Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien niet allemaal kleine letters?

    Is dit voor de Xbox, Rivanov?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  2. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    neem aan dat dit over de ps3 of gaat en niet over de 360 ? of is die al uit ? want dan heb ik dat gemist :eek:
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    PS3 ;)
     
  4. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    aaarrgghhh, iemand enig idee wneer de 360 versie komt ?
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PS3 inderdaad.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet met een hoofdletter X.

    Gaat nu ook veel beter met mijn MLO-team dan gister. Naast het veldoverwicht dat ik al had, creeer ik nu ook veel meer kansen. Hazard is een baas, heerlijk zijn voorzetten en snelheid, en Traore is gewoon een beest(Hij is 203 cm 8)). Verder heb ik met Valdivia tenminste een 10 die een beetje de bal bij zich kan houden en goede passes geeft. Met mijn geld gaat het nu wel minder trouwens, damn schiet echt voor geen meter op.

    --------Castolo-----Traore-------
    -------------Valdivia-------------
    -------------------------Hazard--
    Ximelez--------------------------
    ------------Minanda-------------
    Ruskin-----------------El Moubarki
    -----Valeny(ofzo)--Stremen------
    -------------Ivarov--------------
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb zelf ook maar 570.000 nu. Schiet niet echt op geld krijgen met MLO. Traoré wilde ik eerst ook kopen maar vond zijn stats niet so so. Mandzukic wil niet scoren, El Hamdaoui wordt iets minder en opeens bloeit Cahill op. 4 goals in 3 duels. :p
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dudes, ik probeer nu te spelen maar mijn mannetjes doen alles zelf. Ik kan alleen de speler aanwijzen en voor de rest doet de computer alles. What thaaa fuck doe ik fout, ik kies gewoon vriendschappelijk S1 tegen CPU. 8) Al bij de instellingen gekeken maar zie niet zo snel wat er fout is. 8)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan heb je Cursor Change op Manual staan. :)
    Had ik toen straks ook bij m'n eerste wedstrijd. Staat nu op Assisted en dan werkt het wel goed.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij speelt hij Coach Mode?
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb te veel van dezelfde soort spelers in me team dus wil wat andere spelers kopen. Een andere spits is een pre, twijfel nu tussen crouch en zigic. Allebei sterk en verschillen niet zo heel erg veel met elkaar. Denk dat ik voor zigic ga want zijn body balance is 90 en die van crouch 81. Heb iemand nodig die niet van de bal af te zetten is!

    Dos santos is een goede speler. Base value was 1,5 miljoen en nu is die 2,3 miljoen. Net te duur!
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Stats zijn niet super idd, maar zocht gewoon een goedkope optie die redelijk sterk aan de bal was, lang is en de voorzetten kan binnenkoppen. Hij was toch iets van 5 ton maar.

    Ben nu op zoek naar een controlerende middenvelder die ook een beetje mee kan voetballen. Misschien Janssen al heb ik niet zoveel zin om hem in m'n team te gaan zetten. Hoe duur was Cahill? Al is hij weer iets te aanvallend..
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zijn er tijdens CL wedstrijden bij de 360 versie ook PS3 reclame borden te zien? :+
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zigic en Rosina gekocht. Rosina lijkt me een heerlijke speler. Nu even afwachten. :)
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Sony is sponsor van de CL hé ;)
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Reclames vind ik totaal niet belangrijk. Al was het een reclame van een zelf-bedachte lokale pinda-boer, het zal me worst wezen :D
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    :lol:
     
  19. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk spel hoor.
    Was in het begin nog een beetje sceptisch,maar naarmate je er meer tijd in stopt wordt het steeds leuker,itt Fifa,wat ik in het begin fftjes leuk vind maar wat al snel begint te vervelen.
    Ook leuk dat de computer af en toe ook een schwalbe maakt,en zojuist zelfs de vrije trap meekreeg. Bovendien maakt de computer ook meer overtredingen en heb nu in een week tijd al meer pingels mee gekregen dan in een jaar pes10.
    Valt wel op dat de bal af en toe overdreven ver wordt weggetrapt ; zo speelde ik net terug naar de keeper en gaf hem een poeier naar voren,en de bal stuiterde pas neer bij de cornervlag aan de andere kant vh veld.
    Maargoed,die kleine dingetjes moet ik maar voor lief nemen,ga nog veel plezier beleven aan dit spel!
    Nou,groetjes thuis allemaal!
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja dat weet ik maar het had kunnen zijn dat ze de reclame in de 360 versie aangepast hadden naar alleen Sony of Bravia etc

    Klopt maar het is wel geinig :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina