Met AirPlay straks kan je straks media streamen van je iPhone en iPad naar je TV. In combinatie met een Airport Express heb je dan overal je muziek vanaf je iPhone. Met een Amerikaans iTunes account kan je iig ook nog films/series huren vanaf de iTunes store.. Maar of dat nuttig is
Hoe zet ik foto's en filmpjes eigenlijk via m'n iphone op m'n computer? Ik heb het nog niet geprobeerd dus wordt niet boos als het makkelijk is
Windows? Je krijgt een verkenner scherm in beeld zodra je de iPhone verbind met de PC. Je kunt dan door je iPhone browsen (geloof ik, gebruik geen Windows) Op de Mac kun je Image Capture of iPhoto gebruiken.
Hee, ik heb een iPhone en maak gebruik van iTunes. Ik heb wat dingen gekocht met de creditcardgegevens die ik aan mijn Apple ID heb gekoppeld. Nu mijn vraag, ik vind dat het kopen van apps of dergelijke veel te makkelijk gaat en daarom wil ik mijn creditcard gegevens verwijderen, heeft iemand enig idee hoe?
Had vandaag die Galaxy S in mijn handen en die heeft idd veel weg van de iPhone! Touchscreen werkt bijna net zo goed als op de iPhone. Dus vrij logisch dit!
Dat wordt gewoon een CDMA versie die Verizon gaat aanbieden. Wordt dus waarschijnlijk alleen een US-only versie.
Het is alleen maar een gerucht en hoogstwaarschijnlijk verandert er totaal niets. CDMA is gewoon een tegenhanger van GSM. Verizon is de enige provider die dit gaat ondersteunen. Het is dus géén nieuwe iPhone 4, gewoon een iets andere. En het is nochtans totaal niet bevestigd.
Net afleverafspraak gemaakt voor wo 13-10. Nog even geduld hebben dus. Is alleen nog even tijdstek afwachten, maar dat krijg ik di 21h pas te horen.
Als dit gerucht waar zou zijn, zal de prijs van iPhone 4 wel wat dalen of niet? Want ik wel hem met Sinterklaas kopen, misschien is die sowieso dan al wat goedkoper met een bepaalde actie .
Denk het niet hoor, dat gerucht was er een poosje terug al. Gaat zoals gezegd om ondersteuning van dat andere netwerk type voor de US. Voor ons dus totaal niet van belang. En prijzen dalen bij Apple nagenoeg nooit.
Ik twijfel . . . . .ik wou vanaf het begin al een iPad maar ik heb gekozen om hem nog niet te kopen. Nu mijn vraag. . . .ik weet zeker dat ik hem ga gebruiken, echter is nu nog verstandig om hem te kopen ? of zal ik even 5 maanden wachten want dan komt er een nieuwe uit ??? Ik wil zelf dan de 16gb versie kopen, want ik ga geen fotos erop zetten of filmpjes erop kijken. het is puur een surf en mail hebbedingetje die ik voor in de woonkamer wil zodat ik ook de mediacentre kan bedienen. Doen of niet ? Zal de nieuwe iPad meer werkgeheugen bevatten en/of Retina display ? Misschien weet Steve Jobsanov het wel ????
Niemand weet het. Behalve Apple. Zoals met alles. Mis je 'm nu? Heb je 'm nu nodig? Kopen! Kun je wachten? Dan wachten. Maar je weet nooit hoelang je moet wachten.
Kut.. heb een impuls aankoop gedaan Uit amerika heb ik een Simlockvrije Iphone 4 laten meenemen. Deze kan ik hier voor 600,- verkopen. dan maak ik 200,- winst Iemand interesse dus