Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik moet dit topic nog eens terug doorspitten, want het is al even geleden, maar volgens mij was ik als l42 (!!) geeindigd ...
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Heb 'm voor 30 besteld.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb niets geinvesteerd in mindreading en ik heb dat ook weinig gebruikt eerlijk gezegd.

    Ik heb zoveel mogelijk in slayer en warrior gedaan en gelet op zo hoog mogelijke dmg en crit...
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Waar?

    Hij zou geloof ik gemiddeld rond de 35 kosten.
    Als er winkels zijn die er 60 voor vragen zijn ze stom bezig.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    gamedumer.nl
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt echt nice te worden, maar ik wacht even Two Worlds II af en ook Fable III. Meerdere RPGs hebben en dan spelen gaat gewoon niet gebeuren hiero, dus ik koop er eerst gewoon eentje.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Bij mij gaat het wel gebeuren. :)
     
  8. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ga ik het ook doen: eentje met de keer is meer dan voldoende :)

    ALS Two Worlds II me kan overtuigen deze snel te kopen dan speel ik eerst TW II en daarna koop ik DKS (allé, de DKS koop ik zowieso zeker!) ...
    Andere dan RPG's speel ik niet, tenzij een of andere soort puzzelspelletje of strategiespelletje ...
    Arcania zou ik heel misschien later kopen als het al een lange tijd uitgegeven is (lagere kostprijs!) ... enkel maar uit nieuwsgierigheid en als de graphics echt zo mooi zijn kan ik toch tenminste genieten van in zulk een wereld rond te lopen :D
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er geweldig uit zeg! Ik vond de eerste Divine Divinity echt te gek! De tweede heb ik overgeslagen na alle reacties, maar deze updates versie trekt mijn aandacht :D
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Na alle positieve reacties in dit topic heb je besloten em over te slaan? Vreemd... :+

    Tenminste, ik dacht dat het merendeel er positief over was. Ik iig wel.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo zeikerd? :'-( Reacties van forum users hecht ik meer waarde aan dan aan reviews van 'professionele' websites. :9
    (ik dacht door het woord reacties dat je doelde op reacties van 'ons' ipv reviews. my bad :p)

    Maar ach, maakt niks uit. Zeker checken die game; kun je inhalen wat je gemist hebt. \o/
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan kan ik beter even wachten hea ;) En ik hecht ook waarde aan user reacties, maar niet aan die van jou :9
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Zo dan, echt al die RPGs gewoon, en Fable III? :)

    Word je er nooit een keer flauw van als je bijvoorbeeld echt uren hebt gespendeerd met bijvoorbeeld Risen en om dan de dag erop of gewoon de volgende game die je erbij pakt, weer een RPG te gaan doen? Je zou zeggen dat net als dat je van alles teveel kan krijgen op een gegeven moment, het ook voor RPGs zou gelden, ik denk dat het bij mij wel het geval is.

    Op het moment ben ik bijvoorbeeld echt even 'shooter-moe' zeg maar, schoon genoeg van al die FPS games nu. Maar ja, een RPG kan zo verschillen van een andere RPG, ik denk dat dat het is. :D
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Koop die game nou maar. Ook zonder die nieuwe shit is het een prima game die ik zeker wel een 7.5 wil geven. ;)
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dan kan ik dus net zo goed wachten op de nieuwe versie die volgende week uitkomt, slimmerd.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Had je dat al door dan? :+
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, nu jij nog ;)
     
  19. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Divine Divinity is zeker en vast de moeite waard en speel ik nog steeds (nu op hardcore *) ) ....

    Mijn eerste gedacht was toen ik jou zin las:
    ha, hij heeft DD gespeeld en Beyond Divinity overgeslagen zoals wel meer gamers hebben gedaan ...

    Inderdaad even wachten tot de Dragon Knight Saga uitkomt, zeker de moeite meer dan waard (wel "subjectief" bekeken dan, want ik ben een Divinity-fan ;) )

    *)
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er een deel 2? :$
     

Deel Deze Pagina