FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten, ik heb de beste bug ooit meegemaakt! Je weet toch wel die achievement Safe Hands waarbij je zonder assistance een keeper moet spelen. Nou, ik doe dat en het laatste fluitsignaal komt en ik krijg de achievement en dan BOEM, xbox crashed. En ik restart hem, en wat zie ik, ik heb ook Around the World, Become a Legend en Club Glory :D
     
  2. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice one :+
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is altijd zo met EA games, daar glitchen de achievements echt altijd. 8)
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon zonder assistance keeper spelen, en dan eind van de wedstrijd crashed de XBOX na het fluitsignaal, en krijg je de achievements? Zal het eens proberen :+.
    Alleen geen zin om een virtual pro als keeper aan te maken.
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Kan iemand mij even uitleggen hoe ik in hemelsnaam de verdiensten kan halen voor mijn virtual pro van Fysiek dat ik de bal van de doellijn moet halen met mijn middenvelder en als gewoon met mijn pro
     
  6. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik eigenlijk die Team of the Week achievement? Gewoon simpel een wedstrijd dik winnen in manager mode?
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon met je middenvelder spelen en dan voor de keeper staan, als je mazzel hebt komt de bal tegen jou aan en is de accomplishment voor jou;)

    Ik heb me pro in me team staan, speel wel gewoon als team, op legendary (5 minuten per helft)
    Heb net inkopen gedaan. Dit is nu me team

    -------------Virtual Pro (79)---------------
    -------------------------Suarez(83.)-------
    Emanuelson(76)----------------------------
    ----------------------------------------------
    -------------*Carlos Martins(79)--------------
    ------------------------------------------------
    ----**Annan(76)----------De Zeeuw(77)----
    -------------------------------------------------
    Ansaidi(78.)----------------van der Wiel (78.)
    --------*Kolodin(78.)--Vertonghen(78.)-----
    ---------------------------------------------------
    -------------------Steek(83.)-------------------

    *Afstandschutter
    **Tacticus

    Wissels:
    Martins <> Seedorf (!) 80
    Urby <> Sulejmani

    Zoek nog een speler met specialty voorzetten op de plek van Urby, me budget is 14 miljoen als ik Urby verkoop en Sulejmani als wissel houdt.
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nou ik heb dat gedaan maar ik kreeg helemaal niks, nog een manier hoe je de bal van de lijn moet halen, moet ik echt op de lijn gaan staan? ik heb mijn virtual pro als CDM ingesteld en een potje be a pro gedaan zodat ik alleen mijn eigen speler bestuur
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  9. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Net mijn spannendste FIFA 11 potje gespeeld (Valencia - Tottenham Hotspur)

    Ik ben de hele tijd de beter dan hem maar krijg de bal er maar niet in omdat zijn keeper alles eruit haalt
    Opeens sta ik 0-2 achter omdat hij 1x goed uitbrak met Defoe en 1x met Palacios de bal weer eens in de voeten kreeg en keihard uithaalde.
    Daarna gaat alles bij mij opeens mis , passen gaan fout en hele grote kansen gaan naast waarzelfs 1 tap-in tussen zat ...

    In de 88e minuut kopte ik met Navarro de 1-2 binnen en in de 90e minuut maakte ik met Banega de 2-2 en sleepte ik toch een verlenging eruit :D
    In de verlenging maakte hij een doelpunt na fantastisch reageren van mijn keeper en kort daarna maakte ik de 3-3 doordat de bal bleef hangen in de 16.

    In de 120e minuut breekt hij door met Bale waardoor hij 1 op 1 op mijn keeper afkomt.
    Gelukkig haal ik hem nog net voor de 16 neer waardoor hij een vrije trap krijgt en mijn speler met rood moet vertrekken.
    Gelukkig schiet hij de bal in de muur en kan ik nog net een counteraanval opzetten.
    Dit keer breek ik door en deed hij precies dezelfde trucje wat ik een paar seconden geleden deed.
    Maar alleen schoot Joaquin de vrije trap keihard in de kruising waardoor het 4-3 werd en hij disconnecte.
     
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Vieze Duitser die je bent :+.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Echt zuur, wel een slechte verliezer.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  12. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Weet iemand toevallig of dat het normaal is dat je virtual pro na een seizoen in een keer nergens meer te bekennen is in career mode? Na namelijk 1 seizoen met ajax gespeeld te hebben waar mn virtual pro gewoon bij zat is die in het 2e seizoen in een keer nergens meer te bekennen. Heb ook al op achternaam gezocht bij de transferlijst en daar is die ook niet te vinden. Verder als ik bij My career kijk zie ik hem nog wel staan.
    Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
     
  13. mikeypower

    mikeypower Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand potje wil voeg me toe Power chickenX
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand nog talentjes voor mij? Als het kan, niet te bekend, want dat vind ik saai en onrealistisch als ik zo'n Ronaldo bij PSV heb. :+

    Ik heb het geprobeerd, maar lukte niet bij mij :mad:.
    10 minuten van mijn leven verpest door op goal te staan :+.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik word echt helemaal gek van deze game. Als ik vanaf het middenveld mijn aanval wil aanspelen met een normale pass, blijven ze stilstaan en de verdediger echt altijd voor de man komt. Echt dit frustreert zo verschrikkelijk erg.
     
  16. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Kent iemand het probleem ook dat als je manager bent offline en je krijgt een vrij trap tegen dat die vrije trap er 9/10 keer in zit ? Heb t gister gehad tegen Feyenoord en tegen Utrecht en nu net tegen Heracles . Is dit een bug of verdedig ik verkeerd?? Want Ze gaan er bijna altijd in
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Roderick Miranda CV
    Buaben CM
    Inglebor CAM
    Neymar SP
     
  18. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  19. Chef Legan

    Chef Legan Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik dus ook:confused:?

    En hoe kan het dat sommige mensen de hele tijd met een voet of wat dan ook de tussen zit dus stel ik wil passen zit de tegenstander de hele tijd maar net met een tikje er aan zodat de bal een andere richting krijgt.. Wat doen hun extra zodat dit dus de hele facking tijd gebeurt?

    Ook heb ik vanmiddag iemand gezien die ging online naar OVERIG en koos, AEK ATHENE met 5 ster... vervolgens ging ik tegen hem spelen was het WORLD XL? Hoe doet die knaap dat?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dit las ik op het ElectronicArts forum, bespaart me een hoop typewerk. Hopelijk kan je een beetje engels. http://forum.ea.com/uk/posts/list/17638.page

    Eigenlijk is alles beter, veel realistischer. IMO, beste en meest realistische voetbalspel ooit.

    Zitten wel nog wat bugs in, maar patches komen er aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina