Tering dat heeft die vriend toch goed gedaan denk ik zo... Die gast zn ballen zijn nog amper ingedaald joh xD
Ik vind het met de aflevering minder leuk worden. Eerste ep was het best. Wel awesome hoe hard die poolparty faalde.
Hehe ja, ik vind het nu ook steeds minder worden. Het feesten is toch saai omdat er toch eigenlijk niks gebeurd. En de reminders naar voorgaande afleveringen is ook gaar....
Haha, te verwachten dat het na een paar afleveringen minder zou worden, ik heb op een paar fragmenten na er niks van gezien
Bibi opzouten!! Day gejank elke aflevering ben ik wel zat. Sniper opzouten!! Arrogant en voegt niks toe! Little princes opzouten!! Zelfde als sniper. Elize opzouten!! Leuk meisje maar niet geschikt voor dit programma. Barbie, toppertje. Kan je om lachen! Matsoe matsoe. Toppertje! Jokertje en sterretje passen goed in het programma. Wat gebeurd er weinig zeg, geloof dat de meeste mensen wel wat meer dingen uitspoken dan wat hun doen op vakantie.
Was dit van tevoren niet al kansloos dan? Ik kijk er helemaal niet naar. Party gasten die een feestje bouwen en anderen via TV laten meekijken. Meer iets voor meiden met een honger naar Testosteron. Voor de rest imo een kansloos programma als je toch beter zelf de partybeest kunt uithangen?
Als er leuke dingen gebeuren is het leuk. One liners van Joey zijn gewoon geniaal en het is lekker wegkijken na een dagje werken. Ze hebben alleen 50% verkeerde personen uitgekozen!
Roos en Sniper voegen niet zoveel toe. Elize is te weinig in beeld, maar is imo ook te slim voor de groep De rest is gewoon een mooi stel bij elkaar. Er gebeurt altijd wel iets geniaals. Gewoon leuk voor een half uurtje in de week
Ja idd.. Als het om een uur of 22 gegeven zou worden zou het echt wel volstaan daarzo. Wordt wel lastig, al die drank binnen een week achteroverslaan
Tony was weer geniaal. Dat meisje van Joey zo: 'Ik moet naar de medische keuring!' Tony: 'Doe ik wel, stop wel een vinger in je reet' En met die dronken gast. Asbakje naar zijn hoofd gooien.
Snap zelf niet waarom niemand was gekomen, pool party hoort beetje in de middag. Is het lekker warm, beetje chillen, drankje doen. En dan zouden ze ook nog eens op tv komen. Vind 't maar vaag dat hij zo slecht is bezocht.
Elize Doe mij dan maar die kabouter Wel faal voor d'r vriendje dat iedereen hem nu een knulletje noemt, zal hij leuk vinden weer in NL!