Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat gezien ja en nagedaan, maar het lukt nog niet haha;) en heb geen zin om te trainen want MLO is te leuk
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst richting toch daarna hoogte?
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ook :D
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]RIqVZyo06Ys[/yt]
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Is niet iets voor PES, maar voor Xbox online gaming in het algemeen. Hoeft dus niet echt in de startpost?

    http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=80258
    http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=234281

    Hier zijn er 2, volgens mij bijna hetzelfde?
    Ik ga eerst ff slapen, kijk er vanavond wel naar.

    Niet slecht. Ik ga Mandzukic vanavond nog wat speelminuten gunnen. Als die dan loopt te kloten kan die vertrekken :+.
    Ga ook Fernando als AMF kopen. Al is Legus ook echt super, alleen somehow lage stats. Heb ik wel vaker. McShane had betere stats als Douglas, maar Douglas is echt een beest :cool:. Hoeveel punten heeft Hamdaoui als AMF eigenlijk?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    El Hamdaoui:
    74 CF
    74 CF
    66 AMF

    Echt een beest hoor, scoorde net weer drie keer met hem. Hij is snel, behendig en uiterst effectief.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Hm ja ik zoek een ECHTE amf. Fernando dus denk ik.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Fernando zag ik ook al, maar heb gekozen voor Lodeiro. Ook een topper, al speelt hij op 't moment SS bij mij. :)
     
  9. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Pastore ;)
     
  10. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm,Ik heb alles al gekopieert op de PS3 wat moet ik nu doen? :)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zit tegen de 3M aan, veels te duur imo. :p
     
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit spel begint steeds beter te worden. Net een paar geweldige potten tegen mijn buurjochie gespeeld. Hij is FIFA fan maar moest bekennen dat het toch wel erg gaaf was. Ik zie gebeuren dat hij FIFA gaat verkopen en PES daarvoor in de plaats neemt. :)
     
  13. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet Leonardo achter de spitsen zetten. In het spel doet ie wel zijn best.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh damn, ik moet nu tegen iemand die speelt met Cahill, Arshavin, Gudjohnsen, Perrotta, Kuyt, Gilberto Silva, Simons en nog wat anderen. Zal de uitslag zo wel plaatsen.. Doet hij goed hoor met dat budget.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ga maar ff die option file installeren..

    Voor iedereen die dat nog gaat doen: 4B4E081D is de code van PES2011. Just so you know ;).

    Hmm nogal slechte kwaliteit IMO. Wacht nog ff op Daymos.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    1-0 gewonnen, was echt easy. Schoot een penalty op de lat, en 4 open kansen miste ik. Hoe werkt het schiet systeem eigenlijk? Ik richt vaak naar de hoek en dan knalt hij ook wel de hoek in, maar vaak schiet hij ook door het midden. En vaak knal ik hem er hard in, en soms geeft hij een zacht boogballetje. Is er een soort precisie schot in PES 2011? Want als ik diagonaal de 16 binnenloop dan wil ik hem de rechterhoek in knallen (bijvoorbeeld) en dan schiet hij snoeihard naast, of snoeihard in de kruising. Heb liever een soort curve schot op dat moment.

    Edit: Awesome, ik kreeg gewoon 111.357 cash voor die win!
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    [yt]FxR8oQyw5So[/yt]

    Eén van m'n eerste doelpunten in PES 2011 vanmiddag. :cool:
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Pfffffffffffff het zou ook eens niet waar zijn he..
    Er zit dus al een dikke money glitch in MLO. Ik ging de ML Open van 21.30 doen, eerste potje 0-0, tweede potje 2-0 gewonnen. Derde potje vol goede moed in.. Scoort die gast gelijk 3 eigen doelpunten. Potje direct gecanceld!

    Wat is nou de clue: je scoort binnen 50 seconden snel 3 x in je eigen goal, je krijgt allebei je geld (dus gewoon 70.000€!), en er gaan GEEN punten van je ranking. Uiteindelijk dus 5 (!) van deze losers het afgelopen uur tegengekomen (heb het voor de zekerheid eens getest, gewoon je geld en geen aftrek van je ranking).

    Die teringlijers verneuken dus zo je competitie, maar als ze het een paar keer doen (1 potje duurt een minuutje, 50 potjes per competie, 50x70.000..) Gezellig. Die fuckers hebben nu dus als Sneijder, Ibrahimovic en Villa in 1 team :emo:

    Hoe dit door te testing kan... Het kan ook alleen Konami gebeuren zeg. Hoop dat ze zo snel mogelijk worden gereset! Liefst dinsdag nog!
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bizarre bug. Dus alleen als je 3-0 achterstaat en je leaved gaat er niets van je ranking af? 8)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sick. Ik ga het niet gebruiken though, verneukt het hele idee van de MLO. Heb je al iets gepost op een forum van PES2011?

    edit: Overigens zit ik nu in dat Coach Mode met MLO, een competitie. Nu al 5x op rij verloren met 1-0 of 2-1 maar dat boeit me niet zoveel, heb het gevoel dat ik meer geld krijg dan een normale match. :+ En hoef niet eens te spelen!
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina