[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Sowieso moet je nooit pre-orderen. :)

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb er enkel maar voordeel mee gehad. Ik kan altijd op de dag van de release spelen, vaak bellen ze al dat ze het 1 of 2 dagen eerder hebben en dan kan ik het al meenemen.

Het is dan wel bij een gamewinkel en niet online.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan is het een ander verhaal. Maar bij een webshop zit je altijd met frustratie aangezien winkels 'm altijd eerder binnenkrijgen en verkopen.
    Had F1 2010 ook bij MediaOffer besteld. Die zouden 'm pas vrijdag's leveren.. Consoleshop kreeg 'm de maandag ervoor al binnen! Snel order geannuleerd en bij Consoleshop besteld. Dinsdag's was ik aan het racen.

Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  4. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het geval van Mediaoffer mag je sowieso een aantal dagen langer wachten. Leveren de laatste tijd spellen later dan vermeld op de site. Maar goed, als men zo graag een tientje wilt besparen moeten ze ook niet gaan miepen. Ik loop wel mooi de winkel in.

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Bij big releases zoals GT5 haal ik hem gewoon in de winkel.
    1 dag voor release even de stad in om te kijken of er al een winkel is die hem aan me mee wil geven :)

6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    True, Maar dan moet je wel naar de winkel kunnen. En dat gaat in mijn geval vaak niet.
    En daarbij als ik voor 10+ Euro minder twee dagen langer moet wachten lig ik er ook niet wakker van.
    Ben het onderhand wel gewend een game later dan anderen te hebben. (Dat is nu eenmaal het nadeel van chronisch ziek zijn.)

Daarbij vind ik het ook vermakelijk om toe te kijken hoe een ander een spel speelt en er zullen vast wel live streams te vinden zijn op 2 November.

Ik vroeg me gewoon af of Mediaoffer zich aan de UK launch houd aangezien ze de UK editie leveren of dat ze gewoon meegaan met de EU/NL launch van 3 November omdat ze een Nederlandse shop zijn.
    Zal ze er een email over sturen.

7. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Speel impressie door een race fanaat.

JDMKING13
    I got a chance to play the demo so here are my impressions.

Oct 6
    '' I asked the Game Stop guy was there going to be a midnight release and he said yea. Then out of nowhere he asked me did I want to play the GT5 Demo. I was hyped I told him hell yea. I was on it for 30 min man it was so damn good. So much Better than GT5P. The sense of speed and cockpit vibration/camera vibration is immersible. The Ring Is scary as hell though so bumpy and fast I drove the Stingray on the Ring. I drove every car. My favorite car was the Autech GT-R so smooth and fast! The Nascar was hard as hell to drive Man took a long time to get it pumping. The Motor sound good but the tranny wine was very loud. Those Nascar are fast as hell though cant wait to test it out with the G27
    ''

Die benadrukt ook dat er degelijk verschil is tussen GT5 Proloque en GT5.

Kwam dit onderweg ook nog tegen.

http://www.youtube.com/watch?v=oidy-dDwiWA

Smooooooooth=D

En verder nog meer interessant voer:

http://www.youtube.com/watch?v=CNvRX0PB3lc&feature=player_embedded#!

Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is geen race fanaat, maar een GT fanaat. En hoogst waarschijnlijk ook het oogklep syndroom heeft.

9. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die JDM in zijn naam heeft is een race freak en heeft zeker smaak ;)
    Kan wel zien hoever de passie bij jou zit haha :F:

Anyway,

http://www.youtube.com/watch?v=SeV69LQ_8Vs&feature=related

Heeeerlijk! \o/

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Het is echt jammer dat je elke vorm van kritiek negeert en naast je neer legt. :)

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ook typisch gevalletje van oogklep syndroom.

12. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Leg uit...
    Iemand die zegt dat die een GT fanaat is...en iemand die zegt dat het een race/auto fanaat is.
    Ik als liefhebber weet al genoeg als er JDM staat in zijn naam. Flix en jij kennelijk niet.
    Vandaar dat ik weet dat het een race/auto liefhebber is, waarop baseren jullie dan dat die oogkleppen op heeft?

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Omdat elke post waar ook maar een klein stukje kritiek inzit je negeert of afdoet als zeiken. Nergens ga je echt serieus in op de minpunten van de game.
    Dus als ik morgen een account aanmaak met JDM dan ben ik direct en liefhebber en een kenner?

Volgens mij ben je een liefhebber en een kenner als je iets goed kunt beoordelen. Het marketingpraatje wat je net liet zien via een quote is leuk, maar iets te doorzichtig.

14. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Zucht...
    Nee dat doet die zomaar JDM in zijn naam zetten.
    Ik heb al meerdere malen bevestigd dat het altijd nog beter kan, maar die wegen gewoon niet op tegen de mooie/goede en postieve punten van de game die al bekend zijn.
    Marketingpraatje ? Dus nu is voortaan elke vorm van making of een marketing geval ? Ik vind het gewoon interessant om te zien hoe die mensen met passie aan de game werken. Vind het wel leuk om te weten dat ze 3 tot 6 maanden moeten werken om 1 model klaar te hebben, en dat ze zelf racen,races bezoeken en mensen uit het vak hulp vragen. Dan ben je serieus bezig. Maar in jou ogen is het weer marketing |:-

15. JeePee

JeePee Guest

Haha, welke vorm van kritiek is hier nou geweest van mensen die het gespeeld hebben?

Iemand die Dirt, Test Drive en PGR speelt en GT4 goed vond rijden, oordeelt over een onrealistisch rijdende GT5 omdat hij zich vaak verremt en spint...

Kartelige schaduwen en weinig details in de spiegels worden opgemerkt en daarmee moeten de graphics gelijk tegenvallen 8) Kan de PS3 überhaupt wel meer aan dan dit? Geen enkel spel heeft details in de spiegels en bij een spel als bijvoorbeeld Forza 3 is wel iets meer dan alleen de schaduw kartelig... Waar lopen we nou over te bitchen zeg? Owja, vierkante banden. Maar dat kwam van iemand die het zo leuk vind om negatieve kritiek te uiten dat hij gewoon vergat dat het spatlappen waren :emo:

Dit wordt ondanks hier en daar een karteltje en een ontbrekende cockpitview gewoon het grootste en mooiste racespel ooit, en dat zal 'ie ook wel even blijven ook. Shit man, alleen al voor de menu's zou je dit spel kunnen halen...

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Roepen dat het altijd beter kan is natuurlijk iets geheel anders dan inderdaad toegeven dat een aantal punten niet goed zijn.
    De punten die MetalMark en Flix noemden ben je helemaal aan voorbijgegaan, in plaats daarvan kwam je met een paar filmpjes (wederom replays!) en een quote.

En ja, dat is marketing. Als je als gamemaker races bezoekt, zelf een race rijdt en vervolgens een auto in de game zet die het geluid maakt van een stofzuiger dan kan ik dit niet anders zien als marketing. En waarom? Omdat er de laatste tijd steeds meer negatieve berichten komen van mensen die de game gespeeld hebben.

Als er 1 iemand geen recht van spreken heeft ben jij het volgens mij. Ik heb tenminste de Prologue nog uitgebreid kunnen spelen. Jij roept weer wat dingen zonder het spel zelf uitgebreid gespeeld te hebben. De beste kapiteins staan weer aan wal hoor dames en heren. _O_

17. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Typisch geval van iemand die wel weet hoe het in elkaar steekt. Waarom ? Waarschijnlijk is zijn passie auto's en racen, iemand die zich daar in verdiept of mischien zelfs ervaring mee heeft in het echt, kijkt met andere ogen naar zoiets en ontdekt dat GT5 ontzettend goed in elkaar steekt als het gaat om physics en accurate data van auto's en circuits.
    Waarom heeft GT5 dat ? Omdat de mensen zelf ook passie hebben voor auto's en heel de racerij.
    Gran Turismo 5 is één en al passie, dat zie je aan het design van de menu's, muziek keuze's en de presentatie van alle trailers tot nu toe.
    Mensen die GRID,Dirt en NFS 9's geven, en GT5 met imo domme kritiek punten de grond in boren en gewoon weg niet kunnen rijden en dan maar roepen dat het een klote besturing is...die neem ik niet serieus. En ik denk dat Flix en bubble's van zulke mensen zijn.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dan zie je dat toch verkeerd. Ik speel een spel als ontspanning en begin met evenveel plezier aan elke game.
    Dat is de reden dat ik met veel plezier een grid speel, NFS Underground en ook GT4 met veel plezier heb gespeeld.
    Misschien mis ik wel de passie die je nodig hebt om dit deel van GT wel te kunnen spelen, de passie om door de fouten heen te kunnen kijken en wel te kunnen genieten van de game. Ik ben dan misschien iets anders, heel realistisch over wat een game wel kan en niet. En dat is helemaal geen probleem hoor, als je als gamemaker maar niet net doet of het allemaal perfect is. En daar gaan ze hopeloos de mist in. Ze beloven teveel, laten replays zien omdat dat een scherper beeld geeft en laten de ingame beelden maar lekker achterwege.

19. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Wat roept hij dan met betrekking dat hij het spel zou hebben gespeeld dan ?

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hij geeft toch een oordeel? Hij weerspreekt toch dat de mensen geen mening kunnen geven? Mensen die het spel wel gespeeld hebben?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina