[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zal het wel zijn, Holland is altijd al een apart land geweest :+.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Een land met een eigen taal?

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jawel, maar je moet wel een account hebben. Zie hier.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    BURN.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    thnx :)

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Blijf die end scène van 300 echt heel vet vinden

Just there the barbarians huddle, sheer terror gripping tight their hearts with icy fingers... knowing full well what merciless horrors they suffered at the swords and spears of three hundred. Yet they stare now across the plain at *ten thousand* Spartans commanding thirty thousand free Greeks!

:D

Als je een zwaar moeilijk verhaal wilt ofzo haak je al snel af, maar deze film blijft één van mijn favo's :D al die one liners en de actie _O_

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Verhaallijn is erg vlak, bij de one liners maken de film. Je zit gewoon weer te wachten tot Leonidas de volgende loopt te brullen:D Inderdaad ook één van mijn favorieten. Pretentieloos vermaak!

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wel jammer van die hele vette grain in de bluray. Zonder dat was het volgens mij visueel nog veel mooier en strakker geweest

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Legion gezien. Ik wist er eigenlijk helemaal niks van af behalve dat het zich afspeelde bij een diner naast een verlaten weg. Het was een brrip dus ik dacht ach als het niks is dan zet ik het wel af, maar dat was niet het geval. Ik vond het nog best een aardige film. Het verhaal (wat ik het eigenlijk niet mag noemen) vond ik best wel cool, de acteurs deden het niet slecht en de actie was gaaf. De film duurde ook geen 130 minuten wat voor mij een pluspunt was. 7/10

Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  10. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Robin Hood sorry trouwens dat ik weer zo vaak te vinden ben hier met m'n niet correcte en erg simpele reviews van films :+ Dat gezegd, Robin Hood, tja.. ik heb eigenlijk geen idee wat ik er van moet vinden. Ik vond het in ieder geval niet geweldig. Ik hoopte natuurlijk op een Gladiator in een ridder jasje, maar helaas! Het verhaal zat redelijk goed in elkaar en op sommige punten ook wel leuk gevonden. De film duurde erg lang en ik zag dat bij deze ook wel als een nadeel. De setting is wel heel tof en voor mij ook een dik pluspunt. Maar toch heb ik een leeg gevoel bij deze film. Ik denk dat ik niet verder kom dan een 7/10. Nu ik erover nadenk had ik hetzelfde gevoel bij Kingdom of Heaven.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach elke review is er 1, beter dan dat mensen alleen zeggen Robin hood .. mwah wel oke ...7/10 :D
    ik had btw hetzelfde idee over Robin Hood, het had wel iets maar verder ook weer niet veel.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Blood and Wine gekeken. Tja, wat kan ik erover zeggen? Jennifer Lopez heeft een lekkere kont.

13. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    The Social Network vandaag meegepikt in een tijdelijke voorpremiere in Pathe Schouwburgplein. Grappig. Ontroerend. Meeslepend. Episch. Eisenberg en Garfield gaan hier sowieso een Oscar nominaties voor ontvangen en Sorkin gaat 100% winnen voor Best Geadapteerde Scenario. Wat een razendsnelle en spitsscherpe dialoog weet de man toch altijd af te leveren. Heerlijk om naar te luisteren, overigens net zo lekker als Reznor (Nine Inch Nails) en Finch's score die een simpele hack-scene op kamers zo broeierig kan laten verschijnen als een nagelbijtende marathon.

Beste film van het jaar, en dat over de opkomst van Facebook (Hyves) in een jaar met films waar we Parijs op z'n kop hebben zien staan en 12-jarige superhelden ledematen hebben zien afhakken zonder censuur.

14. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb stomtoevallig Robin Hood een paar minuten geleden gezien :)

Ik vond het meer hebben dan wat jullie vonden; juist omdat de vrijbuiters een kleine rol hebben in de film (wat je niet verwacht met filmnaam "Robin Hood"), richt het verhaal zich op andere zaken, de film eindigt niet voor niets met de tekst:

And so how the legend begins

Omdat je dat in eerste instantie niet verwacht (ik in ieder geval niet), vond ik de film wel een verrassende, nieuwe twist hebben. Het is geen klassieker, maar wel een goede, waardige film over de legende Robin Hood...

Ik geef 'm daarom een wat hoger cijfer, namelijk een 8,0 :)

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil Afterlife 3D

Pa meegenomen en beste plaatsen van de zaal uitgekozen :+
    In vergelijking met de andere films merk je nu wel dat ze richting de 'game' gaan en ook wat meer afstappen van realiteit (zombies is dat al maar bij deel 1 was het een uitbraak in de echte wereld met echte mensen en geen superkrachten/vage wezens etc) en dat kan verkeerd, of juist heel goed uitpakken. Bij deze film pakte dat goed uit. Want ik herkende er beesten/personages uit van de film! Dus ik kon al wel leuk de link leggen, ik ben alleen bang dat mensen die de games NIET kennen het misschien wat lastiger vinden en soms wel zoiets hebben van, wtf?! Ik heb me prima vermaakt en sommige 3D stukjes had ik echt zoiets van wow wth...paar keer zelfs nog poging tot ontwijken gedaan :9

8/10

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Toevallig gister ook gekeken, maar dan zonder 3D.
    Aardige film, maar echt wel de minste van de 4.

Geef geen cijfer, dat doe ik pas als ik de 1080p versie heb gezien. ;)

17. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Toy Story 3. Je gaat echt met de karakters meeleven wat erg goed is gedaan. Echt een feel good family movie. Ze verzinnen steeds weer iets anders, maar ook meer van hetzelfde. 7/10. En dit moet ik toch echt even kwijt, alle drie de Toy Story films staan in de IMDB top 250. DAT IS ECHT ONZIN! Deze films verdienen dat echt niet. Het zijn leuke films begrijp me niet verkeerd, maar als ik zie dat (en dit komt echt uit mijn hoge hoed, gewoon een random film gepakt) La Haine er niet in staat en alle Toy Stories wel.. daar zakt echt mijn broek vanaf!

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Gave reactie tijd trouwens!! 10:10 op 10-10-10 :+

Mwja minste wil ik niet zeggen, ik vond 2 nogal...meh...3 nog niet gezien dus kan ik niet over oordelen! Ik vond de man met de hamer gewoon super!

Despicable Me 3D

Tja, they did it again. Zonder meer weer een topper! Ik heb een paar keer echt krom gelegen van het lachen! Moet erbij zeggen mensen die naar de film willen en niet precies weten wat het is of trailers willen kijken, NIET DOEN!!! Ik heb sommige te vaak gezien dus de humor was er wel af bij bepaalde scenes :+ En die minions zijn gewoon bad-ass. ITS SO FLUFFY! :thumbs:\o/

8.5/10

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Sukkels bij Pathé hebben hem alleen in 3D, en daar heb ik echt geen zin in. Wacht wel dus op de DVD voor fluffy! :mad:

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet tegen 3D? Of vind je dat gewoon kut? Sommige films voegt het echt wel waarde toe. In deze films waren die er ook zeker! En ik raad mensen aan ook de aftiteling te kijken van Despicable Me, die is gewoon vet :+

Trouwens ik heb nu de sound tracks van Resident Evil After Life! Ik vond Resident evil kwa muziek zo goed, die momenten waren gewoon super! En het werd wel eens tijd dat er wat hardere muziek kwam op een actie moment, in plaats van die doodse stilte en dan hoor je de kogels

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina