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    aah ok, wat is de naam? gewoon xboxworld ofzo? Kom ik jullie daar wel lastig vallen als dat kan :)
     
  4. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook op 550 gheghe;).
    zo gister weer een schandalig mooi doelpunt TEGEN gekregen, pff onderkant lat schot van 30 meter, maar omdat ie niet zo goed was leek het een lobje belachelijk....

    Overigens heb ik een leuk talentje gevonden 1 mil. Shakhare ofzo kan B,CM,AM,H spelen.... en is ietsjes duurder dan Ruskin, maar hij is veel beter!
    Nu even sparen, wilde gisteravond competitie doen, maar was serieus 2 minuten te laat ( in 2010 is dat niet erg ) nu was alles vol.....
    Ben overigens ook zeer content met Gosso, topaankoop!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ook nog, er moeten wel meer mensen bij komen though.

    Naam: Xboxworld
    password: xbw
     
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo weer een nieuwe dag van MLO. Wat is die shit verslavend! Ik speel voornamelijk quick matches, omdat ik bijna nooit in die toernooien word ingeloot. (er zijn er ook simpelweg veels te weinig op de ps3 dan!) Om die reden maak ik max 40k per game.

    Ik heb nu 598 punten en per gewonnen wedstrijd komen er slechts 4-5 punten bij en als ik verlies gelijk -25 ofzo. Maar ja dit wordt dus promoveren naar D4, al blijf ik liever in D5 spelen aangezien mijn team nog niet zoveel voorstelt en ik gewoon wil meespelen voor de D5 cup.

    Waar ik overigens wel van baal is dat die Copa Santander Clubs niet in de MLO zitten. Heb heerlijke spelers daar gevonden tijdens potjes met vrienden. Zo is Corinthians een goede club, met een (te hoog gewaardeerde) zieke Ronaldo. (nee niet die homo van nu, maar de echte R9). Anyways ik ga kijken of ik vandaag wat geld bij elkaar kan krijgen voor een goede middenvelder, het liefst multifunctioneel inzetbaar.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gekocht! :+
    Toch maar overstag gegaan. Ben benieuwd. :)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Had Lodeiro verkocht en toen Leonardo gekocht. Een wat betere AMF qua stats.. maar hij speelt niet fijn! Lodeiro speelt veel beter dus die ga ik weer kopen. En El Hamdaoui is echt een beest. Nu al in 5 wedstrijden iets van 8 keer gescoord. Zal zo even een mooie goal van hem uploaden.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had gister nog 1,5m en had nog een spits nodig. Ik goed zoeken, kwam ik Fernando tegen. 70 punten amf. Zet ik hem op ta is die 72. Goede stars heeft ie ook. Heb nu alleen nog maar een ton over.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb nu 558 punten, is dus zeer zeker dat ik ga promoveren. Net Lodeiro terug gekocht en merk gelijk het verschil. Alleen Mandzukic stelt me nog een beetje teleur, hij staat als SS iets rechts achter El Hamdaoui. Ik speel op het moment zo:


    -------------------El Hamdaoui-----------------------
    -------------------------------Mandzukic------------
    -----------Lodeiro-----------------------------------
    ----------------------------------Cahill--------------
    ------Espimas--------------------------------------
    ---------------------------Dodo---------------------
    --Ruskin----------------------------------El Moubarki-
    -------------Criscito----------Bruma----------------
    ----------------------Ivarov--------------------------

    Lodeiro SS, Cahill CMF. Cahill is echt goed met penalties, scoor ze nu 'bijna' altijd!
     
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    krijg je geen spijt van Rivanov. Online mag het alleen af en toe net wat vloeiender, al heeft de (minimale) lag niet echt invloed op het spel zoals voorheen. Alleen als je offline speelt tegen een maatje naast je op de bank merk je het verschil goed.
     
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    zijn er nou nog bepaalde tips/instellingen in de router die voor online matches zouden kunnen helpen, zodat het nog vloeiender loopt? Lees e.e.a. over NAT instellingen maar weet bij god niet wat dat is/hoe dat moet.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb de option file gedownload van WENB. Maar alle files moet je handmatig kopiëren! 8)
    Heb er dus maar een paar gedaan. :+
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, die had ik al eens geplaatst, even zoeken.....

    Ah, hier staat het:
    Punt 3 slaat op het specifieke Thompson modem, maar PUNTEN 1 EN 2 zijn algemene tips.


    Misschien een idee om dit in het openingspost te zetten?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ik ben jaloers. Niet om het elftal dat je toont, maar om het feit dat jij wel MLO kan spelen. :'-(
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoezo kan jij het niet dan? Je kunt het toch gewoon spelen?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Kan alleen quick match doen. De rest heeft allemaal te maken met router en modem dat gewoon kut is. We hebben hier ook best wat op internet aangesloten.

    Lees maar eens een paar pagina's terug, dan vind je het vast wel. ;)
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Kan de community niet vinden op de naam xboxworld. Wat is er mis?

    Mijn MLO op dit moment:

    ---------------Zamenhof-------
    van den berg--stein--ceciu--giersen
    ------------------Dodo(dmf)---
    -------Janssen(cmf)-----------
    Mandzukic(74)----------Thomert(74)
    ------Bodokin(SS,77)----------
    ------------Fernando(TA,72)---

    Team van Daz is wel beter, maar sinds ik zo speel win ik wel en daarvoor niet. Nu weer verder sparen om Dodo te vervangen!
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Gisteren ook gedaan, was er een kwartiertje ofzo mee bezig:+ Wel vaag dat je niet alles in een keer kunt selecteren (want met mp3tjes die je op je hdd wil zetten kan het wel)

    Je moet wel opletten dat je een OF download die bij je gameversie past
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    M'n OF werkt. Ga binnenkort alles importeren. Heb nu in ieder geval alle clublogo's en namen goedstaan. Binnenkort de tenue's nog en de stadion files.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina