[Fifa 11] Club FC Argo zoekt spelers boven de 20

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 28 sep 2010.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Beste Fifa spelers.

Het nieuwe deel van de Fifa voetbalreeks is er weer en vele mensen zullen de meeste tijd met dit spel doorbrengen met het spelen van clubs. Wat is er nou leuker dan met je eigen evenbeeld samen spelen met 10 andere spelers op het internet en het andere team verslaan?

Maar telkens met anderen spelen zonder dat je weet wat je aan ze hebt gaat al snel vervelen en irriteren. Daarom is het joinen van een club een ideale oplossing.

BennyNL en ik, NL Black Dragon hebben met deze insteek de club FC Argo opgericht. Argo is een verwijzing naar de Argonauts, een groep helden in het oude Griekenland die op zoek gingen naar de Golden Fleece, zoals wij op zoek gaan naar de beker!

Twee dingen zijn voor onze club heel belangrijk en daarom mocht je willen joinen kijk dan goed of je dit aantrekkelijk vindt in een club, zo niet dan spelen we misschien in de toekomst tegen elkaar!

Het eerste wat we belangrijk vinden is het spel van onze club. We zullen gaan spelen in een opstelling van 4-3-3 met daarin:

- Twee centrale verdedigers met als rol de verdediging op zich te nemen

- Aan beide kanten een vleugel verdediger die zullen opkomen en aanspeelbaar zullen zijn ook in de aanval (a la Maicon en Van der Wiel)

- Twee centrale middenvelders die het middenveld zullen controleren en heel het veld kunnen aanspelen.

- Een Centraal aanvallende middenvelder voor de afronding buiten de zestien en als doorgeefluik van passen aan de spits

- Twee vleugelspelers die de bal de zestien in zullen crossen maar ook zelf zullen afmaken

- Een diepe spits die elke kans moet aangrijpen om te scoren!

Met deze opstelling willen we gebruik maken van het nieuwe passingsystyeem van Fifa 11 om rustig op te bouwen, geen onnodig balverlies te lijden, het spel te controleren en kansen te creëren.

Om een positie in de opstelling te kunnen vervullen zijn er wel een aantal eigenschappen die je VP moet hebben om daar te kunnen spelen. Één van de vereisten overal is een hoge stamina. Daarnaast zijn de specifieke eisen hieronder te vinden.

Centraal verdedigers: Sterk, goede koptechniek, goede tackeltechniek
    Vleugel verdedigers: Redelijk snel, goede passing, goede tackeltechniek
    Centraal middenvelders: Redelijk snel, goede passing, redelijk goede afmaak techniek buiten de zestien
    Centraal aanvallende middenvelder: Snel, goede passing, goede afmaak techniek binnen en buiten de zestien
    Vleugel spitsen: Snel, goede voorzetten, goede afmaaktechniek binnen en buiten de zestien
    Spits: Sterk, Goede koptechniek, goede afmaaktechniek vooral binnen de zestien

Natuurlijk zijn er ook andere combinaties mogelijk van spelers op die posities maar dit is gewoon een voorbeeld van wat er een beetje wordt verwacht van je op die posities

Het tweede van belang is de je minimaal 20 of ouder bent. We willen geen schreeuwende of constant zingende kinderen. Een microfoon is wel een must!

Heb je nu intresse en denk je dat FC Argo de club voor jouw is qua leeftijd en speelstijl? PM ons en we spelen graag een keer met je.

Groet, NL Black Dragon en BennyNL

Spelerslijst:
    NL Black Dragon: CAM
    Benny NL: SP

2. Roger

Roger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel interesse! Add Roger BRL op live!

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Sorry dit is onze oude thread. Zou één van de moderaters hier een slotje op kunnen doen zodat hij verdwijnt in de oblivion van oude threads?

4. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boven de 20 :confused: 19 jarigen schreeuwen wel?|:-

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    je moet ergens een grens leggen. Er zijn ook heel vervelende 25 jarige maar we hebben vooral 20 plus gekozen als grens ook omdat de mensen boven de 20 ongeveer allemaal indezelfde levensfase zit dus even veel tijd hebben ongeveer maar ook een beetje in dezelfde levensfase zitten dus dan is er wat te praten

6. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik voetbal niet met Fijenooiiersss

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niemand heeft jou iets gevraagd, dus post dan ook niet zoiets doms! :F:
    Ga maar lekker weer een nieuw nep-team verzinnen.

Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  8. Roger

Roger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je je eigen club oprichten met fifa 11 ? kan het niet vinden.

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    bij je virtuel pro. Kies je pro clubs en dan zie je de optie staan!

10. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    ouch die kwam hard aan :lol:

11. enjee

enjee Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee luitjes,

Graag zal ik me bij jullie team voegen.

Ik ben Enjee, 23 jaar en speel nu al een tijdje fifa games op de Xbox, dit jaar voor het eerst ook VP, mijn accomplishments zit op dit moment op 82%, als spits heb ik een rating van 90, als buiten speler meestal nog meer, maar ook als verdediger zit het meestal rond de 88.

Ik ben vrijwel op elke positie inzetbaar, heb redelijk wat ervaring inmiddels door met vrienden te spelen, maar wil graag meer leren. Zelf vind ik 5-2-1-2 het fijnste systeem tot nu toe, maar ook 4-3-3 ligt mij goed, vooral als wij denken aan het nederlandse erfgoed wat wij toch een beetje moeten verdedigen als fanatieke voetballers!

Eigenlijk ben ik elke doordeweekse dag wel actief, vooral 's avonds en in het begin van de nachtelijke uurtjes. Headset aanwezig.

Mochten jullie interesse hebben voeg me dan toe als vriend of stuur me een berichtje, ik ben al zo vrij geweest om 2 van jullie toe te voegen als vrienden, kijk maar wat je hier mee wilt doen!

Laters,

EnJee

XboX live id: Enjee87

Laatst bewerkt: 15 nov 2010

Deel Deze Pagina