De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jij geeft jouw mening weer. Meetbare feiten zijn dat het contrast, zwartwaarden, helderheid, scherpte, gebrek aan dimming en stroomverbruik allemaal in voordeel zijn van de nieuwe Samsung LCD ten opzichten van de oude Panasonic Plasma. Dat jij op dit moment die mening niet deelt zal meer aan de instellingen liggen dan iets anders.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Ik heb precies hetzelfde met mijn Panasonic 42px80 hdready plasma. Geen enkele tv die ik heb gezien bij vrienden/kenissen kan er tegenop. Ook niet die nieuwe full hd lcd van philips van n maat van me. Dit ding blijft me gewoon verbazen :)

3. fortesque

fortesque Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dingen meten met apparatuur, of je kunt gewoon je ogen gebruiken, wat ik dus doe. :cool:

4. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kijk, dat is het verschil tussen feit en mening.

5. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry nog een keer een vraagje jongens.
    Nu heb ik gister een 50 inch plasma scherm aangeschaft bij de Mediamarkt.
    Komt er natuurlijk net een foldertje binnen van de MM dat hij morgen alweer 50 euro goedkoper is... 8)
    Kan ik hier nog iets aan doen, terug brengen en opnieuw kopen? Want hij is net met 3 man sterk naar boven gesjouwd (het is niet zo groot hier) :+
    Ik vind het alleen een beetje lullig van de verkoper, als hij het me netjes verteld had denk ik dat ik de kracht wel zou hebben om 2 dagen te wachten :emo:
    Any tips?

Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn 2 mogelijkheden welke per winkel verschillen.

1. Ga alleen met de bon naar de winkel en krijgt zo het verschil terug.
    2. De winkel neemt de Plasma weer terug , krijgt vervolgens je terug terug en loopt met de nieuwe aankoop -€50 de winkel weer uit.

7. fortesque

fortesque Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, maar een tv met een hoge contrastwaarde, helderheid etc. op papier geeft niet gegarandeerd een goed beeld. Dat heb ik zelf wel ervaren bij het kopen van mijn tv('s).

Mijn beeldinstellingen voor de c530 met de PS3 via HDMI (voor de geïnteresseerden):

Modus: Standaard
    Backlight: 5
    Contrast: 95
    Helderheid: 44
    Scherpte: 0
    Kleur: 45
    Tint: 50/50

Alle 'beeldverbeteraars' zoals dynamisch contrast en randverbetering staan uit. :)

Ik weet niet of er veel verschil is tussen de 37 inch en 42 inch versie van deze tv, maar voor mij is het ook elke keer weer genieten als er een film (met name HD) aanstaat. :)

8. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Thank joew!
    Ga morgen wel even langs met de bon, en als ze niks teruggeven ga ik hem wel terugbrengen!

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Voor die €50,-? Serieus?
    Is dat al het slepen met dat ding wel waard?

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Doos opzoeken > tv inpakken > naar beneden slepen > transport naar de MM > wachten tot je aan de beurt bent bij de infobalie > uitpakken bij de infobalie > controleren of de tv niet beschadigd is > geld terug vragen > in de winkel een nieuwe tv uitzoeken > afrekenen bij de Kassa > tv ophalen bij de afhaalpunt > transport naar huis > tv weer naar boven > tv uitpakken > tv instellen > tv doos dumpen.

Zoveel werk om € 50 terug te krijgen 8)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mijn tv is een stuk kleiner maar als je mij 50 euro bied om hem in te pakken en ermee naar de dichtstbijzijnde mediamarkt te rijden wijs ik je vriendelijk de deur :+

ik zou het gewoon met het bonnetje proberen en als dat niet lukt jammer dan, de timing is wat ongelukkig maar je weet dat wanneer je elektronica koopt het binnen no-time goedkoper te vinden is dan wat jij ervoor betaald

12. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Dude ik denk dat ik alleen al hoef te zeggen dat ik hem maandag terug kom brengen en dan geven ze die 50 euro vast wel, wel in de vorm van een kadoobon denk ik. Maar dat maakt niet uit!
    Het gaat mij er meer om dat die verkopert dondersgoed weet dat er een actie aankomt, gewoon knap lullig want het is wel 50 euro.
    Als je die 5 tientjes niet mist mag je ze wel bij mij storten hoor, wie het kleine niet eert... ;)

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je überhaupt een tv koopt bij de MM, geeft wel weer dat het je prijstechnisch niet zoveel boeit. Dat je dan moeilijk gaat doen over 50 euro, is je goed recht natuurlijk. Kijk er alleen niet van op dat je je geld niet terug krijgt.

14. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik heb al een 50 euro tegoedbon \o/ ;)
    2. Sorry professor, dat hij bij de MM goedkoper was, en ik liever hem goedkoop aanschaf dan 100 euro duurder ergens anders terwijl de tv's hetzelfde zijn. Weirdo's hier, lopen zeuren over 50 euro alsof het niks is maar wel als een gek spellen ruilen voor 2 euro winst hier :emo: Sorry bout that

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is op zich netjes geregeld dan toch. Zeg nou eerlijk, had je anders echt dat bakbeest weer helemaal terug gesjouwd?

Wat voor 1 is het btw, volgens mij heb je alleen nog maar gezegd dat het een 50" plasma is maar niet welk model

16. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Ja prima geregeld, ik had het niet zo snel verwacht maar ik belde op en even later boden ze gelijk hun excuses aan, en een waardebon waar ik dus wel weer een leuk spelletje van kan kopen! Dus prima service :thumbs:

Het is de Samsung PS50c550 geworden, moet nog even wachten tot ik uit huis ga voor ik digitaal kan ontvangen maar voorlopig op de Xbox ziet het er prachtig uit! Hij is wel eigenlijk net iets te groot voor op me kamer, maar dat is achteraf mijn eigen stomme fout geweest.

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat went snel. Binnenkort blijkt ie zelfs te klein. ;)

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    HDTV Settings : 1080P 50 HZ
    Reference Levels : Standard
    HDMI Color Space : Source
    Display Discovery : Enable

Verder zou ik het niet weten sorry, heb het ook in deze thread gevraagd :)

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Normaliter zijn ze niet heel goedkoop, maar let op: hun aanbiedingen zijn vaak net zo scherp als die van n internetwinkel!

20. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    In geval van de Samsung PS-50C550 was MM zelfs 100 euro goedkoper (599 euro 8)) dan de goedkoopste webwinkel. Ik kwam er helaas 2 dagen te laat achter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina