Computer Monitor Thread [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 18 nov 2008.

1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    en wat is auto bright eigenlijk?

en mag ik misschien vragen hoe je je xbox360 hebt ingesteld?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die wordt geregeld door een lichtsensor die ergens voor op de behuizing zit.
    De backlight van de panel past zich aan aan het omgevingslicht.

Deze functie staat bij altijd uit !

Xbox360 Settings.

HDTV Settings = 1080p
    Ref Settings = Standaard.
    HDMI Color = Auto.
    Display Discovery = Enable

3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Oke ik heb hem ook uit staan, eigenlijk alleen omdat ik niet wist wat het was:+

4. Modarez

Modarez Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag:
    Ik heb een xbox 360 slim gekocht en ik wil die nu aansluiten op mijn computer lcd monitor. Ik had eerder een ps3 en die had ik ook aangesloten met een hdmi - dvi kabel. Kan ik nu de xbox 360 slim ook met een hdmi - dvi kabel aansluiten zodat ik beeld + geluid heb?

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    HDMI is 100% compatible met DVI met 1 uitzondering !
    DVI ondersteund geen geluid !

6. Modarez

Modarez Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh dus dat gaat niet lukken want? Je kan toch op een xbox 360 slim niet tegelijk een hdmi kabel en de eigen kabel in hebben zitten? Want als ik naar de eigen kabel kijk zit er zo een stukje aan vast wat volgens mij de hdmi kabel zal hinderen en niet zal passen. Dus de enigste mogelijkheid is met vga?

7. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij mischien helpen? Heb ook me xbox op me pc scherm aangesloten ,
    Ik heb beeld en geluid alles doet het alleen ik heb een groot probleem !
    Het geluid is zo fucking hard dat het gewoon niet te spelen is ..
    Wat doe ik fout? op me boxen zit een volume regelaar maar als ik geluid wil via de xbox kom ik die uit aan het trekken dus kan het volume niet regelen wie kan me helpen?

8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik snap echt niet wat je nou bedoeld, kan je het niet even wat duidelijker uitleggen?

9. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zeker .. kijk ik heb gister deze kabel gekocht

+

Deze netjes aangesloten op me scherm kreeg ook meteen beeld alles in orde maar nu heb ik de geluid kabels in me subwoofer gedaan ( Jack in ) en ja ik krijg wel gewoon geluid maar het is echt zo hard dat je zo gewoon echt niet kan spelen !
    Normaal zit in deze ( jack in ) me volume regelaar van de boxen ..
    Dus ik denk echt dat ik iets fout doe ..want zo is echt niet te spelen !

Ik heb van alles al geprobeerd maar kom er echt niet uit hoop dat iemand me kan helpen !

Gr Shadow !

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je boxen zachter zetten?

11. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja maar hoe? ik kan of te wel beeld hebben van de xbox of ik moet de kabels switchen en naar me pc gaan kan niet alle 2 ..
    En de boxen zachter zetten via de regelaar gaat ook niet want daar zitten de audio kabels in van de xbox 360 ..

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk dat dit is wat je nodig hebt, zodat je en de volumeregelaar en je xbox aan kan sluiten: http://www.allekabels.nl/Jack-Verloop/53/1039839/Verloopstekker.html

Of het echt zal gaan werken weet ik ook niet trouwens, maar voor dat geld is het het proberen waard lijkt mij. Kan je bij de meeste electronicazaken wel krijgen zo'n ding.

Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  13. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm k maar wat is dan het verschil tussen die wat ik gekocht heb ( Tulp )

Omdat deze wat ik nu heb ook 2 ingangen heeft voor de audio kabels van de xbox 360 zou eigelijk dus een 3de ingang moeten hebben voor de volume regelaar maar die past niet eens in de ( Tulp )

maakt het wat uit waar je de kabels in doet ? Audio input of Audio output ( sorry maar ik weet er echt niks van )

Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    2 vraagjes.

1. Om welke merk.type speakerset gaat het ??
    2. Zit op de volume-regelaar geen audio-ingang ??

15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het stekkertje die ik gepost heb is een 3,5mm splitter die je in je subwoofer doet, in deze splitter doe je dus je volumeregelaar in en de tulp naar 3,5mm stekker die je al hebt.

16. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k zal dat maandag eens proberen bedankt alvast ! _O_

1: http://tweakers.net/pricewatch/133019/philips-spa2300.html#tab:info
    2: nee zit er niet op jammer genoeg

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet de bron aansluiten op de 3,5mm jackplug aansluiting van de volume-regelaar.
    Hiervoor met je een cinch(female)>jackplug(female) adapter kopen.

Deze sluit rechtstreeks aan op de Xbox360 VGA-kabel en de jackpug van de Philips speakerset druk je dan in de adapter.

18. LongJoy

LongJoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey boys..

ALles goed...?
    Ik zit met een kleine situatie...en kan niet echt duidelijk uit de reacties opmaken of het wel/niet mogelijk is..

Heb nu al 1,5 week een 22" monitor...via HDMI kabel mijn xbox erop aangesloten en alles werkt perfect.
    Ik had alleen 1 kleine fout gemaakt...ik dacht dat de monitor een speakeruitgang had....maar het heeft een ingang.
    Was namelijk mijn bedoeling dat ik een oude 2 box speakerset op de uitgang aan kon sluiten voor iets meer geluid en dat is dus nu niet mogelijk.

Mijn vraag is dus....bestaat er een soort splitter ( of een andere kabel ) waarmee ik de xbox 360 via HDMI op de monitor kan blijven gebruiken en daarnaast dat ik via de 3,5 mm jack van de speakerset die ook kan aansluiten op de HDMI kabel zodat ik toch ook wat extra geluid eruit krijg.??

19. nico-94

nico-94 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

ik ben nieuw op dit forum, omdat ik een probleem heb met het aansluiten van mijn xbox op mijn laptopscherm.

Latop: Dell Inspiron 1545
    met een VGA-ingang, dus eigenlijk zou er niets mis kunnen gaan, maar als ik alles aansluit, dan gaat het scherm aan en uit en afwisselend komen er balken aan de zijkanten.

Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt.

20. iSn1PeDuTcHk1Dz

iSn1PeDuTcHk1Dz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben binnenkort jarig, en zoek een goede computer monitor/TV van 20-24 inch, met een HDMI ingang voor mijn Xbox.
    Budget is 250 euro.
    Dit scherm wil ik alleen gebruiken om te gamen.
    Any suggestions? :)

Deel Deze Pagina