Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap sowieso niet wat daar leuk aan is. Gaat juist om dat gevoel dat je krijgt als je na lang bikkelen eindelijk die goede speler kan kopen. Als je dat bij elkaar cheat is het toch niet leuk. Maar goed dat is met cheaten over het algemeen al en toch zijn er mensen die het doen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Als je 3 eigen goals maakt stopt de wedstrijd automatisch (hij merkt dat er gecheat wordt als het ware). Maar omdat je in de competitie zit, krijg je gewoon geld per wedstrijd en betaal je alleen fee om entree te betalen. Dus elke wedstrijd die je speelt is meer geld. Normale wedstrijd duurt 5 minuten, maar zelf ff eigen doelpunten maken is in een minuutje gepiept. Zo kun je dus misschien wel 20 wedstrijden per competitie spelen!

    En er gaat met deze manier niets van je ranking af.
    Maar op PESfan staat al een topic.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had vandaag dus ook, wat een kneuzen zeg :mad:
     
  4. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    o dus dat is het dacht al achter dat moet iets zitten, maar oplossing toch simpel als je veroorzaakt - 1 mil ofzo :confused: ?
     
  5. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer promoveer je eigenlijk ik stond gisteren avond nog eerst nu helaas gezakt naar plek 22 ( was echt heeel boos)

    ik heb villa gekocht samen met aqilani
    en badstuber en veel mlo standaard player verkoct

    en hoe kan ik tegen een vriend van me spelen of kan dat niet mlo
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    MLO kun je niet online spelen tenzij je je eigen MLO team namaakt in de normale offline ML modus. Want je kunt in een online lobby instellen dat je met je eigen Master League team speelt tegen elkaar. Dat deden Tyrant en ik dus net. 3x gewonnen. :cool:
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik misde Douglas :cool:.

    Wel lachen, want je kan alles terugzien in de Community! Mijn winstpercentage is 0%! :p
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Foei!

    Volgende keer beter, moet je maar ff een team maken met Douglas. ;)
    Die Cahill was trouwens bij mij echt onzichtbaar, en El Hamdaoui liet zich vaak terug zakken, wat hij normaal niet doet. Maar dat ligt aan de tactiek denk ik, omdat ik niet degene die ik bij MLO gebruik kon laden..
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    WTC, hoe kom je achter zo'n bug in het spel. Sommige zijn er ook echt naar op zoek. En wat is er leuk aan om zo te spelen? Van mij mag konami het fixen en dan heel mlo opnieuw beginnen. Niet leuk voor iedereen maar wel zo eerlijk.
     
  10. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb net van de 3 kwalificatiepotjes, 2 van die cheaters tegen gehad. Wat is daar nou leuk aan :confused:
    Voor mij is dan de lol eraf hoor. Hopen dat ze het snel fixen!
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou maar gauw een twitter aan Jon Murphy sturen. Wie heeft Twitter?

    Ik kan me trouwens wel voorstellen dat dit niet in het testen is gevonden, want wie doet dat nou? Verder kan je dan ook de schuld leggen bij al die gasten die de beta-test deden, want die hebben 'm dus blijkbaar ook niet gevonden.
     
  12. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?;p
     
  13. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    gister voor het eerst een potje online gespeeld zonder of met nauwlijks lag...

    Hebben nog steeds meer mensen daar last van? Ik heb altijd 1 rood streepje maakt niet uit tegen wie ik speel volgens mij. Echt zo irritant want hij hapert als een malle en zo kan je echt geen vloeiende aanval opzetten.

    Ligt dit aan de servers van PES of ligt het aan mijn verbinding?

    Echt zwaar gefrustreerd word ik ervan.. Ik vind de game echt tof maar dit verneukt het echt.
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had het in de beta al. Ik heb werkelijk geen idee waar het aan ligt.
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    het is een beetje de vraag of dat te verhelpen is. Ik zal het proberen via de settings die Han aangaf (NAT open enz) maar volgens mij zit het 'm daar niet in.
    Ik speel tegen vrienden met allemaal zeer snelle verbindingen, gaat vaak goed, maar idd soms ineens veel lag. Bij ons is dat niet zodanig dat het de gameplay echt beinvloedt, maar als je dan in eens een potje offline doet kan het verschil soms erg groot zijn. Ik weet niet of er mensen zijn met ervaring op dit gebied bij PES2010; was er daar ook in het begin sprake van lag en is dat later (bijv met een patch) verholpen? Ik had namelijk met PES2010 geen last van lag, maar kocht hem pas toen fifa 10 me ging vervelen dus was er niet vanaf het begin bij.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zegt dat je geen lag hebt maar toch happert ie als de malle? :p

    Sommige potjes lopen net zoals offline, sommige merk je wel verschil met slowdowns enzo :mad:

    Heb Jon btw al getwitterd ;)
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    @Tyrant: het ziet er naar uit dat die OF van Daymos vanavond (zo. avond) uitkomt. Als we daar nu even vanuit gaan en er komt dinsdag een patch van Konami, wat is dan wijsheid bij het installeren? M.a.w. stel je installeert vandaag de OF van Daymos en je installeert voorts dinsdag die patch, is dan je hele OF van Daymos pleiten?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wat is wijsheid? Kan helemaal geen kwaad als je gewoon wat shirts installeert en het blijkt achteraf dat ze dinsdag allemaal verdwijnen hoor :p.
    Ik gooi het er gewoon op, mocht het dinsdag weg zijn, jammer dan.
    Maar volgens mij zal die patch echt niet alle shirtjes veranderen hoor!

    BTW, ik heb ook een rood streepje, maar vrijwel nooit lag! Gisteravond hele avond (eigenlijk ochtend 8)) zitten spelen, geen lag. Ja 1 potje... Tegen een Nederlander 8).
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    -ik snap dat die patch van Konami niet alles verandert, maar zet die patch niet alle files terug (dus m.a.w. een geheel nieuwe option file in hun patch?) Zo niet, dan is het super. Dan vult die patch in feite die option file van Daymos aan.

    lag, is een breed begrip. Zoals ik al zei, ik heb absoluut af en toe lichte vertraging, maar het beinvloedt het spel niet. Neemt niet weg dat het niet altijd zo vloeiend loopt als gewoon offline, maar soms wel.
     
  20. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    die bug ontdekken steeds meer mensen :mad: gister competitie gedaan kijk ik op eind bij stand had ik maar 2 wedstrijden gewonnen(gespeeld)....... en de rest van de games ware die vogels die in eigen doel trappen. en daardoor was ik niet door. hoop op perma xbox gold ban }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina